Lengte van je partner
woensdag 20 oktober 2021 om 22:23
Beste mensen,
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
Ik heb sinds kort een nieuwe man ontmoet, hij is erg lief, gul, loyaal, betrouwbaar, eerlijk, grappig
Vergelijking met mijn ex vriendjes is hij de beste man die ik tot nu toe ontmoet heb
Alleen 1 ding vind ik moeilijk, hij is namelijk erg lang
Ik heb altijd vriendjes gehad van 1.75
Ik ben zelf 1.55 en hij is 1.83 lang
Zijn er mensen die hetzelfde ervaren?
Laat mij even weten
donderdag 21 oktober 2021 om 00:56
MamaSuusberg schreef: ↑20-10-2021 23:56Dat kan niet meer in deze preutse en correcte tijdhahahahaha
donderdag 21 oktober 2021 om 02:39
Dan waren het gewoon eikels, als het niet om je lengte ging was het vast wat anders geweest.hondenmens schreef: ↑20-10-2021 22:37Ik ben single, 1.51. Nogal klein dus. Mijn exen (wat nooit serieus geworden is) waren 1,75 en 1,86. Beiden maakten vaak neerbuigende opmerkingen over mijn lengte. Niet vanaf het begin overigens. Maar dit waren dus negatieve ervaringen.
donderdag 21 oktober 2021 om 03:54
donderdag 21 oktober 2021 om 05:47
donderdag 21 oktober 2021 om 05:57
Hier begint het zelfs pas bij 1.90. Want de man moet de langste zijn.Ttroeteltje schreef: ↑21-10-2021 05:471,83cm lang?
Voor mij begint het daar pas enigszins, en eigenlijk vind ik het zelfs te kort. Ik ben zelf 1,80 cm.
Hij is dus bijna 30 cm langer dan jij?
Ik heb ervaring met 20 cm langer dan ik en dat was prima te doen. Maar ik zie niet in wat 1.83 cm nou zo anders is dan 1,75.
Daarom val ik ook op vrouwen, dan kan ik de langste zijn.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 21 oktober 2021 om 05:58
donderdag 21 oktober 2021 om 06:27
Beste mensen bedankt voor jullie reacties
Ik weet 1.83 is niet zo lang, alleen omdat ik klein ben valt het op als we samen door de stad lopen.
Ik heb altijd relaties gehad met wat kleine mannen rond 1.66, 1.70, 175 cm
Onder de 1.75 of iets kleiner is de perfecte lengte voor mij omdat het niet opvalt
Verder ziet de man er goed uit alleen hij is wat langer ik ben dat niet gewend
Ik weet 1.83 is niet zo lang, alleen omdat ik klein ben valt het op als we samen door de stad lopen.
Ik heb altijd relaties gehad met wat kleine mannen rond 1.66, 1.70, 175 cm
Onder de 1.75 of iets kleiner is de perfecte lengte voor mij omdat het niet opvalt
Verder ziet de man er goed uit alleen hij is wat langer ik ben dat niet gewend
donderdag 21 oktober 2021 om 06:37
1,90.
Every day offers a new opportunity to give up.
donderdag 21 oktober 2021 om 07:15
1.83 is toch niet lang?
Ik ben zelf 1.68 en heb exen van 1.70 tot 2 meter 06. Mijn huidige vriend is 2 centimeter kleiner dan ik, schijnt voor veel vrouwen ook een probleem, en ja op hakken toren ik er bovenuit. Dan bedenk ik me maar gewoon als ik topmodel was en hij een rijke vent dat niemand er wat van zou vinden
Ik ben zelf 1.68 en heb exen van 1.70 tot 2 meter 06. Mijn huidige vriend is 2 centimeter kleiner dan ik, schijnt voor veel vrouwen ook een probleem, en ja op hakken toren ik er bovenuit. Dan bedenk ik me maar gewoon als ik topmodel was en hij een rijke vent dat niemand er wat van zou vinden
donderdag 21 oktober 2021 om 07:41
20 cm verschil ‘valt niet op’?
Maar ik denk dat jij er een veel groter probleem van maakt dan mensen die jullie zien lopen.
Hoe jullie je gedragen/het samen leuk hebben is zichtbaarder dan lengteverschil hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 21 oktober 2021 om 08:14
Hier ook 28 cm verschil, man is langer dan ik. Het is lastig met staand zoenen want dan krijg je last van nek en rug. We kunnen niet op elkaars fiets. We hebben vroeger een wandelwagen gekocht met een verstelbare stang omdat hij die veel hoger wilde dan ik. We hebben verschillende stoelen. Als ik ook auto zou rijden zou de bestuurdersstoel steeds versteld moeten worden en de spiegels ook (maar dat is denk ik ook al met 15 a 20 cm verschil). Hij bergt dingen in de keuken hoog op en ik moet dan op een stoel staan om het te pakken. In korte bedden heb ik geen ruimte omdat hij schuin in bed gaat liggen, anders past het niet. We kunnen over x jaar elkaars rollator niet gebruiken vanwege lengteverschil.
Dus ja, een paar lastige dingetjes maar gelukkig is hij wel lief! (en hijnheeft het wasrekje zo opgehangen dat ik er niet meer bij kan dus nou hoef ik geen was meer op te hangen)
Dus ja, een paar lastige dingetjes maar gelukkig is hij wel lief! (en hijnheeft het wasrekje zo opgehangen dat ik er niet meer bij kan dus nou hoef ik geen was meer op te hangen)
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
donderdag 21 oktober 2021 om 08:25
Ik denk dat je nog heel jong bent?
Och, hoe vaak ik het IPH-grapje vroeger gehoord heb… gelukkig nu niet meer. Ik ben zelf tegen de 1.60 en heb volgens mij zelfs nog nooit iets gehad met een man onder de 1.80. Huidige vriend is 1.82 en ex 1.92. Geen enkel probleem, behalve dat je steeds bezig bent met het verstellen van de autostoel.
Och, hoe vaak ik het IPH-grapje vroeger gehoord heb… gelukkig nu niet meer. Ik ben zelf tegen de 1.60 en heb volgens mij zelfs nog nooit iets gehad met een man onder de 1.80. Huidige vriend is 1.82 en ex 1.92. Geen enkel probleem, behalve dat je steeds bezig bent met het verstellen van de autostoel.
donderdag 21 oktober 2021 om 08:53
Valt wel mee toch? Is toch leuk zo'n grote beer vergeleken bij jou!
Ik als vrouw ben ook iets langer, 1.80. Dat vinden veel mensen lang.
Maar dan zien ze mijn vriend, 2.07 en dan ben ik ineens een kleintje.
Dus het is maar net het perspectief. En er heeft nog nooit iemand gezegd: jij bent te klein, wegwezen!
Ik als vrouw ben ook iets langer, 1.80. Dat vinden veel mensen lang.
Maar dan zien ze mijn vriend, 2.07 en dan ben ik ineens een kleintje.
Dus het is maar net het perspectief. En er heeft nog nooit iemand gezegd: jij bent te klein, wegwezen!
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.