** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Jouw post stond er net nog niet.

Daar zit wat in!

Heb ik ook wel vaker gedacht in de afgelopen weken, dat we eerder dingen kunnen verpesten dan verbeteren. Nu is het een gedachte aan een HEERLIJKE nacht! En das ook fijn!

Jammer dat we niet in een geile bui over elkaar heen kunnen vallen hahahaha! Maar ik denk idd, als ik bv afgelopen weekend in Belgie was geweest en ik was hem tegen gekomen bij het uitgaan, dat het dan vanzelf was gebeurd..

Overigens woont in in het weekend thuis bij pappie en mammie, dus hij moest uit Antwerpen komen, wat niet zo ver is. Daarom eigenlijk dit plan.

Maar goed... voor deze uitleg doe ik het

Mooi, dan ga ik nu douchen.

Ging gisteren 7u de deur uit naar school en was vannacht om 4u terug van werken. Niet gek dat ik geld terug krijg voor gas, water en licht

Moet naar BE naar de verjaardag van mijn nicht.

Thanx Es!
Wees nou trouwens eens heel eerlijk voor jezelf. Wilde jij écht alleen maar seks? Of niet dat je stiekem toch dacht dat het wat zou kunnen worden tussen jullie. Niet serieus dat weet ik ook wel, maar toch ergens stiekem scenarios bedenken waarin jullie toch heel goed bij elkaar passen?

Ik heb dat wel gedaan. Bij iedere man die iets meer dan gebruikelijk aandacht aan mij schonk en zeker bij die mannen waar ik het bed mee gedeeld heb, hoe zeer ik ook vantevoren wist dat het een bui was en geen vervolg zou krijgen.

Zelfs bij die jongen van net 18 waar ik een nacht iets mee had toen ik 26 was. Een jongen die nog aan zijn vervolgopleiding moest beginnen, bij zijn ouders thuis woonde en dat ook nog in Zuid-Duitsland terwijl ik in Amsterdam woonde. Zelfs bij die heb ik stiekem gehoopt dat hij zou bellen, gewoon als bewijs dat hij mij idd aantrekkelijk vond. En ging ik heel stiekem toch denken hoe wij in elkaars leven zouden kunnen passen, hoewel ik twee tellen later alweer wist dat ik dat helemaal niet wilde. Maar mijn ego wilde het wel, dat hij aan mijn voeten zou liggen zwijmelen.
En nu stond je andere post er nog niet.... Maar goed, veel plezier vandaag. Ik zit op mijn werk en heb geen zin om weg te gaan. Nou ja wel zin om weg te gaan, maar geen zin in die wandeling van 20 minuten die ik tot de bushalte moet afleggen. Waarom zit dit bedrijf op zo een stom industrieterrein verweg en waarom heb ik niet weer een fiets gekocht toen de laatste gestolen werd?
Toen jouw hyves-lover je op stond te wachten op schiphol had Isiss me ook gesmst!!!!!
Nou lijk ik net 'n sms-stalkert.

Hyves-lover? Dat ben ik effe kwijt. Wel dat ik Marg idd heb gesmst (vroeg er toen zelf om), maar geen idee meer om wie dat ging eigenlijk. Hyves-lover op Schiphol, er gaat nog niks rinkelen Het was iets opzienbarends, dat weet ik nog wel, maar geen idee meer wat. En Nemo en ik hebben wel vaker gesmst, voordat jullie allemaal denken dat ik iedereen in 't wildeweg allerlei nieuwtjes sms.
Maar waarom die scharrel nou ineens niks meer van zich laat horen snap ik ook niet. Puberaal gedrag? Ik weet 't echt niet, getrouwd zijn is echt veel makkelijker wat dat betreft.
Zooooow, vandaag twee moeilijke stappen genomen.

De eerste, JG/VGL ingelicht over dat ik naar Bassist ga. Hij is mn ex, weet niet of ik het hier wel eens over hem gehad heb? Hij was nog nét mn vriend toen ik Bassist ontmoette, een paar dagen daarna maakte hij het uit. Wat overigens niets met Bassist te maken had, maar het ging al een tijd slecht tussen ons omdat hij slecht in z'n vel zit. Lang verhaal, maar hij heeft sinds de zomer therapie, zijn heftige dingen aan de hand en een relatie met hem is echt geen doen.

Hij ging dus bij me weg, eerst hebben we elkaar een paar maanden niet gesproken maar de laatste tijd hadden we wel weer contact. En seks. En we kunnen veel lol hebben samen. Maar de kriebels zijn weg, de liefde is over, zijn we ook heel duidelijk over geweest.

Sinds ik weer contact heb met Bassist wil ik niet meer met hem vrijen, ik wil nu eerst uitzoeken hoe dat zit en niet tegelijkertijd met anderen scharrelen. Maar ik vond dat JG/VGL wel recht had op een duidelijk bericht van mijn kant dat er dingen veranderd waren, en ook over dat ik Bassist ga opzoeken. Hij krijgt het namelijk anders geheid via via te horen.

Dus dat was een klote-gesprek. Als je een relatie hebt gehad die stuk gaat doordat de omstandigheden niet meewerken, is het altijd pijnlijk voor de een als de ander opnieuw verliefd is. Maar hij was wel blij dat ik het hem zelf vertelde. We hadden openheid en eerlijkheid afgesproken en daar hebben we ons altijd aan gehouden. Maar dan nog is het voor hem een rotgevoel en ik baal dat ik hem zo laat voelen.

En toen... mn ouders. Had hun ook nog niets verteld over Bassist dus ik ben er vanochtend maar eens koffie gaan drinken. Ik was een beetje huiverig voor hen reactie, was bang dat ze het een stom plan zouden vinden. Maar... ze vonden het leuk voor me! Zorgen gemaakt om niets dus.

Nu is het zo dat mn pa al jaren wil emigreren maar mn ma wil in NL blijven om bij haar kinderen in de buurt te wonen. Nou heeft een van mn broers sinds een paar maanden een LDR met een meisje uit Duitsland, en ik ga Bassist dus opzoeken. Dus het eerste wat mn pa zei was: als bijna alle kinderen naar het buitenland gaan, gaan wij ook echt emigreren hoor!

Maar opluchting, ze vinden het leuk voor me.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Isiss, dat was Kmailert weet je nog? De 1e mannenverhaallijn na Habibi.... En het was Dusseldorf. NIet schiphol.

Gaat er nu een belletje rinkelen?

Getrouwd zijn lijkt me ook makkelijker.

Of gewoon geen Nemo heten.

Spijker: mooi. Zie je, gewoon naar FIlle luisteren, er zijn helemaal geen beren. Die fantaseer je zelf

over JG/VGL had je verteld. Waarom heeft ie eigenlijk zo'n rare afkorting. Door die /slash gaat lijkt het net of het er over 2 gaat ofzo.

Es: ik weet niet wat ik van Box dacht. Het is nog niet door mn hoofd geschoten dat het serieus zou kunnen worden, gewoonweg omdat ik dat niet voor me zie. Maar het leek me wel leuk om ff mee door te gaan. ook daar hebben het over gehad: dat we er wel een wekelijks ding van konden maken, dan kwam ik gewoon 1x in de week naar Brussel...

Het blijft raar. Maar goed.

Inmiddels gedoucht, mn oma gebeld dat ik later ben en dan ga ik nu maar eens kleren aan doen.

Poe wat een gedoe ook elke dag om je weer aantoonbaar te maken.
quote:findingnemo schreef op 13 februari 2010 @ 15:24:

over JG/VGL had je verteld. Waarom heeft ie eigenlijk zo'n rare afkorting. Door die /slash gaat lijkt het net of het er over 2 gaat ofzo.

Haha, nee geen twee. Twee is te veel! Die forumnaam is ontstaan in het Jonge Godentopic op de sekspijler waar ik meeschreef. Het stond voor Jonge God/Van Gelijke Leeftijd. Omdat ie dat dus is, zo oud als de jonge goden daar maar ook net zo oud als ik want ik ben ook nog best jong. Vandaar

Nemo, wie weet neemt ie nog best contact op. Je hebt hem woensdag nog gesproken, het is nu zaterdag. Dus... 3 dagen. Dat vind ik niet lang om niets van je te laten horen, voor een scharrel.
Hallelujah, ik kan weer inloggen, hoor! Spijker, nogmaals: Hoera!!!

Nemo, gewoon afwachten en er niks achter zoeken. Het is een scharrel en hij heeft heus wel zin om je weer te zien!

Verder wil ik nog even terugkomen op het lange winter-verdiende zomer-thema terugkomen. Iemand (vlgs mij Isiss) zei dat we vorig jaar ook al zo'n mooie zomer hadden en dus niet mochten mopperen. Ik doelde met mijn: we hebben een mooie zomer verdiend op het feit dat we een goede (=koude, met veel sneeuw), lange winter hebben (vooral als dit tot april duurt), dus dat we dan een goede (=warme, met veel zon), lange zomer wel verdiend hebben. Want je hebt wel gelijk, zomer vorig jaar was prima.

Dat wilde ik nog even rechtzetten

Verder weet ik het allemaal even niet meer. Ik ga op de bank hangen met een film.
Oh nee, nog iets. Per toeval kwam ik afgelopen week een onwijs leuke vacature tegen. Mijn droombaan, combineert schrijven met eten/koken. Alleen: wel aan de andere kant van het land. En eigenlijk heb ik het op m'n werk naar m'n zin en het idee dat ik nog niet klaar ben met m'n huidige werk en hier nog heel veel kan leren. Maar toch blijft die vacature door m'n hoofd spoken. Wat vinden jullie: toch maar gewoon een briefje schrijven? Ben zo bang dat het echt geweldig blijkt te zijn, goed salaris etc en dat ik dan helemaal met een dilemma kom te zitten. Want ik begin me hier net thuis te voelen, net een nieuwe vriendenkring aan het opbouwen, net m'n spaarrekening na een dure verhuizing weer op orde...
Ik vind: absoluut solliciteren. Als je de baan krijgt kan je je altijd nog bedenken. Maar als je het niet probeert kan je je straks niet bedenken.

(eigenlijk net als met een lover in het buitenland: je kan beter wel bezoeken en spijt hebben, dan niet bezoeken en spijt hebben)
Jooles, solliciteren. Als je de baan daadwerkelijk krijgt, kan je gaan twijfelen.

Nemo, hmm, misschien is hij bang? Of inderdaad wat Es zegt: teveel gedoe voor alleen seks. Wel irritant. Goed dat je zijn nummer gewist hebt.

Kjong, heb Gooise Vrouwen met de oppas gekeken?

Ik heb echt een enorm gênante nacht gehad maar vreselijk leuk. Het gênante deel is dat ik, jawel, in een bierglas gekotst heb. Wat ook een prestatie op zich is. Uiteindelijk een half stadsdeel doorkruist, in het park in de sneeuw gekloot en toen weer een stuk gelopen. Vriendinnetje is camera kwijtgeraakt, maar ik heb mooi halve liter glas van Jever erbij (niet het kotsglas). Voor als ik thuis halve liters bier wil drinken.

En al naar de film geweest, die was stom. De regisseurs en acteurs waren er ook en dat was een grotere aanfluiting. En ben nu mijn kater aan het weg eten zodat ik straks weer op pad kan. Dus Nemo, je mag bij mij sneu komen zijn, maar ik ben er zelf vanavond niet.

Spijker, lekker dat je die gesprekken achter de rug hebt. En fijn dat je ouders zo goed reageren. Zie, dingen zijn vaak veel minder erg dan je denkt.
quote:isiss schreef op 13 februari 2010 @ 15:03:

Nou lijk ik net 'n sms-stalkert.

Jooles: wat is "de andere kant van het land"? Maar ben het wel met Spijker eens: gewoon een brief schrijven. Je kunt alleen spijt hebben van dingen die je niet hebt gedaan, zegt mijn moeder iig altijd.

Ik zit me hier zielig te voelen. 3 vrienden van me zijn hier in het zuiden om carnaval te vieren, en heb ze net zonder mij de stad ingestuurd omdat ik ziek ben. Al een paar dagen soort van buikgriep, en vandaag dus nog geen eten weten binnen te houden. Lijkt me dan niet zo'n briljant plan om op stap te gaan, maar baal er wel ontzettend van zeg!

Ben vanmiddag wel naar appartement wezen kijken. Was eigenlijk nog leuker dan op het plaatje. Lekker ruim (maar ben ook niks gewend qua ruimte), met een leuk balkonnetje, en zag er verder gewoon netjes uit. Ideaal dus eigenlijk :-)

Nu dus in dubio.. wel bieden of niet. En zo ja, hoeveel? Ben er net via Kadaster achter gekomen dat huidige eigenaar er veel minder voor heeft betaald.. Misschien volgende week eerst maar eens een afspraak maken met een hypotheekmeneer, wordt je nooit dommer van denk ik.

Ga nu maar weer verder zitten balen, en tussendoor OS kijken.. Moet toch iets.

Knuffel
Oh ja, Kmailert! Vergeten idd, raakte in de war door Schiphol. Dat is weer opgelost. Weet alleen niet meer waar die K voor staat.

Jooles: brief schrijven, echt! Als dit je droombaan is, moet je actie nemen. Al die andere dingen eromheen komt wel weer goed. Ben ook benieuwd waar 't ergens is. Friesland zou ik eerlijk gezegd dan ook niet op zitten wachten, maar Eindhoven of Nijmegen wel.

Spees: ik heb geen verstand van op huizen bieden. Voor m'n gevoel kan er best wel wat van die vraagprijs af, ik vind 't best aan de hoge kant, ook gezien de zeer simpele keuken zonder apparatuur er in. Maar hoeveel lager je dan moet bieden weet ik ook niet. Ik weet ook niet of het loont om 'n aankoopmakelaar in te schakelen, als je er totaal geen verstand van hebt en niet echt iemand mee kunt nemen om realistisch mee te kijken, kan dat misschien best handig zijn. En eigenhuis.nl, daar staan supergoeie tips op.

Spijker: leuke meevaller dat je ouders zo reageren!

Fieje, gatver, vies kind. Hoe krijg je dat voor elkaar? Wacht, dat hoef ik helemaal niet te weten.

Ine: gekkenhuis in Tirol?

Kjong: die meneer van jou lijkt wel op de -as we speak- snurkert naast mij op de bank.

I: "wat zullen we vanavond gaan doen?"

R: "we beginnen met 'n wijntje, gaan lekker eten maken, eventueel filmpje kijken en dan 'n uuuuiiiiitgebreide massage"

Tja, klinkt goed in theorie. Maar die praktijk hè?
Ohja Kmailert. Het duurde even voordat ik het weer wist. Ja Kmailert. Waar stond de K voor?

Kjong en Isiss, ik zie het nu echt zo voor me dat jullie met laptop op schoot zitten terwijl daar naast iemand met open mond ligt te slapen.

Maar Isiss, avond samen dus? Fijn!

Ik weet trouwens ook niet hoe ik het voor elkaar krijg. Ik kan best zuipen, maar met deze man loopt het echt altijd uit de hand. Die heeft echt een tempo waar je u tegen zegt. Volgende week zijn verjaardagsfeest. Ik hou mijn hart vast. Ik heb ook geen idee hoe ik mezelf vanavond nog de deur uit moet slepen want zou best een tukje kunnen doen.

Spees, als je al weet dat de verkoper veel minder betaald heeft, zou ik lekker laag gaan bieden. Je kan altijd nog omhoog, omlaag niet meer en het gebeurt maar zelden dat mensen niet meer met je willen praten. Nouja, mijn vader heeft dat min of meer uiteindelijk gehad en heeft toen gewoon het huis van de buren gekocht, die wel een normaal bedrag vroegen.
Hij heette Koen ofzoiets volgens mij (geen Koen hoor maar ik dacht dat zijn naam met een K begon). Ik wist niet meer waar het was, alleen dat ik net mijn scooter van het slot aan het sjorren was om naar mijn werk te gaan na mijn lunchpauze toen ik het smsje van Isiss kreeg en toen wist ik nog niet dat het van Isiss kwam want ze had haar naam er niet onder gezet Wat een soap hier.

Fille, gelukkig niet het kotsglas!!! Ik snap niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen!

Spees wat leuk da thet appartement in het echt nog leuker was! Qua bieden enzo heb ik geen verstand, maar het lijkt me nooit kwaad kunnen om je door een onafhankelijk iemand voor te laten lichten. Ook al moet je hem er voor betalen.

Ik ben er trouwens achtergekomen dat ik waarschijnlijk een "emancipatie-hulp" aan kan vragen een soort huursubsidie voor mensen tussen de 20 en 30 die minder dan x per jaar verdienen. Moon heb jij dat ook? Dat vergroot opeens heel erg mijn mogelijkheden, het gaat om 200 per maand dus ongeveer de helft meer dan ik anders zou kunnen betalen! Ik heb al op veel huizen op internet gereageerd die nu opeens in mijn prijsrange vallen. Ben benieuwd!!!

Jooles, ik sluit me aan bij de rest! Schrijven! "Er kan dan eventueel misschien een dilemma komen waar ik te zijner tijd dan over na moet denken" is echt de allerslechtste reden die ik ooit gehoord heb om geen actie te ondernemen!

De andere kant van het land, is dat te bereizen of helemaal niet? Ben het met Isiss eens en ik denk dat bv. Groningen, Zwolle, Deventer of Enschede ook heel leuke steden zijn (tenminste, ik was door al die steden heel aangenaam verrast).

Isiss, ik denk dat R. vast krachten aan het verzamelen is voor Valentijnsdag!!!
Ik ben trouwens een beetje uitgekeken op mijn haar. Daar baal ik van want ik wil het graag lang houden (nog wel langer) maar als ik naar de kapper ga voor wat nieuws kan hij het natuurlijk niet langer knippen dus dan zal het altijd weer een korter kapsel worden. Ik kan geen pony en heb bijna altijd een zijscheiding en nu al een jaar laagjes, en ik ben het een beetje zat. Hiervoor had ik het geknipt zoals Rachel van Friends. Dus er zit denk ik niets anders op dan de laagjes eruit te laten groeien.
Waarom kan je geen pony?
Ik heb twee weerborstels vooraan (en ook nog één vlakbij mijn kruin) dus dat valt niet mooi, het valt op die plekken dan altijd open. Misschien als je haar van heel ver van achter neemt dat het wel kan, omdat het dan zwaarder is, maar vroeger raden kappers het me altijd af een pony te nemen. En nu is de pony-mode wel weer voorbij vind ik (vorig jaar vond ik het heel leuk en nu ben ik er ook weer op uitgekeken, bij anderen dan he).
Dit vind ik trouwens wel leuk en dat kan wel, en de scheiding is aan de zijkant maar niet zo ver als ik nu heb, en het valt niet als een gordijn maar ook niet met zoveel laagjes als ik nu heb.

Marg, dan heb je een pluk over je oog/in je gezicht. Ik zou daar echt gek van worden...
Ik vind dat geen pony. Eerder een schuine lok. Maar goed, da's benamingsmierengeneuk.

Ik heb even geslapen. Ik hou echt enorm van slapen.
Tussen 20.50 en 21.38 heb je geslapen? Da's echt een hazeslaapje dan!

Ga je nog kotsen in glazen vanavond? Doe je de dj mijn groeten? Ik ken m van vroeger (wel mn echte naam zeggen dan, Spijker zegt m niets)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven