leuke psycholoog

21-05-2009 23:14 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben sinds 5 maanden niet meer bij mn psycholoog.

hoe lange tijd meot er tussen zitten waneer je met hem mag stappen? weet iemand dat ?
Denk je dat hij met jou wil stappen?
ja dat denk ik wel .maar volgens mij mag hij dat niet .
Waarom denk je dat?????? zou er niet aan beginnen.
Stappen als in 'eerste stap naar een relatie'? Zou ik niet doen. Je begint vanuit een ongelijkwaardige positie, moet je niet willen. Waarschijnlijk doet hij het ook niet, want het is een big NO NO in de hulpverleningswereld, óók als de therapie achter de rug is.
Femke, je dénkt van wel. En waarom denk je dat? Was hij aardig, was hij geïnteresseerd? Wake up call: dat is zijn werk.
Tjee, wat is het tegenwoordig met buurmannen, tandartsen en psychologen...ze willen allemaal maar met iedereen op stap! Ongehoord.
quote:Pelikaan schreef op 21 mei 2009 @ 23:53:

Tjee, wat is het tegenwoordig met buurmannen, tandartsen en psychologen...ze willen allemaal maar met iedereen op stap! Ongehoord.is het niet andersom, zij willen niet perse, maar de andere kant wel?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Misschien kan je hier wat vinden?

beroepscode
Verwar je zijn professionele belangstelling niet met iets persoonlijks?

Schijnt bij 'intieme' beroepen (psychologen, gynaecologen, etc) geregeld voor te komen dar patientes 'meer' voor ze gaan voelen, omdat er een bepaalde (schijn)vertrouwensband is opgebouwd.
quote:nlies schreef op 22 mei 2009 @ 00:24:

[...]

is het niet andersom, zij willen niet perse, maar de andere kant wel?

't Was dan ook met een vleugje ironie ;)

TO: Vraag me af of je nog steeds contact hebt met je psych na al die maanden dat je geen therapie meer hebt. Als je in al die tijd niets van hem gehoord hebt, kun je hem maar beter uit je hoofd zetten. Daarbij neem ik aan dat hij de wet wel kent en dus weet of hij aldanniet iets met je mag beginnen.
als je geen zakelijke relatie meer hebt met elkaar, gewoon 'n poging wagen
quote:Zoete schreef op 22 mei 2009 @ 00:33:

Verwar je zijn professionele belangstelling niet met iets persoonlijks?

Schijnt bij 'intieme' beroepen (psychologen, gynaecologen, etc) geregeld voor te komen dar patientes 'meer' voor ze gaan voelen, omdat er een bepaalde (schijn)vertrouwensband is opgebouwd.Dit heet overdracht en komt heel veel voor in hulpverleningsland.
tanger ben jij het??
Ja hoor, nu weer een psycholoog.. Hebben we een nieuwe hype op het forum? Never dat ik een relatie zou willen met iemand die al mijn psychologische shit weet, iemand die weet hoeveel vullingen ik heb, of iemand uit welke hulpverlenende instantie dan ook!
Ik werk zelf in de hulpverlening en een relatie met (ex)patienten is not done. Als hij jou zelf leuk gevonden zou hebben, zou hij je niet meer behandeld hebben omdat hij dan niet meer objectief kan zijn. Dus daaruit kun je afleiden dat de liefde niet wederzijds was anders had hij zich wel teruggetrokken uit je behandeling. Vergeet hem dus maar en richt je pijlen op iemand anders. Jammer maar helaas...
Ja, zoek maar een fijne huisarts, die hebben we nog niet gehad! en dan wel weer een nieuw topic openen he?!
Hoe weet je dat hij wel wil? Heeft hij je al gesmst?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Ik wil graag verkering met m'n vuilnisman. Mag dat wel?
Ach ja....ik heb dit als lerares ook zo vaak.

Leerlingen die je wel zien zitten.
quote:floor72 schreef op 22 mei 2009 @ 09:38:

Ik wil graag verkering met m'n vuilnisman. Mag dat wel?

Wil hij ook verkering met jou?

Weet hij de inhoud van je vuilniszakken?

Heb je hem al gsmst,msnt enz?
quote:zuurpruim schreef op 22 mei 2009 @ 09:18:

Ja, zoek maar een fijne huisarts, die hebben we nog niet gehad! en dan wel weer een nieuw topic openen he?!Goh, jij doet je naam nu al eer aan, he...
Ik zal even aan mijn man vragen of ie 't telefoonnummer van de vuilnisman op de kop kan tikken....
quote:Pelikaan schreef op 21 mei 2009 @ 23:53:

Tjee, wat is het tegenwoordig met buurmannen, tandartsen en psychologen...ze willen allemaal maar met iedereen op stap! Ongehoord.Vergeet de rij-instructeur niet

Is dit wel echt?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
"Verwar je zijn professionele belangstelling niet met iets persoonlijks?

Schijnt bij 'intieme' beroepen (psychologen, gynaecologen, etc) geregeld voor te komen dar patientes 'meer' voor ze gaan voelen, omdat er een bepaalde (schijn)vertrouwensband is opgebouwd"

Las laatst ergens dat het te maken heeft met een vertrouwensband die je vroeger met iemand had (vader. moeder, oma, leraar). Dat je die band projecteert op deze nieuwe persoon en dat het helemaal niks met verliefdheid te maken heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven