**LDR deel 15**

05-07-2010 11:09 1921 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 15!

De jubileum-editie!

Hopelijk wordt dit dan de link naar deel 14[/img]
quote:Margaretha2 schreef op 19 augustus 2010 @ 12:56:

[...]

Met kort haar kan het ook niet dan blijf je het altijd zien.

Haha, ik zie nu voor me hoe Spijker met sokken op haar hoofd gespeld rond loopt.
Het klinkt als een spannend boek: "The Secret of the Sock Bun"
quote:fille schreef op 19 augustus 2010 @ 13:00:

[...]

Haha, ik zie nu voor me hoe Spijker met sokken op haar hoofd gespeld rond loopt. Maar het zíjn geen sokken! Echt niet! Het is alleen gemaakt van sokken!
quote:fille schreef op 19 augustus 2010 @ 13:00:

[...]

Haha, ik zie nu voor me hoe Spijker met sokken op haar hoofd gespeld rond loopt.Het staat me anders prachtig hoor:

En mn hond heeft ze ook:
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Ik heb het er met mijn broer over of ik wel een kind van mijn moeder ben. Mijn moeder is namelijk heel zorgelijk en een tikje negatief soms. Dus ze heeft ons beide al over Lowlands gebeld en dan gaat het met name over mogelijke regen, moeilijk slapen, hoe we dat doen met tenten, etc. Terwijl ik net tegen mijn broer zei dat ik onverbeterlijk optimistisch ben en er vanuit ga dat het mooi weer wordt en alles goed komt. Ik neem wel regenlaarzen en een poncho mee, maar ik ga er vanuit dat we morgen gewoon in de zon een biertje zitten te drinken. En als het blijkt te regenen, nouja, dat zien we dan wel weer. Een heel andere insteek dus. Maar volgens mijn broer is het redelijk onmogelijk dat ik niet haar kind ben.
Niets over wat je gaat doen bij eventuele uitbraak van paniek...?

Met die sokken kan je trouwens ook krullen maken, als je ze in je natte haar wikkelt. Dat doe ik zelf met afgeknipte repen t-shirt:

Op een ander topic word ik trouwens uitgemaakt voor zelfmoordterrorist dus het is wel van het ene uiterste in het andere vandaag op het forum haha.
Zulke dingen heb ik ook Marg. Zoals op jouw plaatje. Ik dacht dat jij echt van je eigen wit met rode stippen kniekousen een knotje draaide.
Ik bedoelde niet dat plaatje met die krullen. Ik zou er echt te lui voor zijn om dat in mijn haar te gaan knopen.
quote:Margaretha2 schreef op 19 augustus 2010 @ 13:15:

Niets over wat je gaat doen bij eventuele uitbraak van paniek...?

Alles filmen zodat ik het op youtube, facebook en hyves kan zetten? Twitteren? Ja, misschien moet ik een twitteraccount aanmaken inderdaad. Goed dat je het zegt.
Hier nog geen bezorgde moeders, maar vermoed dat dat nog komt.. Zeker icm duizeligheid een goede reden om zich druk te maken :-S

Heb gisteren vrij positief ingepakt (lees: veel hemdjes, m'n slippers, zonnebrand en after-sun en zelfs m'n korte broek), maar hou ergens nog wel rekening met regen. Alles zit nu in een te grote weekendtas (incl kleren voor maandag naar mn werk) en laadt bij J alles wel over naar een kleinere tas.

Reageer later nog wel eventjes op de haardiscussie, vond het kapsel dat Es liet zien erg mooi. Moet zelf ook weer hoognodig naar de kapper, had eerst een soort bob, maar is nu té lang (en hangt irri in m'n ogen). Iemand nog ideeën?

Moet weer aan 't werk!
quote:fille schreef op 19 augustus 2010 @ 13:24:

[...]

Alles filmen zodat ik het op youtube, facebook en hyves kan zetten? Twitteren? Ja, misschien moet ik een twitteraccount aanmaken inderdaad. Goed dat je het zegt.Fille, kun jij dat dan even doen? Geen camera ingepakt.. ook geen twitter (en geen fancy telefoon waarmee dat kan)

Ah hehe, nu snap ik die sok. Dat is gewoon een XL elastiekje.

Doet me denken aan zo'n ding dat ik had toen ik een jaar of 12 was. Een soort ijzerdraadje met daarom heen een stukje stof en uiteraard een gat ernin, waar je je haar doorheen stak. En dan kon je het zodanig omdraaien dat je een superstrak knotje in kon draaien.

Ik lees trouwens met grote verbazing wat jullie allemaal van you tube halen, want ik kijk er zelden naar. (Filmpjes zijn niet ondertiteld, dus ik snap die dingen dan nooit)
Nee, alleen ik heb dus zelf zo´n stiekje gemaakt van ouwe sokken. Eerst een pantysokje over je arm schuiven en de tenen afknippen, dan een aantal sokken stuk voor stuk over je arm schuiven (ook met afgeknipte tenen) en dan oprollen maar. Klaar is kees

Mevrouwtje Z, dat is lastig zeg, ik had er helemaal niet bij stilgestaan dat je het dan niet kan volgen. Bij haar en nagels vind ik het meestal niet echt nodig om te horen wat ze zeggen (je mist niets meestal ehmm... and now ehhhh.... I take, like, this red polish... ehhhmmmm.... it´s eh... from lancome but eh.. of course you can use, like, whatever brand you like).

Fille live updaten via internet is natuurlijk dé oplossing voor bezorgde moeders, heerlijk toch dat je de hele dag achter je computer kan iztten kijken of alles nog goed is. (en dan lig je in je tentje te zweten met die lekkere kerel die je bij de hotdogs ontmoet had en is je moeder over de zeik want geen updates) Ik zie het zitten!
quote:es1450 schreef op 19 augustus 2010 @ 13:18:

Ik bedoelde niet dat plaatje met die krullen. Ik zou er echt te lui voor zijn om dat in mijn haar te gaan knopen.Ik maak soms ook twists of vlechten, die zet ik dan weer net onder de aanzet vast en dan noemt mijn vriend me Cleopatra (echt geen idee waarom, ik denk vanwege de lengte). Of ik draai het in allemaal strakke knotjes, dat is nog wel de favoriet. Het duurt wel effe, misschien een kwartiertje of half uurtje maar ik kijk dan gewoon tv.
Marg, ik vind dat jij je eigen tv-programma moet krijgen met geweldige tips voor huis, tuin, keuken en badkamer.
Net zoals martha? (geintje)
Ja, maar dan zou ik het belastingsgedoe waardoor je in de bak komt achterwege laten. Alhoewel, volgens mij heeft het Martha niet heel veel kwaad gedaan.
Ja marg, je eigen youtube kanaal moet toch te doen zijn?
haha ja ik zie het al voor me Dat trekt me dus écht níet!
Wacht, jullie hebben toch dat filmpje gezien op youtube waarin ik ook zit? En dan nog stel je dit voor
Ja! Je zang-5-mins-of-fame!
Ik zie het zitten, Marg.
Het gaat hier op het werk over kotsen, wat een fijn onderwerp!

oi nog 2 uur te gaan, ik heb het zwaar op het werk de laatste week >.> Aftellen helpt niet echt mee, de dagen duren alleen maar langer zo. Maar toch (ook voor mevrouwtjezonneschijn):

7 dagennnnnnnnnnnnn

of zoals mijn vriend vanochtend zei: "a week and a plane flight away"

Btw, ik stem ook voor! "Koken met Marg", alhoewel "Marineren met Marg" klinkt beter of uhm "Etah met Margaretha"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven