Lengte van je partner

20-10-2021 22:23 122 berichten
Beste mensen,

Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb

Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang

Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75

Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang

Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?

Laat mij even weten
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
21-10-2021 16:46
Open een eigen topic ;)
Super aardig dit. Een vrouw pesten die al een pestverleden heeft... voel je je nu beter over jezelf? Sticker voor jou.
Te gek, ik zou er heel blij mee zijn. Mijn vriend is 1.96 en ik 1.59

1.83 vind ik echt niet heel lang.

Maar goed, als jij die lengte niks vindt, dan gaat het 'm niet worden denk ik. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met kleine, wat iele mannen. Als het je smaak niet is, dan moet ie wel heel leuk zijn wil je daar overheen kunnen stappen.
abracadabra schreef:
21-10-2021 17:04
Super aardig dit. Een vrouw pesten die al een pestverleden heeft... voel je je nu beter over jezelf? Sticker voor jou.
Pesten? Een eigen topic lijkt me gewoon veel meer gepast voor zo'n 'zwaar' onderwerp.
abracadabra schreef:
21-10-2021 17:04
Verneuk de term pesten niet zo voor mensen te echt gepest worden :sick:
Jullie schelen dus 28 cm? Mijn partner is 29 cm langer. Ik heb er echt absoluut geen problemen mee. Voel me altijd zo'n heerlijk klein mupke bij hem. En ik kan soms als een koala aan hem hangen. Ook is het heerlijk met knuffelen: kan helemaal in hem wegkruipen.

Ik vind het dan ook absoluut niet erg om klein te zijn. Klein is fijn. Klein is leuk :cheer2:
Ooit een keer een date met een vrouw van 1.60m, zelf ben ik 1.96m. En mijn lengte stond op mijn profiel maar tijdens de tweede date vond ze me opeens 'te lang'. Smoes ? Wellicht, maar ik zag haar ook niet zitten. Daarvoor had ik al een korte relatie gehad met iemand van 1.57m die dat geen enkel probleem vond en ik zelf ook niet. Het werd niks om andere redenen.
creativeguy wijzigde dit bericht op 21-10-2021 19:19
5.47% gewijzigd
Maar dit is trouwens gewoon een kwestie van smaak. Ik val bijvoorbeeld echt niet op mannen die kleiner zijn dan 1.75. Vind ik niet aantrekkelijk. Misschien heb jij dat met ''lange'' mannen. Zoveel mensen zoveel wensen. Als je het echt een too big deal vindt dan zou ik nog lekker doorfladderen.
Vladimir schreef:
21-10-2021 15:43
Nee, geen ervaring. Mijn man is 10 cm kleiner dan ik. Zeker niet leuk maar omdat hij verder best te pruimen is neem ik het maar voor lief.

Ik (v) heb ook nog nooit een partner, of zelfs maar een scharrel gehad van mijn eigen lengte of langer. Altijd zo'n 10cm korter dan ik.

Nou ja, het gaat om het innerlijk. Als ik op lengte ga selecteren blijft er haast geen ene vent over. Vind het belangrijker dat ik er een beetje mee kan lachen.
Ik ben 163, vriend 193. Met zoenen wel eens lastig maar een stoeprandje doet wonderen.

We zijn inmiddels 15 jaar en 2 kinderen verder, dus onoverkomelijk is het niet.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Mijn partner en ik verschillen 33cm. We zijn meer dan 20 jaar samen en zie alleen voordelen. Zo komt hij met gemak bij de bovenste keukenkastjes :yes:
1.67 en 1.93
26 cm verschil. Juist handig: hakken kan ik dus altijd aan!!
Meisje2304 schreef:
21-10-2021 22:25
1.67 en 1.93
26 cm verschil. Juist handig: hakken kan ik dus altijd aan!!
Waarom zou dat niet kunnen bij een kleiner lengteverschil?
LeslieKnope schreef:
20-10-2021 22:25
Misschien is het wel een probleem als jij de top bent en hij de bottom. Dan lijkt het me lastig.
Nope, hoeft niet. Ik ben 1.64, mijn vriend is ruim twee meter. En ik ben toch echt heel erg zijn top en hij mijn bottom.
Wat een issues hier.
Verschrikkelijk. Er zijn 2 opties:
- het uitmaken
- je zelf laten verlengen. Daar zijn hele fijne operaties voor waarbij ze je benen breken en weer aan elkaar schroeven.
Solomio schreef:
21-10-2021 06:37
1,90.
Grappig. En OT. Maar in mijn hoofd zie jij er veel kleiner uit. Nee, we kennen elkaar niet, maar bij sommige posters heb ik een beeld in m’n hoofd gemaakt. En geen idee waarom, maar in mijn hoofd ben jij een hele krachtige, sterke, maar qua lengte kleine vrouw.

^wegkruipen doet om beeld in hoofd te gaan bijstellen :-D
Ik ben 1.64, mijn vriend is ruim twee meter. Hij moest in het begin altijd erg lachen als ik dan zonder nadenken vroeg in de winkel of in huis: “Kun jij daar bij?”
Eh… wat denk je zelf :-D :-D
Lol ik dacht bij topictitel: TO is 1.90 en partner is lilliputter
Fijn toch juist!
Je bent gewoon zelf vrij klein voor deze tijd.
Ik ben al aan de kleine kant met mijn 1.73 (en niet alleen voor mijn gewicht, maar gewoon: de meeste vrouwen om me heen zijn langer dan dat).
Ik ken volgens mij geen volwassen mannen onder de 1.83, ik ken wel vrouwen die langer zijn dat dat.

Maar goed, in jouw specifieke geval raad ik je toch aan om op zoek te gaan naar een beetje onvriendelijke, gierige, onbetrouwbare, leugenachtige en humorloze vent van 1.63. Want die karaktertrekken zijn niet zo belangrijk als die 20 cm.
ludwina schreef:
22-10-2021 08:03
Ik ben al aan de kleine kant met mijn 1.73 (en niet alleen voor mijn gewicht, maar gewoon: de meeste vrouwen om me heen zijn langer dan dat).
Ik ken volgens mij geen volwassen mannen onder de 1.83, ik ken wel vrouwen die langer zijn dat dat.

Maar goed, in jouw specifieke geval raad ik je toch aan om op zoek te gaan naar een beetje onvriendelijke, gierige, onbetrouwbare, leugenachtige en humorloze vent van 1.63. Want die karaktertrekken zijn niet zo belangrijk als die 20 cm.
:rofl: :rofl:

Ik ken er zat onder de 1.83 meter. Mijn eigen man is 1.78 meter. Zelf ben ik een kleine 1.65 meter. Voor ons is dat een prima lengteverschil.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Vind dat nog vrij klein, maar ben wat groter dan jij (maar niet heel veel). Hou juist van groter. Zoen graag omhoog en voor de rest maakt het niet zoveel uit, lijkt me.
ludwina schreef:
22-10-2021 08:03

1,73 m is bovengemiddeld voor een vrouw, maar als je je vooral tussen jongeren begeeft, kan het zijn dat er veel langer zijn. Mijn dochter is 1,70 m, precies gemiddeld dus, maar is in haar vriendengroep de kleinste. In ons gezin en de familie is ze langer dan sommige mannen, en ik vind het nog steeds bijzonder om zo’n lang kind te hebben :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven