Liefdesverdriet
zondag 9 september 2018 om 16:05
Hallo allemaal, ik zit met het volgende probleem. Begin juli heb ik een heeeeele lieve meid leren kennen. Echt een schat van een vrouw. We hebben beide autisme en zei heeft nog een andere ziekte. Wil ik nu ff niet noemen. Ik ben keihard voor die vrouw gevallen. Maar zei ook voor mij, het was zowat liefde op het eerste gezicht. Nu is het zo dat haar ziekte, haar leven en ook dat van mij beheerst. Ze moet heeeel veeeel rusten en we kunnen elkaar alleen in het weekeinde zien. Ik beb ook al bij haar geslapen maar dat gaat nooit goed want dan slapen we beide niet. Als zebij mij is slaapt ze wel. Door haar ziekte moet ze ook bijkomen van positieve dingen. En negatief mag ik niet zijn. Ik heb mijn problemen maar zei ook. Ik mag het niet met haar over hebben want dan krijgt ze weer een aanval. Ik liep op mijn tenen daardoor. Laatste week ging het ook niet zo goed met haar. Teveel over haar grens gegaan voor en door de liefde. Ze werd depressief en begon zich verdedigend op te stellen. Ze wil haar grens duidelijk maken. En dan gebeurt het, vorige week zaterdag zo van het een op het andere moment maakt ze het uit. Ze zegt, ik kan niet meer, ik ben doodop, de relatie kost teveel energie door de ziekte. En jij verdient beter dan mij. Man wat is dit een enorme klap geweest. Wat moet ik nu hiermee? Ik wil haar heel graag terug. En ik denk zei mij ook, want we waren beide hotel de botel op elkaar.
zondag 9 september 2018 om 16:39
Wat??Ana_Isabel** schreef: ↑09-09-2018 16:14Dus je bent bereid om haar kapot te maken? Dat is geen liefde.
zondag 9 september 2018 om 16:57
zondag 9 september 2018 om 18:25
Liefde zorgt ervoor dat je energie krijgt.
Liefde zorgt ervoor dat je niet op je tenen hoeft te lopen
Liefde zorgt ervoor dat je jezelf kunt zijn.
Liefde zorgt ervoor dat je ook af en toe een lekker negatief kunt zijn tegen elkaar. Even lekker tegen elkaar kan zeuren zeg maar.
Dat kunnen jullie allemaal niet.
In mijn ogen is dat wat jullie hadden dan ook geen liefde.
Maar een energie zuigend monster
Waarom wil jij iemand terug bij wie je jezelf niet kan en mag zijn?
Liefde zorgt ervoor dat je niet op je tenen hoeft te lopen
Liefde zorgt ervoor dat je jezelf kunt zijn.
Liefde zorgt ervoor dat je ook af en toe een lekker negatief kunt zijn tegen elkaar. Even lekker tegen elkaar kan zeuren zeg maar.
Dat kunnen jullie allemaal niet.
In mijn ogen is dat wat jullie hadden dan ook geen liefde.
Maar een energie zuigend monster
Waarom wil jij iemand terug bij wie je jezelf niet kan en mag zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 10 september 2018 om 00:42
Zei is met een ij.
Maar dat terzijde.
Jullie zijn een optelsom: problemen x2 dus.
Maar tegelijk zijn jullie hoteldebotel x2.
Als je dat optelt, krijg je 4.
Vieren jullie de liefde of overleven jullie slechts jullie problemen?
Als zij ziek is, heeft zij haar slaap en rust hard nodig. In jullie relatie/problemen komt ze daar niet aan toe.
Niet meer met elkaar de problemen verdubbelen is beter. Voor jullie beiden.
Liefdesverdriet is rot maar het slijt. Als je inziet dat het beter is, zo.
Maar dat terzijde.
Jullie zijn een optelsom: problemen x2 dus.
Maar tegelijk zijn jullie hoteldebotel x2.
Als je dat optelt, krijg je 4.
Vieren jullie de liefde of overleven jullie slechts jullie problemen?
Als zij ziek is, heeft zij haar slaap en rust hard nodig. In jullie relatie/problemen komt ze daar niet aan toe.
Niet meer met elkaar de problemen verdubbelen is beter. Voor jullie beiden.
Liefdesverdriet is rot maar het slijt. Als je inziet dat het beter is, zo.
Mijn mening is gestippeld.
maandag 10 september 2018 om 23:26
Ze heeft mij vandaag een bericht gestuurd. Ze gaat mij verwijderen van facebook omdat ze me niet kan vergeten. Toen heb ik haar een bericht terug gestuurd dat ik dat spijtig vindt, en dat ik liefdes verdriet heb. En dat ik het jammer vind dat we er niet over hadden kunnen praten en dat ik haar meer ruimte had willen geven. maar als dat haar keuze is respecteer ik dat. Nou, na dat bericht van mij heeft ze mij geblokkeerd op facebook, mijn vriendenkring verwijdert en messenger uitgeschakeld. Ik heb daarop nog een allerlaatste sms gestuurd met de vraag wat hier de reden van is. We zijn immers niet met ruzie uit elkaar gegaan. Hier is meer aan de hand! Ziekte? Ok. Maar ze heeft laatste 3 weken behoorlijk met mijn grvoelens gespeeld!!
dinsdag 11 september 2018 om 04:35
dinsdag 11 september 2018 om 04:40
Dat dus.RikM schreef: ↑09-09-2018 16:57Het lijkt me dat ze een verstandige beslissing heeft genomen want ze kan overduidelijk nu geen relatie erbij hebben. Respecteer dat.
Bovendien moet je het zelf ook helemaal niet willen. Wat heb je aan een relatie waarbij je zo op je tenen moet lopen; daar word je toch niet gelukkig van?
dinsdag 11 september 2018 om 04:49
Als je zegt haar keuze te zullen respecteren, maar vervolgens nog een sms stuurt met de vraag wat de reden is, zou ik daar (als ik haar was) echt niet blij van worden. Dan respecteer je mijn grenzen dus niet. Ik vind het alleen maar erg verstandig dat ze alle contact verbreekt. Zie ook niet dat ze met je gevoelens heeft gespeeld.IVK84 schreef: ↑10-09-2018 23:26Ze heeft mij vandaag een bericht gestuurd. Ze gaat mij verwijderen van facebook omdat ze me niet kan vergeten. Toen heb ik haar een bericht terug gestuurd dat ik dat spijtig vindt, en dat ik liefdes verdriet heb. En dat ik het jammer vind dat we er niet over hadden kunnen praten en dat ik haar meer ruimte had willen geven. maar als dat haar keuze is respecteer ik dat. Nou, na dat bericht van mij heeft ze mij geblokkeerd op facebook, mijn vriendenkring verwijdert en messenger uitgeschakeld. Ik heb daarop nog een allerlaatste sms gestuurd met de vraag wat hier de reden van is. We zijn immers niet met ruzie uit elkaar gegaan. Hier is meer aan de hand! Ziekte? Ok. Maar ze heeft laatste 3 weken behoorlijk met mijn grvoelens gespeeld!!
dinsdag 11 september 2018 om 05:00
Hoe rot het ook voor je is, je angst, onzekerheid en boosheid zitten in jezelf. Daar is zij niet verantwoordelijk voor. Ik zou afleiding zoeken en je aandacht dus op andere dingen richten.