Lieve man met kattige vrouw!

14-07-2008 10:39 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer me meestal uit de markt prijzen als er weer eens een man verliefd wordt op mij, maar is me tot nu toe niet gelukt.

Wat ik niet begrijp dat mannen me lief vinden, kijk achter me of hij niet degene bedoelt die achter me staat maar neen hoor

Waarom ik dit verteld is dat er weer een man verliefd is op mij, als ik vraag waarom juist op mij dan krijgt ik als antwoord dat hij me lief vind.

Het is meestal niet wederzijds en de bekentenis komt als een verassing, maar toch voel me toch lichtelijk schuldig dat ik zijn liefde niet kan beantwoorden.

Maar wat is lief? ik vind een baby en een pup lief dat gevoel heb ik niet bij volwassene.

Ik ben dominant, assertief en kattig voor 'lieve' mannen maar wat mijn aantrekkingskracht naar hen toe is dat weet ik niet.

Wat ik vaak horen krijg is dat ik spontaan ben en niet uit de hoogte doe,het komt misschien arrogant over als ik dit schrijft over mezelf.

Ben trouwens een giechelbek, vroeger toen nog vrijgezel heel veel mannelijke vrienden gehad.

Wie herkent dit?
Er is een topic over je afspraken niet nakomen.

Deze man komt zijn afspraken na en dat maakt dat ik mijn vriendschap met hem niet kan verbreken, ondanks zijn verliefdheid.

Als een man je leuk vind doet hij alles voor je.

Ik maak geen misbruik van de situatie, ben tevrede met het kleine beetje dat ik heb.

Hij is op en top zakelijk een man die tig dingen tegelijk kan doen, zeer zeldzaam.

Ik kan er zo slecht tegen als mensen iets beloven en niks nakomen.
Eerlijkgezegd vind ik dat een onverantwoordelijke opstelling. Je neemt dus geen verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag en hebt het nodig dat iemand jou aangeeft wat de grenzen van jouw kattigheid en gedrag zijn. Dan ben jij dus degene die op de 'lieve man' leunt, en niet andersom. Blijkbaar ben je dan niet in staat om je eigen grenzen te bepalen m.b.t. hoeveel bitchyness redelijk is. Ik begrijp dan ook niet dat deze vrouwen vaak voor 'sterk' worden aangezien. Ik vind er weinig sterk aan om maar door te razen totdat iemand je verteld dat je te ver gaat of het niet langer pikt. Ik vind het vrij triest als je iemand nodig hebt om je tegen te houden en heb dan ook een beetje een beeld van heel kinderachtige personen bij dat 'ik heb een sterke partner nodig' (ik lees daar in 'ik vind het moeilijk om grenzen aan mijn eigen gedrag te stellen en ik ben te lui om zelf op te letten wanneer ik te ver ga').

Ik vind het niet de verantwoordelijkheid van een man om door het niet te pikken mijn gedrag te sturen. Op een bepaalde manier is dat zelfs heel passief en onderdanig, want je 'eist' dus dat een man jouw gedrag stuurt en doet hij dat niet ben je een stuurloos overal overheen banjerend lomp geval. Tsja. Tis maar waar je trots op bent. Ik ben blij dat ik wel op lieve mannen val, dat ik het wel belangrijk vind dat ik mijn lieve man niet kwets en dat ik het niet nodig heb dat hij vanalles niet pikt zodat ik weet wanneer ik te ver ga.

Een getrouwde man willen, tsja, moet jezelf weten. Mijn ding zou het niet zijn. Of het nu een kutrelatie is of niet, dat is mijn zaak dan niet, vind ik. Ik kan geen respect hebben voor een man die vreemdgaat of bij zijn vrouw weggaat voor een ander (als het kut was, had hij maar eerder weg moeten gaan, dan was het nog geloofwaardig, niet pas als hij een kans heeft bij een ander, dan is het gewoon ordinair inruilen en daar wil ik sowieso nooit aan mee werken).

(Btw ik reageer dus op de stelling van DIT topic).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven