Liefdesverdriet atm? Schrijf hier mee! Liefdesverdriet-2019

15-07-2019 17:03 551 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liefdesverdriet, contact verbroken, relatie uit en wil je van je afschrijven? Iedereen die zijn/haar verhaal van zich af wilt schrijven is meer dan welkom om mee te doen in dit topic! Laten we elkaar steunen!!

Mijn verhaal: relatie samen uitgemaakt in okt 2018. Daarna "vrienden" gebleven waarin we elkaar nog zagen en nog af en toe samen sliepen. In juni ziet meneer dat het gras groener is aan de overkant. Mij deed dit zo'n pijn dat we het contact hebben verbroken begin juli. Maatje kwijt, mis hem ontzettend, 8 dagen geen contact gehad, voel me vreselijk. Ik merk dat het me goed doet erover te schrijven en te delen en hoop in dit topic elkaar te steunen en hoe we ermee om gaan en hoe verder :)

Ik kwam op dit idee, omdat ik een mooi topic vond uit 2017-2018 waarin mensen elkaar steunden.

Wees welkom!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat rot Medic! Ongelooflijk wat een dubbele signalen van je ex-vriend. Iemand die zo omgaat met de liefde en met zijn vriendin, is duidelijk nog niet aan een relatie toe. Zo’n slappe hap, je stijve achternalopen en vreemdgaan.... Aan deze man mis je niets, hoor.

Hier gaat het meestal goed. Feest was top! Wat was ik daar blij mee, dat ik weer op ‘mijn’ feestje aldaar genieten kon. Nieuwe vriendin van ex toevallig ontmoet. Aardige, lieve vrouw weer. De volgende die hij kapot gaat maken. Verder totaal ander type dan ik. Conclusie: hij kan niet alleen zijn, haha, zielig. Maar verder heb ik het nog moeilijk als ik onze muziek hoor, wij waren samen en met de vrienden grote muziekliefhebbers. Ik heb het echt moeilijk bij onze muziek en zijn favoriete nummers. Ik moet nog elke dag veel aan hem denken en ook aan stiefkind. Ik mis zo wat er in 2018 was. Alles leek op zijn plek te vallen. Ik ben en blijf nog heel lang verbijsterd dat het is gegaan zoals het gegaan is. Dat je zo verliefd kunt zijn en elkaar zo enorm lijkt te hebben gevonden en dat het toch misgaat. Ben ik dan slachtoffer van een narcist, een lichte psychopaat? Want ja, eigenlijk is het ook niet normaal dat iemand na een maand zegt dat hij door jou weer in het huwelijk is gaan geloven en dat je na 3 maanden al zijn kinderen ontmoet... en je een jaar later continu vernederd en gekleineerd wordt.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven