Leuke meid op tinder
donderdag 6 april 2017 om 17:48
Hallo dames,
Ik ben al een lange tijd aan het tinderen.
Maar nu heb ik echt een leuke meid en binnenkort gaan we daten.
Moet ik tot aan de dag van de date heel tinder vol blijven typen met tekst en vragen aan haar??
Zei deed de openingspoging wat heel leuk was. Het antwoorden en reageren op elkaars antwoorden gebeurd zo op de dag en niet à la minuut.
Nu wil ik graag van jullie dames tips hebben wat jullie zouden doen.
-welke onderwerpen aanpappen?
-elke dag vragen hoe je dag was ?
wat zouden jullie graag doen:
bvd
Ik ben al een lange tijd aan het tinderen.
Maar nu heb ik echt een leuke meid en binnenkort gaan we daten.
Moet ik tot aan de dag van de date heel tinder vol blijven typen met tekst en vragen aan haar??
Zei deed de openingspoging wat heel leuk was. Het antwoorden en reageren op elkaars antwoorden gebeurd zo op de dag en niet à la minuut.
Nu wil ik graag van jullie dames tips hebben wat jullie zouden doen.
-welke onderwerpen aanpappen?
-elke dag vragen hoe je dag was ?
wat zouden jullie graag doen:
bvd
vrijdag 7 april 2017 om 12:26
quote:huurvrouwtje schreef op 06 april 2017 @ 20:37:
[...]
Je kan een paar dagen voor de date zeggen dat je er zin in hebt.
Als je iets die dag gaat doen er over praten van... Niet elke dag vragen hoe haar dag was. Zoek alvast een leuke bar club of restaurant uit en vraag of ze t leuk lijkt daar heen te gaan
Als je niks weet te sturen... Random is vragen zin in leuke film om te kijlen of serie heb jij een aanrader... Hier weer op doorborduren.. Na die vraag volgende dag appen dat ze goede smaak heeft
)
Vraag haar nr echt is veel persoonlijker en kom je ij mn ogen serieuzer over.
En sorry schat maar als je nu al niks weet te zeggen..... Maak je dan echt klaar voor de date in real life... Dan moet je ook praten snap je. Inhaken op wat je ziet etc. Dan kun je wel vragen hoe was je dag... En geef complimentje als je haar ziet zie je er leuk uit. Of leuk eindelijk te zien breekt meteen t ijs.
Succes laat ff weten hoe t gaatJa is goed bedankt
[...]
Je kan een paar dagen voor de date zeggen dat je er zin in hebt.
Als je iets die dag gaat doen er over praten van... Niet elke dag vragen hoe haar dag was. Zoek alvast een leuke bar club of restaurant uit en vraag of ze t leuk lijkt daar heen te gaan
Als je niks weet te sturen... Random is vragen zin in leuke film om te kijlen of serie heb jij een aanrader... Hier weer op doorborduren.. Na die vraag volgende dag appen dat ze goede smaak heeft
Vraag haar nr echt is veel persoonlijker en kom je ij mn ogen serieuzer over.
En sorry schat maar als je nu al niks weet te zeggen..... Maak je dan echt klaar voor de date in real life... Dan moet je ook praten snap je. Inhaken op wat je ziet etc. Dan kun je wel vragen hoe was je dag... En geef complimentje als je haar ziet zie je er leuk uit. Of leuk eindelijk te zien breekt meteen t ijs.
Succes laat ff weten hoe t gaatJa is goed bedankt