Leuke schilder

20-05-2019 23:08 2401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik huur een flat die de woningstichting aan het renoveren is. Nu moest mijn balkon vorige week geschilderd worden en daarvoor waren er twee schilders op mijn balkon aan het werk. Een van de twee vond/vind ik erg leuk. De dag er na hoorde ik in de leegstaande woning boven mij geluid (die huurder is er uit gezet wegens wiet telen) en had ik de hoop dat daar de jongen die de zonnepanelen doet aan het werk was aangezien die bij mij ook nog de zonnepanelen installatie moet plaatsen. Dus ik belde aan en toen deed dus die leuke schilder open, die daar met zijn collega aan het werk was. Een half uurtje later om 10.00 uur, de tijd dat die schilders koffie pauze hebben, was ik in m'n kelder en toen stond die leuke schilder in m'n deuropening van m'n kelder en zei ie van dat zijn een hoop puzzels (ik heb ong. 180 legpuzzels in m'n kelder). Nu is het wel zo dat die dag ook bij de kelders een man aan het werk was die bij alle kelders nieuwe ruitjes moest plaatsen. Dus het kan ook zijn dat die schilder naar hem op zoek was om iets te overleggen of door te geven, bijv. dat hij klaar was net schilderen want die man van de ruitjes moest ook in de kelder van die wietteler een nieuw ruitje plaatsen.

Wat ik nog niet vermeld had is dat hij toen ik vorige week belde of ik diegene was die naast de dierenarts (daar woon ik) woont. Ik weet niet of hij dat zei omdat ie m'n stem herkende, kan ook goed zijn dat ie dat dacht omdat hij uit z'n hoofd waarschijnlijk weet welke flats ze nog af moeten maken. Maar niet hij maar z'n collega heeft het afgemaakt, hij wist dus blijkbaar niet dat het bij mij nog afgemaakt moest worden of hij was dat vergeten, dus dat kan idd een signaal zijn dat hij me niet de moeite waard vond om nog een keer heen te gaan/dat ik geen indruk gemaakt heb op hem. Bij het maken van de afspraak voor wanneer ze het af zouden maken zat ie wel nieuwsgierig mee te lezen in m'n agenda, maar misschien dat ie gewoon wilde weten wanneer ik thuis zou zijn en was dat puur zakelijk zeg maar. En dat ie die ochtend in m'n kelder kwam kijken kan ook teken zijn dat ie nieuwsgierig was naar mij, maar goed kan dus ook weer zijn dat ie gewoon even een collega moest hebben. Maar aan de andere kant wist hij toen ik belde dus nog wel wie ik was.

Omdat nog niet alles klaar was moesten ze een paar dagen later terug komen om het af te maken, dus ik hoopte natuurlijk dat die leuke schilder weer zou komen. Maar in plaats daarvan was jammer genoeg alleen zijn collega er die de werkzaamheden afgemaakt heeft.

Ik wilde dus weten hoe die leuke schilder heet. Ik had van de woningstichting een brief gekregen met daarin de naam en nummer van een van hun om een afspraak in te plannen waarop ze de werkzaaamheden zouden doen. Ik heb dus gebeld met een smoesje alsof ik een bewoonster van een paar woningen verderop was met dat zogenaamd een afspraak wilde maken voor de schilderswerkzaamheden. Toen hij vroeg wanneer ik kon zei ik dat ik m'n agenda bij m'n vriend had liggen en dat als ik hem zou zien ik hem zou aanspreken om een afspraak te maken. Dus op jet einde vroeg ik ben jij degene met de bril, zegt ie nee met het petje. Dus ik had dus die leuke aan de telefoon. Ik weet nu dus z'n naam en z'n nummer.

Maar hoe nu verder? Ik kan hem op Facebook niet vinden. En ik heb zelf geen insta, twitter of iets anders dan Facebook.

Al het schilderwerk bij mij is klaar. Maar ik kan misschien met een smoesje bellen dat ik nog ergens een vraag over had en dat beste is dat hij even langs komt om het te bekijken? Maar misschien is dat raar want dan lijkt net alsof ik denk dat ze hun werk niet goed gedaan hebben en dan hoort ie ook gelijk aan m'n stem dat ik hem vanmiddag ook gebeld had. Maar hem smsen (ik heb geen whatsapp) is ook raar. Dat durf ik niet en dan lijk ik net een stalker ofzo haha.
anoniem_81611 wijzigde dit bericht op 22-06-2019 02:13
24.42% gewijzigd
@Elfje hoe laat ga je bellen?
Idd dat was de vraag, hoe laat gaat ze bellen.

En volgens mij heeft Elfje nergens gezegd dat ze vandaag ging bellen :duckie:
Parallella schreef:
20-06-2019 10:24
Ik hoop echt zo dat TO deze week niet toevallig ineens een leuke automonteur, postbode of hovenier treft waarbij het beeld van de schilder vervaagt, want dan kunnen we misschien helemaal opnieuw beginnen...… :hihi:
:nope: :nope: :nope:

Verwijder je post ajb voor ze ideeën krijgt. @(
Ik vraag me af welke drijfkaarsjes het meest geschikt zijn. Lavendel is misschien te rustgevend en appel te overdreven. Dus dat vind ik wel een dingetje om even af te wegen..
Oh-happy-day schreef:
20-06-2019 11:22
Ik vraag me af welke drijfkaarsjes het meest geschikt zijn. Lavendel is misschien te rustgevend en appel te overdreven. Dus dat vind ik wel een dingetje om even af te wegen..
Bij Elfje vind ik vanille passen.
Ja maar past dat ook bij de schilder?
Thanks allen, voor dit topic. Dat vrolijkt een druilerige donderdag wel op.

Ik kan er zelf alleen maar van dromen dat er eens een leuke schilder met een pet op mijn puzzels bewondert (ik heb er maar vijf, maar hé a girl can dream). Daar zouden mijn knieën wel van gaan knikken in ieder geval.

Maar goed. Mijn advies is, stuur 'm gewoon een appje. Liefst overdag, als je toch thuis bent. En vraag of hij wat wil drinken met je. Koffie of zo.

Seriously. To. Draai het even om. Dat die schilder jou een maand later nog eens een keer belt of sms't met een smoes. Hij moet nog iets nakijken, of het wel goed geschilderd is. En als ie dan langskomt voor die onzinafspraak kijkt ie je smachtend aan, kijken of er wat gebeurt. Oh laat maar. Dit is natuurlijk the dream. Ik zelf zou het nogal apart vinden.
Dit is wel mooi toch..Afbeelding

Paar geurende rozenblaadjes erbij..
Murrmurr schreef:
16-06-2019 19:05
Nou begeleid wonen of geestelijk 14 vind ik onaardig maar misschien lichte vorm van autisme zou ik niet van staan te kijken
Vraagje... Op wat baseer je dit eigenlijk allemaal?
kletspraat schreef:
20-06-2019 12:18
Dat ik daar niet van zou staan te kijken? Op mijn eigen gevoel en oordeel naar aanleiding van de posts van de forummer natuurlijk. Autistische mensen hebben bepaalde kenmerken en die kun je herkennen, bijvoorbeeld in communicatie.
vivautrecht85 schreef:
20-06-2019 11:25
Bij Elfje vind ik vanille passen.
Dat weet je helemaal niet, misschien is ze wel een snoeiharde dominatrix als ze hem eindelijk die wc ingesleept heeft
kletspraat schreef:
20-06-2019 12:18
Nou bij mij bijvoorbeeld dat iemand voorstelde om bij hem aan de deur te gaan collecteren. Zegt ze: Nee, want op die dag collecteren we niet...

Zo zijn er wel meer bijzondere reacties.
Murrmurr schreef:
20-06-2019 13:22
Dat weet je helemaal niet, misschien is ze wel een snoeiharde dominatrix als ze hem eindelijk die wc ingesleept heeft

Het zijn altijd die stille, waarvan je het niet verwacht.
MarvelousMrsMaisel schreef:
20-06-2019 11:52

Maar goed. Mijn advies is, stuur 'm gewoon een appje. Liefst overdag, als je toch thuis bent. En vraag of hij wat wil drinken met je.
Nee, niet appen en niet drinken. Elfje heeft het al 10 keer uitgelegd *zucht*

:mrgreen:
Abundance-of-Freedom schreef:
20-06-2019 11:59

:flirting: Heel mooi!
20-06-2019 11:59

Prachtig!! En rozenblaadjes.. ook een paar op de bril (niet van de schilder met brilletje die haar niet kan bekoren voor alle duidelijkheid) en zorg voor een lekker zacht hoogpolig wc-kleedje.
Meteen ook geen gepieker meer over welke geur, gewoon rozen. Prima, wie houdt er niet van rozen? Retorische vraag Elfje, gewoon overheenlezen en niet bij nadenken.

Ik heb echt de pest erin, nog niet zolang geleden is ook hier e.e.a. gerenoveerd en nu heb ik zo'n hangende wc met zonder plek voor drijfkaarsjes :(
Helemaal niet aan gedacht, gewoon als een blind paard naar de Action en Hema gerend en een zak rode, roze en witte drijfkaarsjes gekocht.
Er past er maar 1 in de wc, ronduit triest om te zien. Ik heb hem doorgetrokken.

De meneer die plots naar mijn lekkende nieuwe raam kwam kijken hoefde nog niet eens naar de wc... Het raam was ok volgens hem: de vensterbank liep wat scheef gaf hij ruiterlijk toe; maar daar ging hij niet over.
Ik wilde hem dan ook meteen weghebben, hij was zó vreselijk NIET mijn type en hij stond voor de voordeur -zonder afspraak, let op Elf- en dat terwijl hij eerst zou bellen voor een afspraak.

Eigenlijk doe ik nooit open zonder afspraak maar ik deed de deur al open om weg te gaan terwijl hij op de deurbel drukte, toen zag hij me denk ik.
Ik snauwde dat hij moest BELLEN voor een date omdat ik nu niet thuis was en ging snel onder de vensterbank liggen :lol: ik ben wel gek maar niet goed! Ha!!
Hij trapte er niet in, zei dat ik niet zo raar moest doen. Hij hield van opschieten :wtf:
Mijn lollig bedoelde: 'Zoef de Haas I presume?' snapte hij ook al niet :roll:
Maar genoeg over mijn raam, het is bij half vijf; kijken of er nieuws van Elfje is :hyper:

En straks een glazen ovenschaal neerzetten met de kaarsjes erin, rozenblaadjes jatten uit de tuin van de buren, gezellig!! :redrose:
Murrmurr schreef:
20-06-2019 13:22
Precies! Daarom opteer ik ook voor rozen: geen rozen zonder doornen tenslotte ;)
Ik *hartje* de Talking Heads maar in dit geval ga ik toch -als ik iets over de muzikale omlijsting mag zeggen- toch voor deze evergreen, jwt: https://youtu.be/r6SBIv7tj0E :angel:
20-06-2019 09:28
Hey mijn Darth Vader gifje beweegt niet :(
Lijkt Elfje wel, die maakt ook geen enkele move :hihi:

Sorry Elfje, het was een grapje... niet boos zijn en nooit meer terugkomen, een hechte vriendschap moet tegen een stootje kunnen.
Ik heb je ook niet verraden toen je gewoon hetzelfde stukje knip/plak nóg een keer gebruikt had. Daar zijn BFF's voor.
Nu ophangen, je hebt sinds tien voor vier al zo'n 80 minuten á 23 cent gebeld, dat is bij elkaar, ehmm nou reken maar uit!
Veuls te duur joh, voor dat bedrag koop je een smartfoon :lol:
anoniem_648f5a0e87365 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 17:10
Reden: excuus + waarschuwing tel.kosten erbij
54.34% gewijzigd
Elfje?
:shout:
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 20-06-2019 17:40
42.86% gewijzigd
SadButTrue999 schreef:
20-06-2019 16:56
Lijkt Elfje wel, die maakt ook geen enkele move :hihi:

Past dan wel weer goed in dit topic ;-D
Zojuist alles bijgelezen.. en ik moet eerlijk zeggen dat dit topic mijn pet te boven gaat. Elfje, meid, laat je niet afschilderen door alle vervelende opmerkingen hier van mensen die jou niet begrijpen terwijl je alles zo vaak hebt uitgelegd.

Toch nog even een klein advies. Als je echt goed uit de verf wilt komen, zou ik toch even bellen. Wanneer hij jouw stem hoort, zal er vast wel een belletje gaan rinkelen. Wanneer hij jou dan ook ziet bij de afspraak, vallen alle puzzelstukjes op z’n plaats.
Wish you were beer
ñuca schreef:
20-06-2019 17:29
Elfje?
:shout:
Ik geloof dat ze overdag niet thuis is, dus even geduld.
SadButTrue999 schreef:
20-06-2019 16:49
Ik *hartje* de Talking Heads maar in dit geval ga ik toch -als ik iets over de muzikale omlijsting mag zeggen- toch voor deze evergreen, jwt: https://youtu.be/r6SBIv7tj0E :angel:
Doe mij dan deze maar

https://www.youtube.com/watch?v=3wkuqRFXNvI
En Elfje weet je al hoe laat je gaat bellen en wanneer? :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven