Liefdesverdriet als een domme puber

21-06-2021 09:04 139 berichten
Na 3 jaar alleen weer iemand tegengekomen en ineens weer zo smoorverliefd, ik wist niet dat ik me nog zo kon voelen. Eerlijke, open gesprekken, voorzichtige toekomstplannen, elkaar over en weer aan de belangrijke mensen in ons leven voorstellen en een paar geweldige dagen samen weg. Als je het me vorige week had gevraagd dan had ik gezegd: zevende hemel tot en met.
Maar in de korte tijd van 4,5 maand heeft hij me nu voor de derde keer op exact dezelfde manier gekwetst, dus ik weet dat de vorige twee keer geen toeval of uitzondering waren maar kennelijk gewoon zijn zoals hij is. En ik daarmee niet kan dealen dus dat de relatie hier moet stoppen. Dus jullie hoeven me niet te vertellen dat ie in het kanaal moet en dat ik voor mezelf moet kiezen want dat weet ik wel. Maar nu viva er nog heel even is zoek ik voor een laatste keer steun want wat voel ik me verrot.

Al een paar nachten slecht geslapen van de hele toestand, vandaag heb ik een dag vrij en ik wil eigenlijk mijn bed niet uitkomen. Ik loop zo ontzettend met mijn ziel onder mijn arm en ik voel me vooral zo’n belachelijke idioot. Dat ik het drie kansen heb gegeven, dat ik er echt in geloofde, dat het nu zo’n pijn doet.
Ga zo maar naar de sportschool, goddank is die weer open. Zit hier achter een ontbijt dat niet smaakt en kan wel wat wijze raad gebruiken :"-(
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
01-07-2021 14:23
Ook al kom je hem dan weer tegen op dat terras, dan kan je ook gewoon de andere kant op kijken.
Of alleen hallo zeggen en dan weer met je eigen gezelschap verder praten.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
01-07-2021 14:27
Of alleen hallo zeggen en dan weer met je eigen gezelschap verder praten.
Ja dat is inderdaad wel het beste. Met negeren geef je eigenlijk toch aan dat je er nog moeite mee hebt.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
01-07-2021 14:23
Blijven benadrukken dat het geen relatie is, boos eindigen en nu zijn problemen alweer aan jou proberen te slijten. Ik zou helemaal geen koffie gaan drinken denk ik eigenlijk.
Ook al kom je hem dan weer tegen op dat terras, dan kan je ook gewoon de andere kant op kijken.

Het is makkelijk het te zien bij een ander hoor, maar jij doet nu net wat ik ook doe: je vergeeft klootzakkengedrag omdat hij op een ander vlak wel heel lief en leuk was. Alsof dat elkaar compenseert.
Ja je hebt gelijk. Ik heb er steeds geen topic over willen openen, omdat ik het zo 'niksig' vond. Het is nooit aan geweest... dan is het ook nooit echt uit... en ja je weet hoe Viva kan reageren.

Het is eigenlijk steeds zo geweest dat als het iets 'closer' werd, hij vervelend ging doen. En als ik afstand wilde nemen dan dook hij er weer bovenop. En ja het was een moeilijk jaar... ik ben heel veel alleen thuis geweest door Corona. Zorgen gehad om oudere familieleden met zwakke gezondheid. En ik kwam op een wachtlijst voor therapie maar totaal geen idee hoe lang dat allemaal ging duren. Twee goede vriendinnen gingen met elkaar verder als vriendinnen maar zonder mij... Allemaal dingen waarbij ik blij was dat hij me steunde. Aan de andere kant voelde het ook rot om contact te hebben met iemand maar continu in de situatie te zitten van 'we hebben geen relatie'.

Hij benadrukt altijd wel het negatieve. Over die therapie konden we uren praten. Maar ik ben bijv ook het afgelopen jaar tante geworden, heel leuk, maar daar zei hij nooit iets over. En ik ben een vet leuke tante nog wel :rofl:

Hij heeft het ook wel eens gezegd, hij wil het contact niet verliezen. Dat heb ik wel eens vaker gehoord, dat een man 'het contact niet wilde verliezen'. En elke keer dat ik het afsloot begon hij weer te appen... en daar was ik dan weer gevoelig voor (is al vijf jaar terug hoor, niet dat ik continu zulke types aan mijn broek heb). Terwijl ik op een gegeven moment dingen wil afsluiten en dan hoef ik verder niet meer te weten hoe het gaat met iemands werk/sport/gedoe. Ik ben ook een beetje blijven plakken omdat ik losse dates met Tindermensen oid ook niet zag zitten tijdens Corona.

Hoe gaat het met jou nu Clumsy? Is het nu stil tussen jou en hem?
Je kunt méér.
Hij klinkt heel afhoudend Moon. Of hij heeft überhaupt een probleem met zich binden, of hij vindt jou niet leuk genoeg?
Ben je nog gaan koffie drinken?

Tussen hem en mij is het oorverdovend stil. Ik vind het lastig, ik weet dat hij vandaag iets belangrijks op werk had en ik denk daar dan toch aan. Ik had nog gehoopt op… iets van closure?
Denk dat ik de spullen toch maar op de post ga gooien. Anders komt hij er misschien nooit meer om en dan blijft t maar bij mij staan.
Alle reacties Link kopieren
Clums het is een hele lastige man, dat klopt. In het begin was hij wel lastig voor anderen (bijv op zijn werk had hij gedoe) maar was hij voor mij wel lief. In het begin was het ook gewoon afspraak is afspraak en hield hij zich er gewoon aan.

In de loop van de tijd wat het steeds vaker dat hij afspraken verschoof, pas later kon, eerder weer weg moest, zich vergiste met werk... Ik heb een paar keer aangegeven dat zo weinig daten voor mij geen zin had. En dan zei hij 'dit gesprek hebben we toch laatst al gehad'.

Nogmaals buiten Corona had ik waarschijnlijk veel eerder een punt er achter gezet en was ik verder gaan daten. Maar in die tijd, zoveel dingen dicht, het was zo lastig mensen ontmoeten. Zelfs op TV zeiden ze dat 1 seksbuddy beter was dan wisselende contacten :rofl:

De koffie is pas volgende week vrijdag. Tenminste ik heb die middag netjes vrij gehouden in de agenda.

We hebben nog twee keer gewandeld sinds we niet meer aan het daten zijn. Alleen het verschil is dat ik toen nog een beetje op de hoogte was van zijn leven en nu echt helemaal niet meer. Hij zou misschien gaan verhuizen, had ergens gesolliciteerd ook.... geen idee wat ie allemaal aan het doen is. In mijn leven veranderen ook dingen en dat laat ik m ook niet meer weten.

Ik heb het zelf wel nodig om dingen af te sluiten, vandaar dat ik die koffie toch wel wil. Ik wil ook wel dat hij ziet dat het nu goed gaat.

Lijkt me raar dat je niks meer hoort van hem. Dat is zo'n overgang na elkaars familie ontmoeten etc. Wat kunnen mannen toch raar zijn he...

(natuurlijk heb ik me ook wel afgevraagd of hij er misschien nog meer dates op nahield maar dat idee had ik toch niet. Meer dat hij mij inderdaad in een positie hield van weinig rekening met mij houden maar mij ook niet kwijt willen)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Er is ook een Wel-Leuk-Persoon in mijn leven. Die kom ik af en toe tegen maar heb niet zijn nummer en ik weet ook niet precies wanneer hij daar is waar ik hem tegen kom.

Komende week toch maar eens kijken of ik wat meer in contact kan komen. Straks komt ie iemand anders tegen en vind ik het jammer.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je weekend Clumsy?
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
04-07-2021 18:41
Hoe was je weekend Clumsy?
De laatste dagen gaat het eigenlijk zo:
https://youtu.be/lmuaQlNvUjw

Grace Petrie - Delete My Number

I think that you'll regret this one day, honey
Standing at the gateway when you look
At the roads you never passed
At the door you closed so fast
You'll think about this chance we never took

And i think you'll change your mind about me, honey
I don't think it'll take you very long
Out of seven billion folks
The ones that really get your jokes
It's just not every day they come along

But i'll be gone
Somewhere new
I'm done with losing sleep over you

So i guess that i should tell you to delete my number
And i guess that i should tell you to forget my name
And not to call me
When your feelings change

And i'll never understand what happened, honey
What it was that made you work so hard
To make me let you in
Yeah to get under my skin
Just to disappear with no trace but the scar

Well now i'm gone
Somewhere new
I'm done with losing sleep over you

So i guess that i should tell you to delete my number
And i guess that i should tell you to forget my name
And not to call me
When your feelings change

Well now i'm gone
Somewhere new
I'm done with losing sleep over you

So i guess that i should tell you to delete my number
And i guess that i should tell you to forget my name
And not to call me
When your feelings change
Alle reacties Link kopieren
pijnlijk herkenbaar topic. ik heb ook zo'n verdwijner. Alleen speelt het hier wat langer. Toen ik 3 weken geleden de knoop echt doorhakte om ermee te stoppen kwam na 3 weken gesputter en kilheid toch eindelijk de waarheid boven (hou het vaag maar blijkt iets van verslavingsproblematiek te spelen wat zijn buien beinvloed). Zo moeilijk. Want op de momenten dat hij niet in zo'n bui is, dan is hij super. Maar op de momenten dat hij wel zo is dan kan ik m wel wurgen bij wijze van. Jeckyll /Hyde
Wanda, voor jou ook sterkte. En herkenbaarheid 2 kanten op, of het echt verslaving was kan ik niet beoordelen maar toen de hele (horeca)wereld weer open ging zag ik wel middelengebruik waarvan ik als leek denk: dat is net een tikje meer dan puur recreatief.
Mijn ex was zich daar overigens van bewust, en bleef in donkere buien juist heel bewust sober. Maar had dan volgens mij daarna weer het gevoel iets in te moeten halen. Nou ja, mega ingewikkeld, er speelt vanalles waar een psycholoog volgens mij goed zijn tanden op stuk zou kunnen bijten.
Je schrijft in je laatste zinnen toch weer in de tegenwoordige tijd, ben je het opnieuw een kans aan het geven?
Alle reacties Link kopieren
Nou hij woont hier dus niet meer en ik heb de relatie beëindigd maar het daar wel lastig mee en dat is een dikke understatement
Jullie woonden samen maar nog steeds verdween hij? Kolere...
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
07-07-2021 11:31
Jullie woonden samen maar nog steeds verdween hij? Kolere...
Ja recentelijk nog. Tot 22:00 geen teken van leven terwijl we samen zouden eten. Was echt des duivels.
Alle reacties Link kopieren
He dat is ook naar om te lezen Wanda.

Ik heb afgelopen vrijdag de koffie toch door laten gaan. En daar ben ik eigenlijk heel blij om. We hebben echt gezellig op terras gezeten. Onze eerste date was vorig jaar mei. En helaas heb ik in de Corona-zomer van 2020 een tijdje met een groepje vage mensen opgetrokken die nu weer allemaal uit mijn leven zijn... en zijn twee andere vriendschappen ook verwaterd. En zodoende is deze ex-date één van de weinigen met wie ik bepaalde dingen nog kan delen.

Ook ging het psychisch niet zo best met me afgelopen winter en dat kwam ook door een bepaalde combinatie van medicijnen waardoor ik s nachts ging 'spoken' en daar was hij ook bij. Hij heeft zelfs nog een briefje voor mijn arts geschreven toen. Het was fijn dat we vrijdag even daarover konden praten. Het gaat nu namelijk beter maar voor iemand die daar in de winter niet bij was, zegt dat niet zoveel.

Ik was wel pissed off dat hij 8 (ja acht) minuten te laat was en heb later ook gezegd dat het niet per se om die 8 minuten ging maar om het feit dat ik de hele winter op hem moest wachten wanneer hij tijd had. Ja dat begreep hij nu ook wel.

Dus we willen niet opnieuw daten, maar af en toe bijpraten is toch wel fijn. Inmiddels ontmoet ik ook weer nieuwe mensen.

Hij had wel weer verhalen waarvan ik dacht 'wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben'. Allemaal gezeik op zijn werk dat hij deels ook zelf creëert. Maar eerst zat ik elke dag in die verhalen en nu gelukkig nog maar eens in de zoveel weken.

Ik heb trouwens 5 jaar geleden iemand gedatet die ook supervaag was en kon verdwijnen of opeens 10 min voor de afgesproken tijd appte dat ie half op sterven lag. Daarvan vroeg ik me toen wel af of er misschien drugs in het spel waren. Die deed zo debiel. Zie m nooit meer maar het zou best een type zijn dat aan de coke zou kunnen zitten.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven