Leeftijdsverschil in relatie - ervaringen?

05-05-2008 17:14 88 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu al 3.5 jaar een relatie met een man die 14 jaar ouder is dan ik. Hij werkt al, ik studeer nog. Het gaat heel erg goed en ik we willen echt verder samen. Hij heeft verder geen kinderen oid, en we willen dat samen allemaal doen. Alleen, ik wil daar nog wel eventjes mee wachten. En dat betekent dat hij dus een vrij oude papa wordt! We wonen nu nog niet eens samen, dus reken maar uit ;)

Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Hoe is dit gelopen? Wellicht wat oudere forumdames die kunnen vertellen hoe het bij hun gelopen is? Ik ben niet onzeker over onze relatie, ik ben alleen benieuwd hoe het bij andere dames is vergaan!
Begrijp dat eigenlijk niet, je zit in een relatie waar het leeftijdsverschil geen problemen geeft. Feitelijk zijn er geen problemen en toch wil je er over gaan praten.

Ik heb zelf in een relatie gezeten met een soorgelijk leeftijdsverschil. Tussen ons werkte het niet. Maar al waren wij even oud geweest, ook dan was de relatie kapot gegaan.
Mijn toetsenbord is in de war, dus ik heb geen vraagtekens enzo, sorrie daarvoor.

Het kan wat moeilijk lezen.

Hoe oud ben je...

Mijn man is 13 jaar ouder dan mij, hij is wel eerder getrouwd geweest en heeft ook kinderen uit dat huwelijk.

Zij wonen echter in het buitenland dus we zien ze niet zo vaak, alleen als we daarheen op vakantie gaan.

Ik heb nooit problemen ondervonden van ons leeftijdsverschil eigenlijk.

We zijn 4 jaar geleden getrouwd en hebben inmiddels een zoon van 2 en een tweede kind op komst.

Ik ben zelf 27 en mijn man is 40.

We zijn trouwens nu 8 jaar samen.

Tsja, ik had zelf ook wel liever gehad dat hij 10 jaar jonger was, maar dat is nou eenmaal niet zo.

De omgeving heeft er ook nooit een punt van gemaakt, al ben ik wat vrienden betreft wel wat kwijtgeraakt.

maar ja, ik was 19 toen ik hem leerde kennen en hij 32, dus mijn vrienden van toen hadden weinig met hem.