Leeftijdsverschil en collega

03-07-2018 23:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-10-2018 11:20
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen
99.51% gewijzigd
Doe eens lekker cliché en ga lunchen of een bakje koffie drinken.
Leeftijdsverschil vind ik nog meevallen, jullie zitten beide in dezelfde fase (jong, starter, geen kinderen)
Ik zou eerst uitzoeken waar hij op uit is. Als je hem leuk vind en met hem wilt daten, vraag of hij een keer met jou wilt borrelen. Als je dat niet durft blijf door gaan met flirten/signalen afgeven, maar maak het hem niet makkelijk.
5 jaar leeftijdsverschil stelt niet zoveel voor. Ga gewoon een keer een drankje doen en kijk wat er van komt!
Ik vind 5 jaar verschil bij jouw leeftijd geen probleem, maar dan moet het wel een beetje een volwassen 22 jarige zijn.

Op het werk kan lastig zijn, maar ach het is niet alsof het de enige baan op aarde is.

Dus geniet van de wederzijdse spanning en kijk waar het je brengt....
.
whadiepooh wijzigde dit bericht op 07-07-2018 22:25
99.35% gewijzigd
Dat zet je het flirten een heel klein beetje aan, dat pakt hij vast wel op en dan loop je geen blauwtje op je werk.
Whadiepooh schreef:
03-07-2018 23:39
Ja, ik durf niet zo goed! Bang om een blauwtje te lopen en me niet meer daar op kantoor durf te vertonen. Ik weet wel dat ik het allemaal veel groter maak ;) maar misschien moet ik het even houden bij flirten voor zover mogelijk.

Tegelijkertijd kan ik me ook voorstellen dat hij geen hoogte van mij heeft.
Je kunt laten zien dat je interesse in hem hebt dmv veel kijken of een appje sturen hoe het met hem gaat. Hierbij toon je wel interesse maar is het ook niet overdreven.
Whadiepooh schreef:
03-07-2018 23:17
Ik ben zelf een beetje geschrokken van mezelf dat ik iemand leuk vind die toch wel een stukje jonger is.

Zou je ook zo schrikken als hij 'een stukje' ouder zou zijn?
90 en 95 daar merk je niets van.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Whadiepooh schreef:
03-07-2018 23:17
..
We werken beide in een andere stad, werken op geen manier samen en spreken elkaar alleen op borrels of als ik daar op kantoor werk.

En dit

.. Hij kent mijn (actieve) tinderverleden wat ik net aan de wilgen had gehangen omdat ik er klaar mee was. Hij kent ook al mijn verhalen.

Je spreekt/kent hem nauwelijks, alleen via werk, en dit vertel je allemaal?
Veel kijken is lastig aangezien we beide in een andere stad zitten! En ja dat vertel ik allemaal, we zijn beide vrijgezel en delen onze tinderverhalen vaak uit.

Sinds de laatste twee ontmoetingen voelt het anders tussen ons maar we kennen elkaar al wel langer. Maar nee niet heel goed.

De volgende borrel staat pas gepland in september maar misschien dat ik volgende week een werkdag bij hem op kantoor even kan plannen..

En trotter je hebt gelijk, 5 jaar ouder zou ik geen probleem vinden. Maar mijn ex was twee jaar jonger en dat ging kapot omdat hij in een totaal andere levensfase zat. Maar dat is misschien ook niet alleen leeftijdsgebonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven