**LDR deel 15**
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:00
Isiss, je bent niet de enige die Es' plaatje niet mooi vind...ik houd er ook niet zo van. Mijn haar groeit steeds sneller heb ik eht idee, het is ondertussen al een bob. En omdat ik wel steeds naar de kapper ben geweest om het in model te knippen, heb ik ook geen last gehad van niet-zittend haar of zo. Verbazingwekkend. Ga volgende week zaterdag weer, kan meteen m'n kleurtje bijgewerkt worden
Ben jaloers op de Lowlands-gangers. Schijnt dit weekend toch weer lekker weer te worden.
Ben jaloers op de Lowlands-gangers. Schijnt dit weekend toch weer lekker weer te worden.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:05
Zo strak als bij dat model zou ik het denk ik ook niet willen ik heb natuurlijk ook een heel ander gezicht. Maar ik vind zelf juist en hoor vaak van mensen dat het mij goed staat als ik al mijn haar uit het gezicht heb en een staart of knot heb. En ik vind los haar altijd zo moeilijk mooi te houden. Tenminste bij mij gaat het altijd pluizen. Zoals Jennifer Aniston het heeft vind ik ook heel mooi. Als jij voor de natural look gaat Kjong, dan zou ik het echter alsnog bij de kapper laten föhnen en daarvoor op grote rollen laten zetten en er heel veel spul in laten doen zodat het niet pluist.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:30
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:32
Ik vind opgestoken ook juist erg mooi en chic! Maar dan zou ik het ingewikkeld doen met van die grote krullen:
Voor mezelf wil ik het eigenlijk wel weer zo:
Maar misschien moet ik het eerst nóg korter laten knippen zodat al het gebleekte/geblondeerde weg is en ik terug kan naar mn eigen kleur...?
Voor mezelf wil ik het eigenlijk wel weer zo:
Maar misschien moet ik het eerst nóg korter laten knippen zodat al het gebleekte/geblondeerde weg is en ik terug kan naar mn eigen kleur...?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:36
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:46
quote:isiss schreef op 20 augustus 2010 @ 15:45:
Spijker: vind opgestoken haar ook echt supermooi, maar niet als 't zo strak zit. Dat plaatje van jou is juist weer erg gaaf.
Vind ik ook, maar als ik zo'n kapsel wil met mn bruiloft mag ik wel nog 10 jaar wachten met trouwen.
Of me in pruiken gaan verdiepen.
Spijker: vind opgestoken haar ook echt supermooi, maar niet als 't zo strak zit. Dat plaatje van jou is juist weer erg gaaf.
Vind ik ook, maar als ik zo'n kapsel wil met mn bruiloft mag ik wel nog 10 jaar wachten met trouwen.
Of me in pruiken gaan verdiepen.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:55
Ik weet niet op wie ik lijk vroeger zeiden ze alanis morisette, maar de laatste jaren ben ik in mn gezicht wat verandert, dus ik denk dat ik er nu niet meer op lijk. Op wie dan wel geen idee (ja, mijn vader, daar lijk ik op, maar die is niet beroemd )
Een ding weet ik zeker, ik ga het niet googlen!
Ik denk dat als ik mn haar ooit op zou (laten) steken dat het weer naar beneden zou vallen omdat het zo zwaar en veel is
Een ding weet ik zeker, ik ga het niet googlen!
Ik denk dat als ik mn haar ooit op zou (laten) steken dat het weer naar beneden zou vallen omdat het zo zwaar en veel is
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:57
quote:isiss schreef op 20 augustus 2010 @ 15:55:
Wat had je vannacht aan op je bruiloft?
Een lange rechte witte jurk met linten, en die stond ineens heel mooi want in mn droom had ik wel tieten en geen brede heupen! (voor wie me niet kent, da's niet geheel conform de werkelijkheid)
En lang golvend zwart haar.
Tja wat kan ik zeggen, het was een droom.
Wat had je vannacht aan op je bruiloft?
Een lange rechte witte jurk met linten, en die stond ineens heel mooi want in mn droom had ik wel tieten en geen brede heupen! (voor wie me niet kent, da's niet geheel conform de werkelijkheid)
En lang golvend zwart haar.
Tja wat kan ik zeggen, het was een droom.
vrijdag 20 augustus 2010 om 15:58
Ik ben benieuwd of je wat hebt aan de tips op youtube Isiss ik vond dit echt zo grappig Punica!!!!
Ik vind opgestoken haar vooral mooi voor de ceremonie, 's avonds met het feest vind ik het wat stijfjes (maarja je kan moeilijk twee keer een kapper laten komen). Wat ik heel mooi vind is zoiets:
en wat ik heel lelijk vind is zoiets:
Wat ik ook echt superschattig vind (maar volgens mij ben ik de enige) is haar met bloemetjes:
Ik vind opgestoken haar vooral mooi voor de ceremonie, 's avonds met het feest vind ik het wat stijfjes (maarja je kan moeilijk twee keer een kapper laten komen). Wat ik heel mooi vind is zoiets:
en wat ik heel lelijk vind is zoiets:
Wat ik ook echt superschattig vind (maar volgens mij ben ik de enige) is haar met bloemetjes:
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:04
Stoelen zijn geverfd, maar nu moet ik nog gaan poetsten. Vriendinnetje zei dat het ook echt niet meer kon. Dus zo goor is het hier al. Wist ik wel hoor, maar ja... Wanneer had ik het in vredesnaam moeten doen? Ga er nu nog ff 2 uurtjes tegenaan gooien op de bovenverdieping. En dan naar mijn ouders. Moet ook nog even naar de karwei gaan om haken te kopen voor mn lampen. Dan komt mn broertje gaten in mijn plafond boren vanavond en dan moet ik zelf nog even de electriciteit fixen (het zijn namelijk geen lampen, maar lampen voor een kaars, dus heb zelf fittingen enz gekocht). Volgens mij wordt het mooi, ik plaats wel een foto als het zover is. Wil ook nog zitkussens op mn stoelen. Fijn dat dat nu helemaal "hip" is (voor lounge hoeken enz) want je kan het in allemaal leuke printjes kopen.
Ga eens kijken wat ik kan vinden op internet en dan daarna echt schoonmaken
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:04
Spijker
Ik heb toevallig wel aan twee mensen hier een openbaring gegeven dus ik vind niet dat ik nog verder gepest hoef te worden met die sok!!!
Jooles!!! Balennnnn!!!!!!!!!! Veel beterschap gewenst, wat enorm shit dat je dit moet missen, verwen jezelf maar lekker dit weekend, hopelijk voel je je snel beter!
Spijker, echt zo'n twenties kapsel, heel erg leuk en mooi (en sophisticated).
Punica ik lijk ook op mijn vader en ben er hartstikke blij mee ondanks dat hij niet beroemd is hahahaha.
Ik heb toevallig wel aan twee mensen hier een openbaring gegeven dus ik vind niet dat ik nog verder gepest hoef te worden met die sok!!!
Jooles!!! Balennnnn!!!!!!!!!! Veel beterschap gewenst, wat enorm shit dat je dit moet missen, verwen jezelf maar lekker dit weekend, hopelijk voel je je snel beter!
Spijker, echt zo'n twenties kapsel, heel erg leuk en mooi (en sophisticated).
Punica ik lijk ook op mijn vader en ben er hartstikke blij mee ondanks dat hij niet beroemd is hahahaha.
vrijdag 20 augustus 2010 om 16:57
Die kapsels met bloemen zijn erg mooi ja. Met lang haar en krullen dan.
Marg, ik heb één hakken-loop-filmpje gekeken op youtube. Dat begon vermakelijk grappig en werd daarna zo enorm mutserig. Alsof je kunt leren op hakken te lopen van 'n meisje dat in 'n gangetje van 0,8 bij 2 meter op en neer paradeert en zegt dat ze het zelf zo goed kan. Tja.
Oh, nog 'n vraag aan Marg: hoe is jouw blurb-fotoboek uiteindelijk geworden? Ik heb er deze week een van de vakantie gemaakt (kreeg vandaag 'n mailtje dat ie geshipt ging worden), en ik denk zelf dat ie echt supermooi is, 't enige waar ik nog over inzit is de afdrukkwaliteit, maar dat weet je nooit van tevoren. Is die goed? (en als ie niet goed is maakt 't nog niet veel uit want hij is al besteld)
Marg, ik heb één hakken-loop-filmpje gekeken op youtube. Dat begon vermakelijk grappig en werd daarna zo enorm mutserig. Alsof je kunt leren op hakken te lopen van 'n meisje dat in 'n gangetje van 0,8 bij 2 meter op en neer paradeert en zegt dat ze het zelf zo goed kan. Tja.
Oh, nog 'n vraag aan Marg: hoe is jouw blurb-fotoboek uiteindelijk geworden? Ik heb er deze week een van de vakantie gemaakt (kreeg vandaag 'n mailtje dat ie geshipt ging worden), en ik denk zelf dat ie echt supermooi is, 't enige waar ik nog over inzit is de afdrukkwaliteit, maar dat weet je nooit van tevoren. Is die goed? (en als ie niet goed is maakt 't nog niet veel uit want hij is al besteld)
vrijdag 20 augustus 2010 om 17:10
vrijdag 20 augustus 2010 om 18:04
Ja het is echt supermooi geworden. Het enige wat ik jammer vond is dat ik hardcover had besteld en 40 pagina's had (dat leek wel veel toen ) en het best een dun boek is geworden voor zo'n harde kaft, volgende keer bestel ik softcover. Mijn broer heeft een boek met 120 pagina's ofzo en dan is het wel heel erg mooi met hardcover, maar daar had ik me dus een beetje op verkeken, mijn boek is nog geen cm. dik. Softcover wordt ook héél erg mooi, mijn vader heeft die één en het ziet er prima uit. Ik weet niet waarom ik met mijn stomme kop dacht dat softcover zo'n soort kussentjescover was, maar dat is het dus niet, het is gewoon buigzaam (zeg maar paperback). Wat heb jij besteld?