Leuke man ontmoet en nu?/

03-07-2012 19:51 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend heel onverwachts een ontzettend leuke man ontmoet. Het klikte en we hadden het gezellig samen. Het is erop uitgelopen dat we samen in bed zijn beland! Ook naar elkaar uitgesproken dat het een leuke ontmoeting was en we elkaar graag weer willen zien. E-mail adres gekregen en nu.......

Ik dacht ik stuur even een leuk mailtje naar hem om te vragen hoe het gaat en om nogmaals te noemen dat ik het erg leuk vond samen met hem........2 zinnen....... wel erg kort he! Afgeloepn 2 dagen is er nu ook niet iets boeiends gebeurd wat ik met hem ziou kunnen delen, dus Iemand tips hoe ik een leuk mailtje naar hem kan sturen? Wil hem graag nog een keer zien maar ook niet te desperate overkomen. Pff... wist niet dat een simpel mailtje sturen zo lastig kon zijn zeg! (simpel smsje net zo lastig trouwens, haha)
Het boek is totaal gedateerd. Met de huidige social media etc, app, fb etc ziet de wereld er totaal anders uit dan zij die schrijft over "niet meteen reageren op een boodschap op je antwoordapparaat als je thuiskomt" etc.

Er zit nog wel een verschil tussen altijd beschikbaar zijn en gewoon normaal doen. En onbereikbaar...tja...ik ken ook genoeg mannen die bij mij zijn afgehaakt omdat ik niet terugbelde hoor. Mannen zijn ook veranderd. Een man die goed in de markt ligt gaat jou vaak niet nóg een keer bellen als je niet terugbelt, of als een hondje achter je aanrennen. Mannen haken sneller af dan vroeger.

Er zou eens een update moeten komen van dat boek, met daarin de omgang via de nieuwe media en de moderne man. En dat is over het algemeen een man die niet meer verovert..want als het allemaal te moeilijk gaat, dan is het "op naar de volgende".
.
anoniem_153354 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 23:50
99.90% gewijzigd
Dat is misschien waar Pansy, maar als ik continu had gewacht op mannen die achter mij aan hobbelen, dan was ik nu nog maagd. Soms moet je het zelf een beetje triggeren door initiatief te nemen en dan gewoon maar een leuke tijd te hebben samen, al weet je dat de man misschien niet voor een lange relatie met jou gaat. Dan heb je tenminste nog een leuke tijd met iemand die jíj leuk vindt. Als je zelf meteen afhaakt omdat "hij niet belt, geen initiatief neemt" etc. belt hij ook echt niet als jij de "bitch" gaat uithangen hoor..gewoonweg omdat dat gevoel bij hem er dus niet is.

De mannen die mij leuk vinden en "emotioneel voor mij gaan", daar val ik meestal niet op. Dus moet ik er soms zelf achteraan-de mannen waar ik op val. Het zijn vaak geen blijvertjes, maar ach..als ik op de "ware" moet gaan wachten...bovendien heb ik met deze tactiek toch wel een relatie gehad v 3 jaar, met iemand die in eerste instantie niet voor mij ging. De beste man werd toch heel gek op mij uiteindelijk. Dat kan dus.

Trouwens, als die man dan emotioneel ook helemaal voor je gaat, dan hoef je al die foefjes die in dat BITCH boek staan helemaal niet toe te passen. Want dan wil hij jou, klaar. En meestal wil jij hem dan niet..hahaha - maar dat terzijde.
.
anoniem_153354 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 23:49
99.46% gewijzigd
Oh ja? Ik vind dat nogal pretentieus van je om dat zo te stellen. Misschien triggeren ze wel de emotionele aantrekkingskracht van mannen op wie ze niet zitten te wachten. Zou dat ook kunnen, heel misschien?
quote:pansy schreef op 06 juli 2012 @ 10:15:

Het hang ervan af wat je wil Marsepeintje.

Wil je met mannen omgaan of wil je een man die een relatie met jou wil.

Vrouwen die nog single zijn en veel contact met mannen hebben, maar niet de man kunnen vinden die helemaal voor haar bereid is te gaan, blijven single omdat ze geen emotioneel aantrekkingskracht in een man kunnen trigeren.

Denk ik zo tenminste.

Zou je dit kunnen uitleggen? Vind het wel een interessante gedachte..

Ik ben net als jou Marsepeintje en ben er ook van overtuigd dat je gewoon leuk moet hebben in je leven en je ziet wel wat op je pad komt. Maar ja, ik zou een blijvertje toch ook weleens weer leuk vinden..
.
anoniem_153354 wijzigde dit bericht op 15-02-2018 23:49
99.75% gewijzigd
Ja, Pansy, dat lijkt me ook. Maar dat is niet altijd even makkelijk. Zeker als de man in kwestie niet écht geinteresseerd is in jou (behalve af en toe). Dan kun je hard to get spelen, maar echt...zinloos hoor. Hij is nl gewoon niet met jou bezig, zoals ik al eerder aangaf. Het is heel makkelijk om de "bitch" te zijn als je weet dat iemand he-le-maal voor je gaat, omdat diegene zich namelijk ook iets aantrekt van jouw gedrag. Een man die niet echt geinteresseerd is wordt dat ook niet als jij laconiek gaat zitten doen. Echt niet, been there done that.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven