Lange relatie beeindigd

19-06-2011 17:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 weken geleden mijn relatie na 8,5 jaar beeindingd.

Het perfecte leventje, het perfecte stelletje..maar bleef maar denken is dit het nu? Alles bereikt wat je wil bereiken en nog zo jong eigenlijk.

Wel een lastige situatie. Flink koophuis waar we toch een oplossing voor moeten bedenken.

Samen in dat huis vind ik geen optie omdat we dan geen afstand van elkaar kunnen nemen.

Hij vindt van wel omdat we geen ruzie hebben en toch gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen.. Zal wel mannenlogica zijn :S

Graag hoor ik jullie ervaringen!
Alles bereikt? En dat betekent?

Samenwonen als je uit elkaar bent is niet echt handig natuurlijk. Te koop zetten? Of de een koopt de ander uit?
Mijn ervaring is dat samen in een huis niet werkt, als de relatie beëindigd is. Geen aanrader wat mij betreft.

Sterkte de komende tijd!

Lastige situatie idd, als je een koophuis hebt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoe oud ben je dan? En waarom heb je het uitgemaakt?
quote:Elmervrouw schreef op 19 juni 2011 @ 17:56:

Mijn ervaring is dat samen in een huis niet werkt, als de relatie beëindigd is. Geen aanrader wat mij betreft.

Sterkte de komende tijd!

Lastige situatie idd, als je een koophuis hebt.He?jij weer heer? :-)
Wat zegt jouw eigen gevoel hierover, samen in het huis blijven wonen? Ik zou dat zelf niet willen en kunnen.

Mijn ex is nog een paar dagen gebleven en is toen naar zijn zus gegaan. Is toch een rare sfeer, zo samen in een huis, wel aparte slaapkamers, maar ik was blij toen hij weg was.

Sterkte...
En wat als iemand een nieuwe liefde tegenkomt?
Met alles bereikt doel ik op dat ik het alles goed voor elkaar had. Groot huis, goede baan, goed leven, alles kunnen kopen wat je wil..maar toch onrustig. En uiteidelijk gaan je ogen open en ben ik gaan inzien dat ik niet gelukkig was in die relatie.

Dingen nooit willen zien. En uiteindelijk zelf geloven dat dit het dan is. Maar uiteindelijk komt het besef dat je vasdtzit in een leven wat je niet wil. In een relatie met iemand die zo anders is en eigenlijk helemaal niet bij je past.

Misschien waren we te jong en zijn we langzaamaan uit elkaar gegroeid. Ook heel veel meegemaakt samen.

De een kan de ander niet uitkopen helaas. Huis te duur.

Samen in 1 huis zie ik ook niet zitten omdat ik juist afstand van hem wil nemen omdat ik anders weer vanalles voor hem ga doen.

Ben 26 btw.
quote:daydream schreef op 19 juni 2011 @ 18:26:

En wat als iemand een nieuwe liefde tegenkomt?Ik hoop echt dat hem dat snel overkomt... dan weet ik tenminste zeker dat hij geen hoop meer heeft.
quote:Popje1975 schreef op 19 juni 2011 @ 18:02:

He?jij weer heer? :-)Ja, ik weer hier, leuk hé?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Dus je weet zeker dat je niet meer verder wilt?

Als het lang duurt voordat jullie het huis kunnen verkopen.. Kunnen jullie het misschien verhuren? Als het een mooi huis is, kan het vast wel verhuurd worden zodat het op zn minst de hypotheek dekt.

En anders kamers verhuren..
Love my life!
Heel zeker. Ikzelf heb echt het gevoel dat we er alles uit hebben gehaald wat erin zkit en dat het uiteindelijk dus niet werkt.

Vind het ook niet zonde 8,5 jaar..ik ben erdoor geworden wie ik ben..ben nog jong..heel leven voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven