Lieve dingen om te doen
donderdag 15 november 2018 om 13:32
Ik heb gister ruzie gehad met mijn vriend (we zijn iets langer dan een jaar samen), en ik zou het graag goed willen maken. Ik heb al afgesproken om pizza te halen voor ons, een film uit te kiezen en ijs mee te nemen.
Maar ik wil nog iets extras doen. Alleen lieve berichtjes zullen niet werken. Echt iets doen.
Van mezelf ben ik totaal niet romantisch en let ik niet op kleine, lieve gebaren. Wat zou ik kunnen doen?
Maar ik wil nog iets extras doen. Alleen lieve berichtjes zullen niet werken. Echt iets doen.
Van mezelf ben ik totaal niet romantisch en let ik niet op kleine, lieve gebaren. Wat zou ik kunnen doen?
vrijdag 16 november 2018 om 20:00
minnimouse schreef: ↑15-11-2018 18:07Ruzies komen in de beste relaties voor. Kun je zoveel praten als je wil, dat voorkomt echt niet dat je nooit meer ruzie hebt.
Eh, nou nee. Inmiddels ruim acht maanden samen met partner, maar er is nog geen onvertogen woord gevallen. Terwijl er veel is gebeurd in onze afzonderlijke levens, en we er af en toe behoorlijk doorheen zaten. Misschien is het wat vroeg, maar ik verwacht ook niet dat wij elkaar op langere termijn ineens in de haren vliegen.
zaterdag 17 november 2018 om 03:45
Dat klinkt leuk, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je er niets voor koopt. Wat je wilt is dat je er samen uit kan komen als je wél ruzie hebt.Dymphnatam schreef: ↑16-11-2018 20:00Eh, nou nee. Inmiddels ruim acht maanden samen met partner, maar er is nog geen onvertogen woord gevallen. Terwijl er veel is gebeurd in onze afzonderlijke levens, en we er af en toe behoorlijk doorheen zaten. Misschien is het wat vroeg, maar ik verwacht ook niet dat wij elkaar op langere termijn ineens in de haren vliegen.
zaterdag 17 november 2018 om 10:19
Haha, ik zou me zelfs als vrouw dan al doodschamen op m'n werk.Ttroeteltje schreef: ↑15-11-2018 18:40Zijn lunchtrommel vullen met een uit papier geknipt hartje met daarop I LOVE YOU bovenop of onder het heerlijk belegde brood of broodje.