**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:heejhallo schreef op 21 maart 2010 @ 04:49:

Wie gaat er eigenlijk naar de woestijn hier? Of zit er iemand in de woestijn? (omdat kjong die ter sprake bracht?).

Jij! (, zo had ik dat begrepen, als je vertelde over waar je straks 4 maanden zit)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Haha.. mooi eigenlijk. Hoe kwam het waxen hier ter sprake? Ik was (toevallig?) net aan het overwegen om daaraan te beginnen..
Geslapen van 21u tot 10.30

Volgens mij is daar menig persoon jaloers om hier

En fan. Groot fan van All you need is love!

(kan het trouwens ook niet meer bijhouden hier, lees nu alles maar half is ook niet echt handig maar ja)
Hé ik heb vannacht over Robert ten Brink gedroomd besef ik nu. Is dat toevallig of is dat toevallig?
Ik hou niet van jank-tv Ik kijk dus nooit All you need is love

Mijn ouders en familie hadden het er ook al over om mij op te geven, maar ik hou er niet zo van. Ik heb ze wel gezegd dat ik het op zich geen ramp zou vinden, want een gratis ticket is nooit weg

Nou, ik had dit weekend expres niks geplant zodat ik effe lekker uit kon rusten....

Wordt ik het hele weekend om 8 uur 's ochtends al wakker, en nu verveel ik me de pleuris :')

Volgende keer plemp ik het gewoon weer vol!
Zitten jullie allemaal in Nederland? Waar zitten jullie mannen (of vrouwen)?

Denk idd dat dat mijn ergernis is.. Dat het janktv is. Vond 'het spijt me' ook zo erg. Ze doen wel goeie dingen, maar ik hoef het gewoon niet te zien. Idd een gratis ticket (en visumbemiddeling) en een romantische verrassing is natuurlijk stiekem wel welkom. (Niet dat ik in zo'n situatie zit..)
quote:Spijker schreef op 21 maart 2010 @ 06:55:

[...]

Jij! (, zo had ik dat begrepen, als je vertelde over waar je straks 4 maanden zit)Ooow, dat komt natuurlijk door die oliepijplijn. Waar ik heen ga is wat temperaturen betreft het tegenovergestelde van een woestijn. Wil het niet hardop hier zeggen (hoewel ik al redelijk herkenbaar ben voor bekenden ), maar denk liever aan rendieren in plaats van kamelen. Hier ergens in het gele gebied zeg maar.
dubbel.
Ik heb geen LDR.

Ik vind het hier gewoon leuk (en had er 1 in het verleden)

Doet bij jullie het forum het ook heel de tijd niet dat het gewoon een eeuwigheid duurt om te laden? Of gewoon niet laadt?

Ik ben werken

Doei!
quote:daiquiri schreef op 21 maart 2010 @ 12:49:

Zitten jullie allemaal in Nederland? Waar zitten jullie mannen (of vrouwen)?

Denk idd dat dat mijn ergernis is.. Dat het janktv is. Vond 'het spijt me' ook zo erg. Ze doen wel goeie dingen, maar ik hoef het gewoon niet te zien. Idd een gratis ticket (en visumbemiddeling) en een romantische verrassing is natuurlijk stiekem wel welkom. (Niet dat ik in zo'n situatie zit..)

Ik zit in NL idd, en mn lieverd zit in Canada (op een uur van Toronto). Ik hoop te emigreren binnen een jaar of anderhalf, geen idee of het ook lukt binnen die tijd, maar het plan ligt er

Oh ja, het spijt me, nog zoiets Keek ik ook niet

@Findingnemo: Geen problemen met het forum hier, behalve dat ik tegen 2 gele benen zonder lijf aan zit te kijken (laptop schermpje he )
oh die woestijn, ik had bijna in de woestijn of in de tropen gezeten want er lopen daar ook projecten die wel leuk zijn, en heb het serieus overwogen maar ik vind het dicht bij huis ook wel makkelijk want anders levert het weer visum-stress op en ik had er ook de financiele middelen niet meer voor (en te laat voor beursaanvragen), en die opdracht dichter bij huis was eigenlijk nog net even wat leuker, dus nu blijf ik voor school maar wat dichter bij huis

@daiquarie: En jou lief? Waar op de wereld zit die?

Eh ik schaam me diep, maar ik weet echt niet echt wie Robert ten Brink is, en All you need is love of iets dergelijk kijk ik eigenlijk niet...
Daiquiri, welkom. Als ik het goed begrijp, ben je illegaal op dit topic want geen LDR? Geeft niet, hoor, de meesten hier zijn "illegaal" want of geen LDR meer of fijn herenigd met LDR. Ikzelf heb ook geen LDR meer, eerste was met jongen uit Londen (nog wel te overzien dus wb afstand, maar al héél lang geleden) en toen ik een LDR had met iemand in China (ander verhaal wb afstand) kwam ik hier. Maar die LDR is dus over, maar net als Nemo vind ik het hier te gezellig om weg te gaan.

En ja, groot Robert- en all you need-fan hier. Sterker nog, mijn hele familie, want met kerst gaan we er altijd met z'n allen lekker uitgebreid met kerstkransjes en zakdoeken voor zitten.
Spijker, vrijwilligersdag is niet zoiets als secretaressedag. Die dag is juist bedoeld om zoveel mogelijk mensen aan het vrijwilligerswerk te krijgen. Dus helaas, als je al vrijwilliger bent, wordt je daar niet nog ns extra voor beloond....

Kjong, hoe was t bier? En Cadi, leuk je weer te lezen. Update krijg je volgende week wel Hoe gaat het met die cursus? Eind al in zicht? En wanneer komt Cadi-man weer terug?
quote:daiquiri schreef op 21 maart 2010 @ 01:02:

[...]

Waar zit jouw man? Hoe lang heb je hem nu niet gezien?Hij ik UK, ik in VS. Heb hem anderhalve maand geleden gezien voor het laatst. Ik de UK hadden wel ook al een LDR (zo is het begonnen). Hij is niet Brits overigens.
Die van mij zit in Oz en ik ben weer in NL, dus ik denk dat ik het record afstand heb?

Is overigens gewoon begonnen als SDR
Mijn all you need is love sarcasme komt niet geheel over geloof ik Wie mij er ooit voor opgeeft is daarna geen vriendjes meer met me, onthou dat goed!

Heejhallo, ik dacht dat je een heul stuk zuidelijker zat! Zit je helemaal in het westen dan? Want verder is het toch canada? (voor iemand met een soort van LDR ben ik echt bagger slecht in geografie)
quote:Spijker schreef op 21 maart 2010 @ 15:33:

Heejhallo, ik dacht dat je een heul stuk zuidelijker zat! Zit je helemaal in het westen dan? Want verder is het toch canada? (voor iemand met een soort van LDR ben ik echt bagger slecht in geografie)

k hier werken: klik

Het wordt gerund door en andere universiteit dan de mijne hoor.

Haal het straks weer weg denk ik.
anoniem_58421 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 15:53
Reden: heb et effe weggehaald. Zoveel Nederlanders werken daar niet namelijk :)
% gewijzigd
quote:heejhallo schreef op 21 maart 2010 @ 15:37:

[...]

k hier werken:klik

Het wordt gerund door en andere universiteit dan de mijne hoor.

Haal het straks weer weg denk ik.Wauauauaauauauaauauauauauauauauauauauw!!!!!!!!
Ze hebben daar een webcam, misschien kunnen we even afspreken wanneer jij daar gaat staan zwaaien dan kunnen wij je zien
quote:Spijker schreef op 21 maart 2010 @ 15:44:

[...]

Wauauauaauauauaauauauauauauauauauauauw!!!!!!!! Dat dacht ik ook toen ik de baan geadverteerd zag.
haha, Hebben 'julliel van LDR' anders een plekje waar jullie wat meer privacy gevoelige informatie delen? Ik wil namelijk best meer vertellen, maar niet alles op viva.nl gooien. Ik haal de link ook zo weer weg (weet niet of dat paranoide is of niet, maar goed).
dubbel dus.
Hebben ze er nog een hondentrainster nodig toevallig?

(of een schoonmaakster? kantinejuffrouw? stripteasedanseres?)
spijker.viva@gmail.com kom je rechtstreeks in mn mailbox. Staat open voor alle privacygevoelige info die toch erg leuk is om te delen.
quote:Spijker schreef op 21 maart 2010 @ 15:47:

Hebben ze er nog een hondentrainster nodig toevallig?

(of een schoonmaakster? kantinejuffrouw? stripteasedanseres?) Het koken wordt gedaan door mensen die daar dus hun carriere van hebben gemaakt. De ene helft van het jaar zitten ze onder de zuidpoolcircel voor 'gekken' als ons te koken, het andere deel op stations boven de noordpool circel...Het gekke is ook dat er in Canada veel minder onderzoek in dit soort gebieden wordt gedaan dan door Amerikanen en Europeanen en Russen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven