Ligt het aan mij? - daten

02-12-2018 19:23 24 berichten
Het loopt al heel lang niet echt lekker in mijn datelevem. Op zich heb ik aandacht genoeg en mannen die met me willen daten, maar de mannen die ik interessant vind lijken mij niet net zo interessant te vinden. Vaak wel voor een paar keer seks maar daarna bloed het dood.

Ik heb geen idee wat er verkeerd gaat. Als ik dates heb of een eerste contact bij bijv het uitgaan, is het leuk en gezellig. Ik ben vrij open en spontaan en die mannen vaak ook. Dus leuke energie en gesprekken. Maar vaak na een paar keer stopt het op een of andere manier. Eerst ging ik vrij vlot naar bed met een man maar nu niet meer. Laatst iemand met uitgaan ontmoet. Super leuk maar toen hij niet mee mocht naar mijn huis, heb ik niks meer van hem gehoord. Wel via een vriendin die hem ook kent en hij had aan haar gevraagd waarom ik geen seks met hem wilde.

Moet ik mezelf nou gedragen als zeer braaf meisje dat bijv niet lekker danst bij het uitgaan? Misschien straal ik iets uit waardoor mannen alleen maar seks met me willen. Ik denk zelf dat het wel meevalt, maar ik vond dit weer zo'n domper. Ik vind iemand niet snel interessant en deze dus wel. Ook mee gezoend die avond en over van alles en nog wat gekletst. Dus niet over seksonderwerpen. Of kom ik gewoon juist net de verkeerde types tegen? Ik durf bijna niet meer te flirten met mannen, omdat ze dan gelijk denken te kunnen scoren. Althans, mijn ervaring dus. En ik ben wel leuker dan alleen voor de seks dus dat wil ik niet meer. Iets hoeft ook niet gelijk een relatie te worden ofzo maar beetje dezelfde intenties (gewoon zien waar het schip strandt maar dan wel dat er interesse is in elkaar als persoon ook) zou fijn zijn.

Hebben jullie misschien tips voor me? Of toevallig ook dit soort ervaringen dat mannen wel heeeel snel willen seksen? Ik ben niet vies van seks en wil op zich snel seksen, maar kan het maar beter niet snel doen gezien mijn ervaring dat ze dan de boel ook weer voor gezien houden na een paar keer. Heb het idee dat door snel seks ik dan in het hokje alleen voor de seks leuk wordt geplaatst.
misschien is het gewoon pech
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat mannen gewoon graag seks hebben en er ook een grote groep mannen zijn die alleen 'daten' om de kans op seks, en niet omdat ze op zoek zijn naar liefde. Ik heb echt pas veel later seks in het datingproces. Dat duurt een hele poos, dus dan haken ze wel af als het alleen om seks draait. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat jij daar niet zo lang mee wil wachten. Misschien is het inderdaad pech.
Dat je al snel seks wilt is niet waarom het vaak bij een paar dates blijft hoor. Laat dat alsjeblieft los. Het heeft geen enkele grond.

Dat het vaak maar bij een paar dates blijft heeft te maken met jouw persoonlijkheid en de interactie tussen jou en die ander. Je zou dus kunnen kijken naar je eigen gedrag ten opzichte van die ander en naar de manier waarop je je potentiële partners selecteert.

Dit probleem gaat echt niet over seks (nouja, tenzij je vaak gewoon tegenvalt op dat vlak, maar dat is niet iets wat wij kunnen beoordelen).
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Gelijk t bed induiken, werkt niet, en als je niet gelijk met je benen wijd gaat liggen, lopen ze ook weg.
Dan toch maar wachten op die ene vent, die wel de moeite neemt om je beter te leren kennen, zonder dat je het bed induikt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik denk niet dat je pech hebt.

Laat me raden: hakken, mini rokje en iets roods of zwarts aan en een laag make-up?
Ik ben vrij voorzichtig met wie ik in zee ga. Ik zie vaak wel aan het uiterlijk en gedrag van een man of dat hij meer van me wilt of me slechts wil gebruiken.
Dit laatste laat ik gewoon echt niet toe ;)

Het lijkt of jij in het verleden dit wel redelijk makkelijk deed. Bij sommige mannen merk ik dat ze teveel uit zijn op sex als ik dan toch afspreek dan heb ik juist express geen sex.

Je voelt wel aan wanneer een man interesse heeft in meer dan alleen sex.
En mannen zijn ook zo dat ze al snel sex met een random vrouw willen (als het een gat heeft). Dus je hoeft dan echt niet knap te zijn omdat soms mannen gewoon alleen uit zijn op geilheid dus dan pakken ze wat er te pakken valt.

Dat is het mij persoonlijk totaal niet waard..
Voor een relatie zijn mannen toch strenger. Dan willen ze iemand die ze (echt) knap genoeg vinden en die echt leuk is.. etc etc..
Kom je die mannen tegen bij het uitgaan?
Dan kun je misschien beter bij een sportclub ofzo.
Je gaat uit, hebt plezier en goede seks.

Wat was je probleem ook al weer?
Erg spontaan kan geinterpreteerd worden als: ja ze zou er waarschijnlijk ook wel zin in hebben.
Pas een beetje op met je extravert zijn.
Een stukje gereserveerdheid behouden in kontakt naar een man kan juist goed uitpakken.
linnylow schreef:
03-12-2018 01:10
En mannen zijn ook zo dat ze al snel sex met een random vrouw willen (als het een gat heeft). Dus je hoeft dan echt niet knap te zijn omdat soms mannen gewoon alleen uit zijn op geilheid dus dan pakken ze wat er te pakken valt.

Voor een relatie zijn mannen toch strenger. Dan willen ze iemand die ze (echt) knap genoeg vinden en die echt leuk is.. etc etc..
Dit dus.
Wat ik al vaker hoorde van mannen... Als ze seks kunnen hebben met een vrouw die daar voor hen aantrekkelijk genoeg voor is dan is dat mooi meegenomen.
Maar zo'n vrouwen hebben ze liever niet als relatiemateriaal, dan geven ze de voorkeur aan iemand die niet zo makkelijk seks heeft. Waar ze wat moeite voor moeten doen en niet alleman overheen is gegaan.
Dit is niet algemeen hoor maar kwam toch vaak naar voor in gesprekken.
Vooral als je geregeld naar dezelfde plaatsen uitgaat heb je snel een 'reputatie' en dan ga je niet veel verder geraken dan seks voor de leuk.
Jardis schreef:
03-12-2018 00:53
Ik denk niet dat je pech hebt.

Laat me raden: hakken, mini rokje en iets roods of zwarts aan en een laag make-up?
:nut: Wat een jaren '50 reacties staan er tussen zeg.
Nou inderdaad, wat een ouderwetse reacties. Minder extravert zijn omdat een man je anders alleen wil voor seks?!? Je kledingkeuze aanpassen?!?! The 1950's just called and they want their women opressing opinion back. Dat sommige mannen met 2 maten meten (zelf wel de toekeloeris overal inhangen, maar uiteindelijk een relatie willen met maagd Maria) is niet jouw probleem, TO. Mannen die in de clubs rondhangen en meiden aanspreken eindigen vaak met hun maagdelijke buurmeisje, wat jij dus niet bent. Een andere omgeving om dates te ontmoeten zou al kunnen schelen.
Hadewychh schreef:
03-12-2018 07:54
Wat ik al vaker hoorde van mannen... Als ze seks kunnen hebben met een vrouw die daar voor hen aantrekkelijk genoeg voor is dan is dat mooi meegenomen.
Maar zo'n vrouwen hebben ze liever niet als relatiemateriaal, dan geven ze de voorkeur aan iemand die niet zo makkelijk seks heeft. Waar ze wat moeite voor moeten doen en niet alleman overheen is gegaan.
Dit is niet algemeen hoor maar kwam toch vaak naar voor in gesprekken.
Vooral als je geregeld naar dezelfde plaatsen uitgaat heb je snel een 'reputatie' en dan ga je niet veel verder geraken dan seks voor de leuk.
Dat is dus onzin. Het wel of niet snel sex willen hebben heeft geen invloed op de relatiekansen.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Timetraveler schreef:
03-12-2018 09:04
:nut: Wat een jaren '50 reacties staan er tussen zeg.
.
Pas op! Een man 'gebruikt' je alleen voor de seks.

Nee, een vrouw heeft er geen plezier van en het het is een gunst dat je moet inzetten als pressiemiddel. :hihi:
MarkSD schreef:
03-12-2018 11:34
.
Pas op! Een man 'gebruikt' je alleen voor de seks.

Nee, een vrouw heeft er geen plezier van en het het is een gunst dat je moet inzetten als pressiemiddel. :hihi:
Yep, zo blijken zelfs veel Viva dames nog steeds te denken. Ik heb zelfs de indruk dat de jongere generaties weer veel ouderwetser en bekrompener zijn dan hun ouders en grootouders. (Ze schijnen zelfs in hun onderbroek te douchen na het sporten, wordt verteld....)
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Nee hoor. Ben normaal gekleed, niet alles bloot enz, geen dikke lagen make up dus dat zal het wel niet zijn.

Maar wel een puntje.. Vaak ontmoet ik ze inderdaad in een club of kroeg. Soms heb ik er wel leuke dates aan over gehouden en was er wel normale interesse ook in jou als persoon. Maar ik vind het gewoon zo teleurstellend dat als ze weten dat je niet in bent voor een snel nachtelijk avontuurtje, je niks meer van ze hoort :$ terwijl het mij dan een leuke man leek.

Voorheen was ik lang leve de lol en lette ik er minder op. Waar een man het voor zou doen. Ik sta er nu wat objectiever in en laat me niet meer zo snel meeslepen in "oh wat is hij knap" en dan totaal niet meer goed letten op in welke mate hij interesse heeft in mij. Maak al zeker stappen daarmee dus dat is wel leuk om te zien en merken. Maar alsnog ben ik nu wel even weer teleurgesteld dat er op het eerste gezicht een leuke man mij totaal niet interessant vindt naast een eventuele wilde nacht.
Moestuintje86 schreef:
03-12-2018 13:11
Nee hoor. Ben normaal gekleed, niet alles bloot enz, geen dikke lagen make up dus dat zal het wel niet zijn.

Maar wel een puntje.. Vaak ontmoet ik ze inderdaad in een club of kroeg. Soms heb ik er wel leuke dates aan over gehouden en was er wel normale interesse ook in jou als persoon. Maar ik vind het gewoon zo teleurstellend dat als ze weten dat je niet in bent voor een snel nachtelijk avontuurtje, je niks meer van ze hoort :$ terwijl het mij dan een leuke man leek.

Voorheen was ik lang leve de lol en lette ik er minder op. Waar een man het voor zou doen. Ik sta er nu wat objectiever in en laat me niet meer zo snel meeslepen in "oh wat is hij knap" en dan totaal niet meer goed letten op in welke mate hij interesse heeft in mij. Maak al zeker stappen daarmee dus dat is wel leuk om te zien en merken. Maar alsnog ben ik nu wel even weer teleurgesteld dat er op het eerste gezicht een leuke man mij totaal niet interessant vindt naast een eventuele wilde nacht.
Een eventuele wilde nacht moet je als ding op zich zien, niet als een opstapje naar een relatie. Die wilde nacht moet je alleen hebben als je geil bent en zin hebt in sex. Niet om een andere reden.
Ik heb wel eens eerder wilde nachten gehad. En ja toen was dat zeker leuk. Maar nu ben ik gewoon in een fase waarbij als ik iemand ontmoet en het idee heb dat het "hit it and quit it" is, terwijl ik hem wel interessant vind om hem nog een keer te gaan zien, ik het dan maar even uitstel. Hoe geil ik ook ben. En het feit dat deze laatste man niet meer wat heeft laten horen zegt mij dus al helemaal genoeg. Als hij ook meer interesse had, dan had ik wel wat gehoord nog.

Ik wil het niet uitstellen voor een bepaalde reden om iets gedaan van hem te krijgen. De enige reden hierbij was om zelf niet teleurgesteld te zijn dat diegene dan na een leuke wilde nacht niets meer zou laten horen terwijl ik hem dus wel leuk vind. Ik was nu al teleurgesteld na leuk zoenen en dergelijke kan je nagaan als er ook leuke en goede seks was geweest.
linnylow schreef:
03-12-2018 01:10

Jeetje alweer een reactie voor jou waarbij je alle mannen over een kam scheert. Het valt nogal op.
To
Ik loop tegen hetzelfde aan.
Maar ik ben ook 32 jaartjes oud en spontaan.
Met uitgaan kom ik 9 van de 10 keer een geilerd tegen in de kroeg. Maar dit verbaasd mij niet, het is eenmaal zo. Vooral na 23 uur s avonds.
Alleen het trekt me niet meer.
ONS en dat jagen.
Bij tinder heb ik dit ook.
Ben er nu ook af.

Heb iemand vorig week ontmoet in het echt. Misschien wordt dat iets.

Nu zat ik zelf te denken om gewoon voor 22 uur kroeg in te gaan. Desnoods op een doordeweeks dag met een boek.
Of zelf mannen aanspreken/flirten bijv. In een winkel... (wat totaal niet mijn comfort zone is)

Of een hobby oppakken zoals sporten of wandelen. Want daar komen ook andere type mannen. Maar je doet dan ook iets wat je “leuk” vindt.

Ik ga proefles dansen doen, Zitten weer allemaal vrouwen op. Maar goed...

Heb ook gekeken idd naar wat kies ik eigenlijk en waarom qua date of match.
Ik zit zelf ook soms te tobben. En als een date niet uitloopt op iets, baal ik ook hoor! Denk ik ook wtf.
Maar door twijfelen daar maak ik mezelf gek mee. Want er is niets mis met mij.
Heb me goeie collega’s ook gevraagd. Die hebben me wat tips gegeven maar die zeggen ook. Het is ook geluk ergens.
En het wordt ook van je verwacht op een bepaald leeftijd, dat je iemand ontmoet.

Denk ook dat er niets mis is met jou. Enige wat wel is, als je zo voelt van “waar is HIJ”.. dit is niet echt een relaxt way of life....ik word daar paniekerig van!

Behalve dat ik niet uit wanhoop een jongen kies waar ik niets voor voel. Maar puur om niet alleen te zijn.
Dus dan date ik liever door & denk wel dat ik meer ga spelen in het leven. In de zin van meer creëren zoals die hobby of nieuwe mensen ontmoeten....

En wat ik heb geleerd is. Er zijn ook mannen net als wij. Die voelen dat ze hun leven willen delen. Iemand bij wie je tegenaan kruipt s avonds en veilig voelt.
oudebaas schreef:
03-12-2018 09:53
Dat is dus onzin. Het wel of niet snel sex willen hebben heeft geen invloed op de relatiekansen.
Idd want alle mannen denken zoals jij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven