Liefde van de man gaat door de maag?

25-10-2016 15:51 43 berichten
Mijn partner is gek op mijn kookkunsten en ik krijg altijd complimente, hij grapte net even liefde van de man gaat door maag.



Is dat een feit of achterhaald?
Alle reacties Link kopieren
Leuk gezegde, maar daar blijft het toch echt wel bij. Als je een ontzettende feeks bent, wordt een vent echt niet verliefd op je. Ook niet als je kookt als een godin.
Jouw partner staat voor alle mannen? Elle.
Alle reacties Link kopieren
Seriously?



Daar is toch hopelijk meer voor nodig.
Mijn partner houdt van mij om wie ik ben, niet om wat ik kook.

Gelukkig maar, want ik kook nooit
Liefde gaat vaak ook door zijn lul.
Of door het brein.
Alle reacties Link kopieren
De liefde van de man gaat door de maag van de vrouw zeggen we hier
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner kookt.

En dat is maar goed ook.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is man nog steeds stapelgek op me - en hij kookt stukken, stukken beter dan ik ! Dus hier klopt er in ieder geval niks van
Alle reacties Link kopieren
mijn vriendin kan voor geen meter koken maar verder is ze supercool.
very metal
Alle reacties Link kopieren
quote:delite schreef op 25 oktober 2016 @ 15:54:

Mijn partner kookt.

En dat is maar goed ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Goede-Fee schreef op 25 oktober 2016 @ 15:53:

Liefde gaat vaak ook door zijn lul.mooi.
very metal
Ja he? En waar.



En ik kan heel goed koken en man eet graag maar als dat niet zo was had het niets uitgemaakt. Ik ben pas gaan koken voor hem toen we al een tijdje bij elkaar waren.



Eerlijk gezegd snap ik dit soort topics ook niet. Je weet toch echt wel dat het gelul is.
Gelukkig kan mijn man heel goed zelf koken en doet hij dat nog ook . Hij kan ook wassen , strijken en zijn brood smeren.
Ik ben beslist geen keukenprinses, dus ik zou het dan extreem moeilijk hebben. Man kookt. En ik geniet van zijn kooksels.
quote:Goede-Fee schreef op 25 oktober 2016 @ 16:01:

Ja he? En waar.



En ik kan heel goed koken en man eet graag maar als dat niet zo was had het niets uitgemaakt. Ik ben pas gaan koken voor hem toen we al een tijdje bij elkaar waren.



Eerlijk gezegd snap ik dit soort topics ook niet. Je weet toch echt wel dat het gelul is.Ja naar je bent natuurlijk pas een goede vrouw als je dat allemaal voor hem doet he gelukkig heeft mijn man daar geen last van .
Nee, zeker geen feit.
quote:Pretzel66 schreef op 25 oktober 2016 @ 16:06:

[...]



Ja naar je bent natuurlijk pas een goede vrouw als je dat allemaal voor hem doet he gelukkig heeft mijn man daar geen last van .Ow is dat het doel van zo'n topic. Dat Cookie even verteld hoe het eigenlijk hoort? In 1915.
quote:EvyBlissy schreef op 25 oktober 2016 @ 15:54:

De liefde van de man gaat door de maag van de vrouw zeggen we hier Uhm, in welke context moet ik denken?
Alle reacties Link kopieren
Als man zijnde zeg ik NEE.

Eten boeit me niets. Ik eet gewoon en vind het niet zo bijzonder. Vind eten ook niet iets leuks of zo, gewoon iets wat moet en wat ik ook gewoon doe.
quote:Pretzel66 schreef op 25 oktober 2016 @ 16:05:

Gelukkig kan mijn man heel goed zelf koken en doet hij dat nog ook . Hij kan ook wassen , strijken en zijn brood smeren.Superman!
De liefde van mijn man gaat zeker niet door de maag. Ik kook bijna nooit en als ik dan eens kook is het niets bijzonders.
Alle reacties Link kopieren
door mij te complimenteren en veren in mijn kont te steken vind ik het leuk om voor hem te koken. met als hele grote voordeel dat hij dit dan niet zelf hoeft te doen. hij heeft er een hekel aan
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Goede-Fee schreef op 25 oktober 2016 @ 15:53:

Liefde gaat vaak ook door zijn lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven