Leugens om contact

20-01-2011 17:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier mijn verhaal:
anoniem_118481 wijzigde dit bericht op 09-05-2011 10:30
Reden: uitschrijven
% gewijzigd
Dus eigenlijk was hij aan het hengelen bij andere vrouwen toen jullie duidelijk nog een stel waren...

Hij liegt en nog wil je hem een kans geven?

Snap ook niet dat je dit 2 maanden op zijn beloop kunt laten en dan nu kan besluiten wellicht: ik ga het hem voor de voeten gooien!

Je had dat meteen moeten doen, dat word-documentje laten zien met jouw afscheidsbrief.

Die is niet serieus bezig met jou en daarin wil je nog meer investeren?
quote:In totaal zo'n 5 keer hebben we gepraat over dit onderwerpIk begrijp dat je weer nieuwe beloftes hoopt te horen? Ik denk dat het enige wat je bereikt, is dat hij zijn sporen zorgvuldiger gaat wissen.
Ow nog even dit :-)

Quote:

Nogmaals ik ben niet jaloers aangelegd, maar eis wel eerlijkheid, respect en vertrouwen. En nu één hiervan is beschaamd, valt de rest ook in als een kaartenhuis. Dus wie weet wat ie allemaal nog meer heeft gedaan?

Unquote:

Alle 3 de dingen waar jij waarde aan hecht zijn als een kaartenhuis inéén gezakt hoor, niet 'maar' eentje...

Eerlijkheid: Toont ie niet

Respect: Heeft ie niet, hij contacteert andere vrouwen buiten jouw medeweten

Vertrouwen: Heb je niet meer

En dat hij al die tijd online was en zich nog had ingeschreven op die datingsite? Ook toen had je al kunnen bedenken dat hij jullie relatie anders ziet, dan dat jij deze ziet
Waarom heb je dit 2 maanden lang op z'n beloop gelaten? Ik neem aan dat dat de sfeer ook niet ten goede is gekomen.

Als ik jou was zou ik hem inderdaad confronteren met wat je op de pc hebt gevonden en hem laten uitleggen waarom hij dit steeds doet. Ook zou ik hem uitleggen hoe dit voor jou voelt.
Hij heeft dus tijdens jullie hele relatie een profiel gehad op een datingprofiel? Daar kun je wel een hele duidelijke conclusie uit trekken.

Ik denk dat je het antwoord zelf al weet, als ik de OP zo lees.
Tja en zo zijn veel mannen.......dumpen die zak!!!
k ben 15 samen met mijn man en ik heb hem nog nooit hoeven te 'vergeven'. Ik vind het nogal wat.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
" you can't play on broken strings"
quote:kloosters schreef op 20 januari 2011 @ 17:28:

Hier mijn verhaal:

Ik, 29, en hij, 34, hebben een relatie van nog net geen jaar.

De laatste weken van 2010 hebben we elkaar amper gezien, op de feestdagen na, om ff e.e.a. op een rijtje te zetten na serieuze, maar opluchtende gesprekken over elkaar. We hebben besloten samen de draad weer op te pikken en het ging snel vertrouwd als voorheen.

Echter, ik ben erachter gekomen dat hij in tussentijd via een datingsite (zo hebben we elkaar ook leren kennen) contact heeft gehad met andere vrouwen. Ik heb op onze computer een Word doc. gevonden van de conversatie die hij heeft bewaard. In de periode dat we elkaar niet zagen, kreeg ik soms een raar onderbuik gevoel dat hij misschien wel niet helemaal met mij, maar wel met anderen bezig zou zijn. En ja hoor, hij was weer online voor de zoveelste keer. In totaal zo'n 5 keer hebben we gepraat over dit onderwerp, maar hij was er totaal niet mee bezig, had hij z'n hoofd niet naar staan. Ik heb hem niet geconfronteerd met het feit dat ik hem wel degelijk online zag, maar alles op z'n beloop gelaten. Ik weet dit nu zo'n maand of 2.

Vorige week er dus achter gekomen dat hij dus wel met iemand heeft gemaild.

Nogmaals ik ben niet jaloers aangelegd, maar eis wel eerlijkheid, respect en vertrouwen. En nu één hiervan is beschaamd, valt de rest ook in als een kaartenhuis. Dus wie weet wat ie allemaal nog meer heeft gedaan?

Nog geen jaar...... en nu al meer dan gezeik.....
Hij liegt tegen je.

Dat hoef je niet te pikken hoor. Als je het wel pikt heb je er (zoals blijkt) last van.

- Of omdat de basis ontbreekt

- Of omdat je je altijd af gaat vragen of hij nu deze keer niet liegt.

Jij kiest daarvoor als je doorgaat met hem. Ga jij zo met je om laten gaan of niet? Zeg het maar.
Klinkt niet echt als lekker verliefd zijn en graag bij elkaar willen zijn dat in zo'n eerste jaar toch meestal het geval is.

Zoveel moeite al, is het dat wel waard?
@flatscreen; precies. Dit is niet normaal hoor. Hij snapt jouw probleem niet, als jij er een probleem van gaat maken gaat hij het gewoon nog meer stiekem doen zodat je er niet achter komt. Word jij daar gelukkig van? Dan bespreken.........ik vind het geen gezonde basis en geen gezond verhaal. Wat een gedoe als je nog maar zo kort samen bent.......ik denk eerlijk gezegd niet dat je hem volledig gaat vertrouwen........dus geen basis voor een relatie denk ik.......
Nou als hij open wil staan voor anderen dan kan je toch maar 1 conclusie trekken??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven