leuke man op het werk.......

27-07-2011 21:52 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
dit is toch zo'n flauw topic! Voel me echt een

puber!

....er is zo'n leuke kerel bij mij op het werk. Op een andere afdeling. Loopt regelmatig langs (mijn deur naast de zijne) en kijkt altijd voorzichtig naar me...

Hij ziet er een beetje verlegen uit. Als ik lach om iets en hij loopt langs lacht hij altijd naar me...kijk ik serieus kijkt hij serieus terug. Wens ik hem een goed weekend op vrijdag (dat is de langste zin die ik ooit tegen hem gezegd haha) lacht hij vriendelijk naar me en wenst mij ook een goed weekend. Ik hoop zo dat ie een keer op mij afstapt voor een praatje...ik werk er nl nog maar twee maanden en dan stop ik. Ik durf niet naar hem toe te gaan. Wat een kneus ben ik he.

Maar voorlopig is mn dag goed als hij naar mij lacht:-)...... Geef me nou niet op mijn kop wat ik nu wil met dit topic. Ik wilde het gewoon ff kwijt!

Dank voor jullie luisterend oor!
Morgen dusssss....
Geniet van morgen! En doe gewoon ´ns gek.

Mail hem anders iets.
.
weet ik hoor xalvadora....wass gewoon grappig!

Morgen zie ik hem vast wel weer. Alleen maandag werkt hij niet.

Maar ik moet inderdaad wel snel actie ondernemen.... Ik lekker slapen en iets bekokstoven! Slaap lekker allemaal...en tips zijn welkom!
Als hij langsloopt ( in de richting van de koffie automaat ) gewoon roepen: koffie zwart ( of wat je dan ook drinkt ) . Doe ik wel eens bij collega's en dat werkt x-d
Nerd een berichtje is niet meer genoeg.

Een gedicht of lofrede lijkt me meer op z'n plaats...

Je hebt me in de kou laten staan...

Als een hinde in de dauw....
Succes, Madelief je kan het!
.
Nou mensen, er gebeurde vandaag dus niets.. ik wachtte en wachtte maar heb hem welgeteld twee keer langs zie schieten...

Potverrrr.....maar goed morgen is het vrijdag..mag ik hem weer een goed weekend toewensen.... En hij mij......

Ik ga naar de sportschool wat inspiratie opdoen...hahaha.....
O nee! Jij was nog mijn hoop op een spannend weekend! :-)

Maandag it is. Hou je ons wel op de hoogte?

Fijn weekend.
hahaha...en volgende week ben ik vrij dus ik moet wel met hem praten morgen!

Wat is het toch leuk om kriebels te hebben!
Ben heel benieuwd! Als je nou ook nog n beetje rood wordt vindt ie je vast om op te vreten
o.k. Deel II....

Sta ik in het bedrijfsrestaurant waar ik vaak warm lunch drie personen achter hem...

Zitten zijn collega's die voor me staan me voor lul te zetten...dat ik zo veel eet en dat het ongezond is.... Grrrr was ook niet zo..... dus hij stond er een beetje bij te glimlachen. Fraai is dat!

En toen hij vandaag weg ging naar huis zei hij me niet een gedag.

Pfff. Tis uit!!!!!
Meisjes plagen, zoentjes...... Het zit wel snor!
quote:scusy schreef op 29 juli 2011 @ 18:31:

Meisjes plagen, zoentjes...... Het zit wel snor!Dus al zijn collega's zoeken verkering met TO en hij blijft erbij staan lachen. Nee, fijn joh
En en en.....hebben we al een match?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
nope...ik ga er maar vanuit dat hij verlegen is. Leuk woord trouwens...verkering.... Vroeger kreeg je een gummetje met daarin een papiertje ' wil je verkering met me' waarom kan dat nu niet ( jaja omdat ik stokoud ben haha)
Hey Madelief,

jouw verhaal lijkt op het mijne... Ik heb ook een leuke man gespot op het werk. Ook een verlegen type, ook op een andere afdeling... de enige momenten dat ik hem ontmoet, zijn zijn collega's erbij (en de mijne, zelfs mijn baas). Ik heb nog nooit een woord met hem kunnen wisselen... Ook ik weet niet hoe ik dit verder moet aanpakken. Die stomme eerste stap
terwijl ik echt alles behalve verlegen ben! En waar ik bang voor ben? De afwzijzing natuurlijk...of dat hij een vriendin heeft...of mij gewoon niet uitlacht...

Het lijk wel of hij mij spiegelt lach ik en loopt hij toevallig langs lacht hij altijd naar me. Kijk ik serieus kijk hij ook serieus naar mij

Het zou zo leuk zijn als hij eens wat initiatief toont. Inmiddels heb ik met iedereen van zijn afdeling wel eens een praatje gemaakt behalve met hem...
Ik ken je gevoelens Madeliefje, ooit zelf zo 'begonnen', en uiteindelijk is het wel wat geworden, maar dat duurde wel even. Al die collega's die steeds om je heen drentelen zijn erg irritant. Toch komt er een kans voor je, dat weet ik zeker.

Kan je niet eens, heel toevallig, naar de koffieautomaat lopen als hij er ook is? En begin dan eens over de vakantie, of hij ook op vakantie gaat/geweest is, zo kom je er misschien ook achter of hij alleen is.

Kan je iemand die je vertrouwt eens wat uitvragen over hem? Lijkt me toch wel belangrijk om te weten of ie vrijgezel is, een ring zegt niet alles.
heb je gelijk in hoor..maar aan de andere kant:

ik zit alleen op een kamer. Hij heeft nooit de moeite genomen om even een praatje te maken. Hij heeft echt alle kans hiervoor Zijn collega's doen dat allemaal wel....nee ik denk serieus dat ik maar afhaak..jammer want de kriebels zijn zo fijn!
Als je toch afhaakt, is t ook niet zo spannend meer om een gesprekje aan te knopen met hem. :-)

Daarbij kan hij t zelfde denken: ze praat met alle collega's behalve met mij. (laten we t 'alleen op kamer zitten'- aspect even buiten beschouwing, ik zet r een fles wijn op dat een man daar niet bij stil staat).

Kortom: 'we' weten het niet, interpreteren zijn gedrag, maar het blijft 50-50 kans zolang hij niet letterlijk tegen je heeft gezegd: nee, ik wil niks met je drinken, hou op met je gestaar of ik zie je meer als mijn broer/zus/ beste vriend of ja ik wil graag seks met je want tussen mijn vrouw en mij gaag t sinds de geboorte van de vijfde niet zo goed.

Fijne vakantie! (of was hij n week weg?)
scusy:haha je hebt zo gelijk. we interpreteren zijn gedrag ja. Op basis hoe IK het zie. Misschien smacht hij wel naar me.... of mnisschie denkt hij wat zit die griet dom te lachen. haha....

Hele oorlogen worden gevoerd op aannames...

Ik ben een weekje weg, al even in outlook gekeken. Hij gaat niet weg:-)
Je kunt misschien vragen hoe het vorige weekend was als je hem een nieuw leuk weekend wenst?

Geniet lekker van de kriebels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven