Lengte van je partner
woensdag 20 oktober 2021 om 22:23
Beste mensen,
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
donderdag 21 oktober 2021 om 17:25
Te gek, ik zou er heel blij mee zijn. Mijn vriend is 1.96 en ik 1.59
1.83 vind ik echt niet heel lang.
Maar goed, als jij die lengte niks vindt, dan gaat het 'm niet worden denk ik. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met kleine, wat iele mannen. Als het je smaak niet is, dan moet ie wel heel leuk zijn wil je daar overheen kunnen stappen.
1.83 vind ik echt niet heel lang.
Maar goed, als jij die lengte niks vindt, dan gaat het 'm niet worden denk ik. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niks met kleine, wat iele mannen. Als het je smaak niet is, dan moet ie wel heel leuk zijn wil je daar overheen kunnen stappen.
donderdag 21 oktober 2021 om 18:55
Pesten? Een eigen topic lijkt me gewoon veel meer gepast voor zo'n 'zwaar' onderwerp.abracadabra schreef: ↑21-10-2021 17:04Super aardig dit. Een vrouw pesten die al een pestverleden heeft... voel je je nu beter over jezelf? Sticker voor jou.
donderdag 21 oktober 2021 om 19:12
Verneuk de term pesten niet zo voor mensen te echt gepest wordenabracadabra schreef: ↑21-10-2021 17:04Super aardig dit. Een vrouw pesten die al een pestverleden heeft... voel je je nu beter over jezelf? Sticker voor jou.
donderdag 21 oktober 2021 om 19:15
Jullie schelen dus 28 cm? Mijn partner is 29 cm langer. Ik heb er echt absoluut geen problemen mee. Voel me altijd zo'n heerlijk klein mupke bij hem. En ik kan soms als een koala aan hem hangen. Ook is het heerlijk met knuffelen: kan helemaal in hem wegkruipen.
Ik vind het dan ook absoluut niet erg om klein te zijn. Klein is fijn. Klein is leuk
Ik vind het dan ook absoluut niet erg om klein te zijn. Klein is fijn. Klein is leuk
donderdag 21 oktober 2021 om 19:15
Ooit een keer een date met een vrouw van 1.60m, zelf ben ik 1.96m. En mijn lengte stond op mijn profiel maar tijdens de tweede date vond ze me opeens 'te lang'. Smoes ? Wellicht, maar ik zag haar ook niet zitten. Daarvoor had ik al een korte relatie gehad met iemand van 1.57m die dat geen enkel probleem vond en ik zelf ook niet. Het werd niks om andere redenen.
creativeguy wijzigde dit bericht op 21-10-2021 19:19
5.47% gewijzigd
donderdag 21 oktober 2021 om 19:17
donderdag 21 oktober 2021 om 19:28
Ik (v) heb ook nog nooit een partner, of zelfs maar een scharrel gehad van mijn eigen lengte of langer. Altijd zo'n 10cm korter dan ik.
Nou ja, het gaat om het innerlijk. Als ik op lengte ga selecteren blijft er haast geen ene vent over. Vind het belangrijker dat ik er een beetje mee kan lachen.
donderdag 21 oktober 2021 om 19:39
donderdag 21 oktober 2021 om 22:30
Waarom zou dat niet kunnen bij een kleiner lengteverschil?Meisje2304 schreef: ↑21-10-2021 22:251.67 en 1.93
26 cm verschil. Juist handig: hakken kan ik dus altijd aan!!
donderdag 21 oktober 2021 om 23:18
Nope, hoeft niet. Ik ben 1.64, mijn vriend is ruim twee meter. En ik ben toch echt heel erg zijn top en hij mijn bottom.LeslieKnope schreef: ↑20-10-2021 22:25Misschien is het wel een probleem als jij de top bent en hij de bottom. Dan lijkt het me lastig.
donderdag 21 oktober 2021 om 23:30
Grappig. En OT. Maar in mijn hoofd zie jij er veel kleiner uit. Nee, we kennen elkaar niet, maar bij sommige posters heb ik een beeld in m’n hoofd gemaakt. En geen idee waarom, maar in mijn hoofd ben jij een hele krachtige, sterke, maar qua lengte kleine vrouw.
^wegkruipen doet om beeld in hoofd te gaan bijstellen
vrijdag 22 oktober 2021 om 08:03
Je bent gewoon zelf vrij klein voor deze tijd.
Ik ben al aan de kleine kant met mijn 1.73 (en niet alleen voor mijn gewicht, maar gewoon: de meeste vrouwen om me heen zijn langer dan dat).
Ik ken volgens mij geen volwassen mannen onder de 1.83, ik ken wel vrouwen die langer zijn dat dat.
Maar goed, in jouw specifieke geval raad ik je toch aan om op zoek te gaan naar een beetje onvriendelijke, gierige, onbetrouwbare, leugenachtige en humorloze vent van 1.63. Want die karaktertrekken zijn niet zo belangrijk als die 20 cm.
Ik ben al aan de kleine kant met mijn 1.73 (en niet alleen voor mijn gewicht, maar gewoon: de meeste vrouwen om me heen zijn langer dan dat).
Ik ken volgens mij geen volwassen mannen onder de 1.83, ik ken wel vrouwen die langer zijn dat dat.
Maar goed, in jouw specifieke geval raad ik je toch aan om op zoek te gaan naar een beetje onvriendelijke, gierige, onbetrouwbare, leugenachtige en humorloze vent van 1.63. Want die karaktertrekken zijn niet zo belangrijk als die 20 cm.
zaterdag 23 oktober 2021 om 12:57
ludwina schreef: ↑22-10-2021 08:03Je bent gewoon zelf vrij klein voor deze tijd.
Ik ken er zat onder de 1.83 meter. Mijn eigen man is 1.78 meter. Zelf ben ik een kleine 1.65 meter. Voor ons is dat een prima lengteverschil.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
maandag 25 oktober 2021 om 16:36
1,73 m is bovengemiddeld voor een vrouw, maar als je je vooral tussen jongeren begeeft, kan het zijn dat er veel langer zijn. Mijn dochter is 1,70 m, precies gemiddeld dus, maar is in haar vriendengroep de kleinste. In ons gezin en de familie is ze langer dan sommige mannen, en ik vind het nog steeds bijzonder om zo’n lang kind te hebbenludwina schreef: ↑22-10-2021 08:03Je bent gewoon zelf vrij klein voor deze tijd.