Lastige ex van partner issue
vrijdag 12 oktober 2018 om 12:36
Lang verhaal kort met de belangrijkste punten :
Partner had voor mij een relatie/affaire met een getrouwde vrouw met kinderen. Hij kreeg gevoelens voor mij en heeft voor mij gekozen omdat zij niet wegging bij haar man voordat de kinderen oud genoeg waren en er op korte termijn geen toekomst was.
Eerste weken in onze relatie bleef hij "vriendschappelijk" contact houden .
Lees intensief app contact en bellen .
Dagelijks .... over koetjes en kalfjes en vooral over hoe kut zij het thuis had.
Toen aangegeven dat ik me hier niet prettig bij voelde en als hij een toekomst wilde met mij. Ook echt voor mij moet kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Ex begreep het wel, reageerde begripvol.
Contact was weg , gelukkig samen.
Nu dik 2 jaar later . Zoekt ze weer contact via een vriendin met hem.
Hij onschuldig als ie is. Stemt er mee in . App contact begint weer.
Ik moet er per ongeluk achter komen.
Gaat over koetjes en kalfjes.
Wat mij stoort.
1. Waarom vertel je niets tegen mij?
2. Waarom weer contact na een jaar? Terwijl ik dat niet wilde.
3. Zet je haar in je telefoon onder een troetelnaam/afkorting .
Bleef ie vaag over. Wilde vriendschappelijk contact . Moest er niets achter zoeken.
Prima kan ik in komen.
Maar andere kant, ze hadden intensief contact waar ik op de 2e plek kwam in het verleden. Ik ben nu hoogzwanger. Dus alle aandacht naar ons nieuw gezinnetje. Toch aangegeven dat het me niet lekker zit. Verleden is verleden. Feit dat ze opeens contact zocht zat me niet lekker. Met oog op hun stiekeme affaire verleden. Woordenwisseling gehad met vriendlief. Vond het niet redelijk van mij maar heeft haar een bericht gestuurd.
Dat dit zijn laatsts bericht aan haar was . Dat Hij moest kiezen en dat ie een woordenwisseling had gehad met mij(Valt me af?) .
Haar reactie? Haar vertouwen in hem was beschaamd want hij koos voor mij . En was hun vriendschap dan niets waard ? Zei al genoeg . Dan zou die vriendschap wel niets voor hem betekend hebben anders maakte ie die keuze niet. Het ging em maar goed , ze wist genoeg.
Toch een lang verhaal.
Zat ik goed in mn reactie ? Deed ik hem er goed aan tussen 2 te laten kiezen ?
Als ik haar reactie zag , zag zij er meer in anders reageer je niet zo fel. Al helemaal niet als je na een dik jaar pas 1 dag contact had.
Hij in zn onschuld denkt dat er niets aan de hand was.
Of had ik het moeten laten gaan ?
Mijn gevoel en hart zegt met luide sirenes dat het foute boel was dat je met zoon omslachtige manier contact zoekt.
Wat zouden jullie doen ?
Ben zelf bang dat ze hem berichten blijft sturen en dat hij onschuldig als ie is , uiteindeljjk weer zou antwoorden.
Maar ik wil hem 100% kunnen vertrouwen dat het nu echt einde verhaal is en dat ze geen kontact meer gaan zoeken . Wie heeft de gouden tip?
Toen ze trouwens geen contact hadden was er niets aan de hand. Hebben het heel leuk samen. Vertrouwde hem 100% tot ik erachter kwam dat ie weer contact had en niets heeft gezegd.
Partner had voor mij een relatie/affaire met een getrouwde vrouw met kinderen. Hij kreeg gevoelens voor mij en heeft voor mij gekozen omdat zij niet wegging bij haar man voordat de kinderen oud genoeg waren en er op korte termijn geen toekomst was.
Eerste weken in onze relatie bleef hij "vriendschappelijk" contact houden .
Lees intensief app contact en bellen .
Dagelijks .... over koetjes en kalfjes en vooral over hoe kut zij het thuis had.
Toen aangegeven dat ik me hier niet prettig bij voelde en als hij een toekomst wilde met mij. Ook echt voor mij moet kiezen. Zo gezegd zo gedaan. Ex begreep het wel, reageerde begripvol.
Contact was weg , gelukkig samen.
Nu dik 2 jaar later . Zoekt ze weer contact via een vriendin met hem.
Hij onschuldig als ie is. Stemt er mee in . App contact begint weer.
Ik moet er per ongeluk achter komen.
Gaat over koetjes en kalfjes.
Wat mij stoort.
1. Waarom vertel je niets tegen mij?
2. Waarom weer contact na een jaar? Terwijl ik dat niet wilde.
3. Zet je haar in je telefoon onder een troetelnaam/afkorting .
Bleef ie vaag over. Wilde vriendschappelijk contact . Moest er niets achter zoeken.
Prima kan ik in komen.
Maar andere kant, ze hadden intensief contact waar ik op de 2e plek kwam in het verleden. Ik ben nu hoogzwanger. Dus alle aandacht naar ons nieuw gezinnetje. Toch aangegeven dat het me niet lekker zit. Verleden is verleden. Feit dat ze opeens contact zocht zat me niet lekker. Met oog op hun stiekeme affaire verleden. Woordenwisseling gehad met vriendlief. Vond het niet redelijk van mij maar heeft haar een bericht gestuurd.
Dat dit zijn laatsts bericht aan haar was . Dat Hij moest kiezen en dat ie een woordenwisseling had gehad met mij(Valt me af?) .
Haar reactie? Haar vertouwen in hem was beschaamd want hij koos voor mij . En was hun vriendschap dan niets waard ? Zei al genoeg . Dan zou die vriendschap wel niets voor hem betekend hebben anders maakte ie die keuze niet. Het ging em maar goed , ze wist genoeg.
Toch een lang verhaal.
Zat ik goed in mn reactie ? Deed ik hem er goed aan tussen 2 te laten kiezen ?
Als ik haar reactie zag , zag zij er meer in anders reageer je niet zo fel. Al helemaal niet als je na een dik jaar pas 1 dag contact had.
Hij in zn onschuld denkt dat er niets aan de hand was.
Of had ik het moeten laten gaan ?
Mijn gevoel en hart zegt met luide sirenes dat het foute boel was dat je met zoon omslachtige manier contact zoekt.
Wat zouden jullie doen ?
Ben zelf bang dat ze hem berichten blijft sturen en dat hij onschuldig als ie is , uiteindeljjk weer zou antwoorden.
Maar ik wil hem 100% kunnen vertrouwen dat het nu echt einde verhaal is en dat ze geen kontact meer gaan zoeken . Wie heeft de gouden tip?
Toen ze trouwens geen contact hadden was er niets aan de hand. Hebben het heel leuk samen. Vertrouwde hem 100% tot ik erachter kwam dat ie weer contact had en niets heeft gezegd.
anoniem_377406 wijzigde dit bericht op 12-10-2018 14:37
Reden: Typfout
Reden: Typfout
0.03% gewijzigd
donderdag 25 oktober 2018 om 20:57
Mee eens! Hij heeft nu een relatie met jou en jullie krijgen een kind binnenkort. Het verleden achter zich laten, zou geen moeilijke beslissing mogen zijn voor hem. Maar goed, ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van iemand die het blijkbaar oké vindt om met mensen te rommelen die een relatie hebben... Ik hoop het beste voor jou, TO - maar je hebt helaas alle redenen om aan hem te twijfelen. Hoe gaat het nu?lineola schreef: ↑13-10-2018 18:03Ik vind hem ook niet betrouwbaar overkomen, ik vind het eerlijk gezegd een lapzwans.
Toch weer contact met haar hebben, (en ook al komt het van haar uit, hij had ook kunnen zeggen, dat dat geen optie meer is) terwijl jullie hadden afgesproken van niet, en dan ook nog klagen tegen haar dat hij het contact van jou moet verbreken, wat dus eigenlijk impliceert, dat hij het niet wil beëindigen, maar bij jou onder de plak zit.(de onschuld spelen)
Jakkes, ik zou er meteen op zijn afgeknapt.
En daarmee hij geeft die andere vrouw meteen munitie om wat van jou, en jullie relatie te vinden, want jij staat hun contact in de weg, boehoe!
nee hoor, hij is compleet onschuldig,
jij bent in feite gebombardeerd tot de boeman hier, en door jouw eigen vriend.
ik zou hier nog niet klaar mee zijn als ik jou was TO, en tijd voor een goed gesprek maken, geef je grenzen duidelijk aan.
Je krijgt zijn kind, en als je er het beste van wil maken, moet je dat doen.
Antoine de Saint-Exupéry: "Toutes les grandes personnes ont d'abord été des enfants (mais peu d'entre elles s'en souviennent)."