leuke man (met kind)
woensdag 3 november 2010 om 15:38
Hoi allemaal! Ik vind sinds een aantal weken een man (32) leuk die ik heb leren kennen bij een cursus die we toevallig allebei voor ons werk moeten volgen. Daar kletsen we veel, en ik (probeer) ook te flirten. En ben verliefd op hem aan het worden.
Ik zie hem nu elke week 2x, en hij blijkt ook bij me in de buurt te wonen want ik kwam hem gisteren tegen bij de appie, samen met zijn 2 jaar oude dochtertje... Heel leuk meisje trouwens.
Maar wat ik me nu afvraag, hoe date je met een man die al een kind heeft? Is dat anders? Maakt het niets uit? Moet ik nog ergens rekening mee houden?
Alvast heel erg bedankt.
Sarah
ps. ik ben zelf 25 jaar
Ik zie hem nu elke week 2x, en hij blijkt ook bij me in de buurt te wonen want ik kwam hem gisteren tegen bij de appie, samen met zijn 2 jaar oude dochtertje... Heel leuk meisje trouwens.
Maar wat ik me nu afvraag, hoe date je met een man die al een kind heeft? Is dat anders? Maakt het niets uit? Moet ik nog ergens rekening mee houden?
Alvast heel erg bedankt.
Sarah
ps. ik ben zelf 25 jaar
maandag 8 november 2010 om 00:42
Pfff. weet je.
Ik keek onder je vergrootglas. Je vorige topic had de vraag of Henk/Hans jou leuk vond.
Nu is het de vraag over deze man.
Wat vind je ervan om dat zelluf te gaan ontdekken, zoals een volwassen vrouw. Ga af op wat is, niet op wat jij invult. En je intuitie.
Desnoods vraag je hem uit, maar alsjeblieft zeg... ga geen hulp vragen van glazen bollen.
Edit, jij gaat wel hard. Vorig jaar november was je nog 22 jaar.
En dan wil jij nu van ons eerlijk advies? Mensch.
Ik keek onder je vergrootglas. Je vorige topic had de vraag of Henk/Hans jou leuk vond.
Nu is het de vraag over deze man.
Wat vind je ervan om dat zelluf te gaan ontdekken, zoals een volwassen vrouw. Ga af op wat is, niet op wat jij invult. En je intuitie.
Desnoods vraag je hem uit, maar alsjeblieft zeg... ga geen hulp vragen van glazen bollen.
Edit, jij gaat wel hard. Vorig jaar november was je nog 22 jaar.
En dan wil jij nu van ons eerlijk advies? Mensch.