Leuke verrassing of niet?

27-09-2009 15:15 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik heb me even aangemeld op dit forum, omdat ik momenteel kleine twijfels heb bij iets wat ik als verrassing wil geven aan een ontzettend goede en close vriendin van mij.

Ik heb haar gezegd dat ik voor haar verjaardag een verrassing heb, naast het 'gewone' kado wat ik al geef. Nu is ze helemaal blij en benieuwd wat het is en zo lijkt het net voor mij of hetgeen wat ik als verrassing heb zo afgezaagd is...

Ze heeft een relatie met een vrouw en nu wil als verrassing hun 2 mee uit eten nemen naar een leuk en gezellig restaurant, om gewoon onze verjaardagen te vieren. (Haar vriendin en ik zijn in het begin van het jaar jarig geweest)...

Wat vinden jullie? Vinden jullie dit een leuke verrassing of gewoon afgezaagd om als verrassing te krijgen? Door haar enthousiasme twijfel ik er gewoon aan... Te erg, ik weet het.
Ik vind het een hele leuke verrassing! Doen! En iets extra´s is echt niet nodig.
Aankomend weekend is haar verjaardag. Ik laat nog weten hoe haar reactie is geweest, maar door alle berichten hier, is twijfel overbodig
Leuk! Veel plezier!

(En: doe mij ook zo'n leuke beste vriend).
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Echt hartstikke lief van je, ik ben benieuwd hoe ze het vindt!

Ik zou zoiets heel erg attent en leuk vinden in ieder geval. En wat al eerder is gezegd: beter een gezellige avond met fijne herinneringen dan een luxe cadeau.

Veel plezier alvast!
Leuk. Ik zou het zelf alleen niet vantevoren hebben aangekondigd. Dan was het pas echt een verrassing geweest. Behalve als ze een type is dat niet van verrassingen houdt .
mahna mahna tuduuuudududu
Is ook een leermoment voor mij.. Ha ha... Volgende keer gewoon mond houden tot het moment daar is. Was enthousiasme, omdat ze ook in een dipje zat en nu kan ze uitkijken naar een 'verrassing' ...
Leuke, lieve verrassing! Daar sla je echt de plank niet mee mis. Mij maak je er zeker blij mee. En aangezien jullie dan met zijn 3en gaan is het gezelschap aangenaam en gaat het een super avond worden.
Erg lief hoor Daan!

Trouwens, volgens mij is dat een beetje een mannending, zeggen dat je een verrassing hebt :-).

Mijn man heeft daar ook een handje van. Die zegt dan heel enthousiast: ik heb een verrassing! En als hij merkt dat ik nieuwsgierig enzo word, dan heeft hij alweer spijt dat hij dat gezegd heeft, haha.
Ze vond het een super leuke verrassing... Kreeg spontaan weer drie zoenen op de wang... Ha ha :-)

Al die twijfel was dus echt niet nodig. Bedankt mensen!
Wat goed dat je even een update geeft! Leuk dat de suprise zo goed is gevallen! Vind het echt bijzonder dat je haar dit cadeau hebt gegeven.
Ze is ook echt bijzonder en belangrijk voor me. Ze maakt alleen een moeilijke periode mee, net als ieder ander mens dat heeft, en zo wil haar laten zien dat het niet alleen woorden zijn van mij, maar dat ik het echt meen.

En dan snap ik wel dat ik dat ook met een klein gebaar kan doen, maar geld maakt me in dit geval niet veel uit. Moet alleen rekening houden dat ik haar vriendin niet voor het hoofd stoot, maar dat doe ik nu zeker niet
quote:Daan85 schreef op 04 oktober 2009 @ 20:35:

Ze is ook echt bijzonder en belangrijk voor me. Ze maakt alleen een moeilijke periode mee, net als ieder ander mens dat heeft, en zo wil haar laten zien dat het niet alleen woorden zijn van mij, maar dat ik het echt meen.

Wat lief van je.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven