Lastige ex schoonvader

17-03-2019 12:43 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk samen met mijn ex schoonvader.. Het klikt niet meer hij profiteerd van mij.. Hij laat me alles alleen doen werke samen in de bouw... Achter mijne rug maakt hij me zwart bij de ex... Hij torpedot mij elke dag praat constant over men ex en haar nieuwe relatie.. Haar internet relatie.. Het stoort me word er ziek van en lastig Jaag me op!
Hij is toch niet de enige werkgever in de bouw?

Is niet handig als je daar blijft en niet leuk ook.
Ander werk zoeken dan maar
Genoeg werk in de bouw te vinden. Ik snap niet dat je er nog werkt.
Torpedot?
Lalize schreef:
17-03-2019 12:45
Ander werk zoeken dan maar
Dit. Als hij, je werkgever notabene, het al in je gezicht en achter je rug om doet, blijft er weinig ruimte over voor verandering.
Lillybit schreef:
17-03-2019 12:49
Torpedot?
Overladen, denk ik.
Heb je een klauwhamer?
Ana_Isabel** schreef:
17-03-2019 12:50
Overladen, denk ik.
Even mijn niveau aanpassen in het andere topic :facepalm:
Ik zou maar gaan solliciteren. Laat je brief wel even door iemand anders lezen en zorg dat je deze verhalen achterwege laat bij je sollicitaties. Hou het positief. Succes!
Lillybit schreef:
17-03-2019 12:49
Torpedot?
Torpedeert.
Solliciteren. Er is zat werk in de bouw.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is jouw werkgever? Of is het bedrijf van jullie samen?

Klinkt trouwens dat hij probeert je eruit te werken. Ik zou een andere baan zoeken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Star² schreef:
17-03-2019 12:51
Heb je een klauwhamer?
:rofl:

Maar OT, in de bouw zijn er heel veel tekorten aan vakmensen. Andere baan zoeken of voor jezelf beginnen?
There is always something happening, and it's usually right now
Wat hij kan kun jij ook. Ga op zoek naar ander werk en vertel hem dat je een geweldige nieuwe vriendin hebt die alles beter doet dan zijn dochter
Nou, volgens mij is er genoeg werk te vinden in de bouw. Ik zou zeggen, ga gauw op zoek naar iets anders!
Trek je mond open tegen hem.....en duidelijk ook! Waarom zou jij ander werk moeten zoeken kom.....
Er zijn bijna geen handjes te vinden in de bouw, dus een luxe positie, zoek wat anders.
Star² schreef:
17-03-2019 12:51
Heb je een klauwhamer?
Daar ging m'n smoothie!! :rofl:
Daar ben je weer !
Ik zou ander werk zoeken en die familie vergeten maar daar heb je duidelijk moeite mee , zoek professionele hulp . good luck
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven