** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Werk.. da's ook nog zoiets. Zal maandag eens kijken of het mogelijk is om dan een week vrij te nemen.

Qua concert: even een domme vraag, kan ik dan nog met de trein terug naar het zuiden of zal ik toch maar met de auto gaan? En is dat parkeertechnisch wel te doen?
Euh Spijker, volgens mij regel ik een kaartje voor je, maar ik heb nog niks van het front gehoord.

Spees, je kan nog uitgeloot worden. Volgens mij hebben mensen die het ooit al uitgelopen hebben voorrang.
1. Het bestuur bepaalt telkenjare het maximum aantal inschrijvingen dat wordt geaccepteerd.

2. Inschrijving is slechts mogelijk middels het indienen van het inschrijfformulier per post of via de inschrijfmodule op de website. De inschrijving komt tot stand door de ontvangst van het inschrijfformulier of de inschrijfmodule op de Centrale Administratie. Iedere inschrijving geschiedt onder de voorwaarde van betaling van het inschrijfgeld. Door de enkele betaling van het inschrijfgeld, of door het vermoeden van acceptatie daarvan, komt geen inschrijving tot stand.

3. Het bestuur bepaalt telkenjare de eerste en de laatste dag waarop inschrijvingen mogen worden ontvangen.

4. Voor de 94ste Vierdaagse is het aantal bedoeld in artikel 1 bepaald op 45.000 inschrijvingen.

5. Er is een eerste periode van inschrijving voor de 94ste Vierdaagse, vanaf maandag 1 februari 2010 (00.00 uur) tot en met vrijdag 5 maart 2010 (24.00 uur).

6. Tot de inschrijving in de eerste periode is toegelaten:

degene die de 93e Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen met succes heeft volbracht;

degene die aan de 93e Vierdaagse zonder succes heeft deelgenomen én die de 92e Vierdaagse in overeenstemming met de reglementen heeft volbracht;

degene die aan de 93e Vierdaagse zonder succes heeft deelgenomen én die is geboren in het kalenderjaar 1997;

degene die is geboren in het kalenderjaar 1998;

degene waarvan de deelname aan Via Vierdaagse 2010 is geaccepteerd.

Een (eerdere) deelname als meewandelend verzorger geldt niet als deelname of volbrenging zoals in dit artikel wordt bedoeld. Inschrijven is alleen mogelijk op de voor de inschrijver geldende verplichte of keuzeafstand.

7. Zij die niet voldoen aan de eisen voor de inschrijving in de eerste periode, zoals gesteld in artikel 6, zijn in de gelegenheid hun wens tot deelname aan de 94e Vierdaagse kenbaar te maken in de tweede periode van inschrijving, vanaf maandag 8 maart 2010 (00.00 uur) tot en met vrijdag 9 april 2010 (24.00 uur).
Spees, volgens mij gaat het nachtnet nu ook door naar Het Zuiden. Maar zou het even bij de ns checken.
Ah, de incatrail is 54 km.

De camino de santiago is minstens 100 km

De nijmeegse vierdaagse is 125.9 tot 199.4 km

Juist... Als ik de incatrail al bikkelen vond, moet ik misschien toch trainen. Maar de nijmeegse is dus langer dan de camino, dus kunnen we beter in een keer naar santiago!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
hahahaha

Inca trail heb ik ook gedaan. Maar reken maar dat dat zwaarder is dan de vierdaagse.

en dan is het 20, 21. 22 en 23 juli

4 dagen vrij van mn werk, dat moet te doen zijn.
quote:findingnemo schreef op 08 januari 2010 @ 13:32:

Inca trail heb ik ook gedaan. Maar reken maar dat dat zwaarder is dan de vierdaagse.

Inca trail zwaarder? Denk je? Ik had toen wel hoogteziekte en een zware rugzak en een vervelende ex bij me, dus dat maakte het zwaar. Maar ik had ook een fantastische gids en twee maffe new yorkers, en dat maakte het leuker

En ik heb zo het vermoeden dat het resultaat van de incatrail bevredigender is dan van nijmegen.

Jullie willen echt in Nijmegen afspreken? Niet in Spanje of Peru?
Nemo, vergeet die zingende huisvrouwen niet hè?
OOK in Spanje.

Ook, Spijker.

En en

Kan toch ook?

En ja, ik denk echt dat de Inca Trail zwaarder is. Weet je wat voor aanslag dag 2 is op je spieren omhoog? Om nog maar niet te spreken van de afdaling.

Mijn god. Dat kan niet iedereen hoor!!!

En dan heb jij het ook nog met een rugzak gedaan (petje af, die mijn heb ik bovenop de rotzooi van een drager gelegd )
ZIngende huisvrouwen?
quote:Spijker schreef op 08 januari 2010 @ 13:35:

[...]

Jullie willen echt in Nijmegen afspreken? Niet in Spanje of Peru?Denk dat ik Peru of Spanje niet redt met 4 dagen vakantie, of wel?
vergeet de ex niet... dat was pas echt zwaar.
quote:findingnemo schreef op 08 januari 2010 @ 13:38:

ZIngende huisvrouwen?Hebben we het nu over het concert?
quote:Spijker schreef op 08 januari 2010 @ 13:38:

vergeet de ex niet... dat was pas echt zwaar. Dat bedoel ik. Nijmegen is een makkie.

[...]

Hebben we het nu over het concert?

Ook.

Maar ik doelde op de vrouwen bij de vierdaagse die 'de paden op de lanen in' en 'we zijn er bijna' zingen.
Heb ik me nou zojuist opgegeven om de nijmeegse vierdaagse te gaan lopen??? Er gaat echt iets mis hier...
Mag ik nog switchen naar het klapstoelen-en-bier-kamp?

vergeet de ex niet... dat was pas echt zwaar.

Was hij toen ook al ex?

Wat een gezelligheid hier trouwens, zo midden op de dag!
Zojuist ontdekt dat er in het weekend gewoon rechtstreekse treinen zijn 's nachts tussen Amsterdam en Eindhoven :-)

Nog geen kaartje gekocht voor concert, maar toch wel sterk over aan het nadenken.. Fille & Spijker, jullie al wel?
quote:fille schreef op 08 januari 2010 @ 13:42:

[...]

Was hij toen ook al ex?

Wat een gezelligheid hier trouwens, zo midden op de dag!Nee, maar hij was hárd op weg t te worden
Hahahahah, nee je wilde niet in de massa.

maar je wilde wel meeten toch?

bij de klapstoelen en bier is ook nog plek

Zingende huisvrouwen?!?! Dan moet ik er toch nog eens over nadenken. Weet je dat ik gewoon niks weet over die 4daagse? Heb er nog nooit iets van gezien op televisie ofzo. maar ik dacht, wat een ophef is daar altijd over (in de krant) volgens mij is het een makkie. Dacht, dan bewijs ik dat door het te gaan lopen
quote:Spijker schreef op 08 januari 2010 @ 13:42:

Mag ik nog switchen naar het klapstoelen-en-bier-kamp?Nee.
quote:Miss Speeseend schreef op 08 januari 2010 @ 13:44:

Fille & Spijker, jullie al wel?Wij vertrouwen op de broer van Fille om dat voor ons te doen!
Ow, ik moet toch echt nog gaan studeren. Het is al bijna 2 uur!

En ik wilde eigenlijk nog mijn keuken opruimen (dat doe ik dan maar morgen) en moet zéker nog douchen, m'n haar leuk doen (= lastig met nog-vrij-recent kapsel) en iets van slaapspullen in een tas gooien. Ik heb toch geen slaapzak nodig in een stay okay hostel, of wel? Of heb ik nu ergens wat informatie gemist?
Ik ga aan de studie.

Ik ben echt KANSLOOS op deze manier.

Tot later!!

Enne.. ik ben serieus, als er iemand mee wilt en kan dan geef ik me op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven