Longdistance deel 10!!!!
vrijdag 15 februari 2008 om 22:54
Stil hier dames....
Kjong: hoe ist met de gezondheid?? Beterschap iig!
Etosha: klinkt zeker heeel erg intensief, gelukkig dat je het wel leuk vind, maar het is zeker wat en vooral in het begin natuurlijk. Succes!
Hier alles goed, heeerlijk relaxed. Gisteren op pad geweest om papieren te regelen, zodat ik straks aan het werk kan. Maarja, ook op zijn Spaans (en ik geloof dat Marg het hier ook al eens over gehad ), dus veel , heel veel wachten op dames achter een balie die ellenlange telefoongesprekken voeren over.....ja wat eigenlijk....ik geloof niet dat het gaat over de zaal wachtenden.
Laat ik maar ophouden...ik zal er aan moeten wennen. Maar.....wel een formulier weten te bemachtigen en nu gaan we maandagochtend heel vroeg (hopen voor de drukte uit) maar weer eens terug...
Verder gisteren, valentijnsdag, aan het strand gegeten. Maar eigenlijk was dat meer, omdat het een onwijs lekker Italiaans restaurantje is en op de een of andere manier, deze altijd net gesloten was als ik er eens op vakantie was, maar nu eindelijk eens open was...
Hoe is het met de rest hier?
Kjong: hoe ist met de gezondheid?? Beterschap iig!
Etosha: klinkt zeker heeel erg intensief, gelukkig dat je het wel leuk vind, maar het is zeker wat en vooral in het begin natuurlijk. Succes!
Hier alles goed, heeerlijk relaxed. Gisteren op pad geweest om papieren te regelen, zodat ik straks aan het werk kan. Maarja, ook op zijn Spaans (en ik geloof dat Marg het hier ook al eens over gehad ), dus veel , heel veel wachten op dames achter een balie die ellenlange telefoongesprekken voeren over.....ja wat eigenlijk....ik geloof niet dat het gaat over de zaal wachtenden.
Laat ik maar ophouden...ik zal er aan moeten wennen. Maar.....wel een formulier weten te bemachtigen en nu gaan we maandagochtend heel vroeg (hopen voor de drukte uit) maar weer eens terug...
Verder gisteren, valentijnsdag, aan het strand gegeten. Maar eigenlijk was dat meer, omdat het een onwijs lekker Italiaans restaurantje is en op de een of andere manier, deze altijd net gesloten was als ik er eens op vakantie was, maar nu eindelijk eens open was...
Hoe is het met de rest hier?
vrijdag 15 februari 2008 om 23:51
La Moon, klinkt goed!
Kjong: hoest?
De rest: hoe gaat ie?
Ik heb net een weekendje weg geboekt, naar Texel, in mijn uppie. Best spannend, maar ik vond ook dat ik het wel verdiend had om mezelf in het weekend (begin maart) eens te trakteren. Beetje tegenwicht aan de zware baan bieden. En dan maar zonder lief, of vriendinnen. En hoe meer ik op internet zicht naar leuke plekjes om te slapen, hoe meer zin ik erin kreeg!
Kjong: hoest?
De rest: hoe gaat ie?
Ik heb net een weekendje weg geboekt, naar Texel, in mijn uppie. Best spannend, maar ik vond ook dat ik het wel verdiend had om mezelf in het weekend (begin maart) eens te trakteren. Beetje tegenwicht aan de zware baan bieden. En dan maar zonder lief, of vriendinnen. En hoe meer ik op internet zicht naar leuke plekjes om te slapen, hoe meer zin ik erin kreeg!
zaterdag 16 februari 2008 om 00:57
Met deze rest gaat 't oké hier. Vanavond weer kookopdracht gehad, vage film gekeken en whisky gedronken. Wil naar bed en kerel zet net 'n nog vagere film aan dus ga zo 'n simpel trucje uithalen om 'm mee te nemen richting slaapkamer.
Moon: aan 't strand gegeten! Super zeg, goed middel tegen eventuele heimwee.
Etosha: heftige baan, maar klinkt wel erg leuk. En weekendje Texel alleen ook. Neem je je rooie vriendinnetje mee?
Tijd om naar bed te gaan.
Moon: aan 't strand gegeten! Super zeg, goed middel tegen eventuele heimwee.
Etosha: heftige baan, maar klinkt wel erg leuk. En weekendje Texel alleen ook. Neem je je rooie vriendinnetje mee?
Tijd om naar bed te gaan.
zaterdag 16 februari 2008 om 01:01
Isiss, ik zie de whiskey bijna over het scherm rollen. Of komt dat nou door mijn eigen rosé?
Nee, ik ga rooie vriendinnetje niet meenemen. Op de boot enzo, lijkt me niet handig. Al is mijn vorige kat wel eens op Texel geweest, maar toen had ik echt een huisje. Nu alleen een hotelkamer. Ik ga vrijdag weg, zondag weer terug; twee nachtjes maar. Als iemand zaterdag even een hand voer naar binnen gooit, overleeft ze het makkelijk.
Ik moet ook slapen. De afgelopen twee weken ben ik elke dag uiterlijk om half elf gaan slapen zo'n beetje. Het voelt als half vier nu!
Nee, ik ga rooie vriendinnetje niet meenemen. Op de boot enzo, lijkt me niet handig. Al is mijn vorige kat wel eens op Texel geweest, maar toen had ik echt een huisje. Nu alleen een hotelkamer. Ik ga vrijdag weg, zondag weer terug; twee nachtjes maar. Als iemand zaterdag even een hand voer naar binnen gooit, overleeft ze het makkelijk.
Ik moet ook slapen. De afgelopen twee weken ben ik elke dag uiterlijk om half elf gaan slapen zo'n beetje. Het voelt als half vier nu!
zaterdag 16 februari 2008 om 01:09
This picture of you
makes butterflies in my stomach
makes me sad to the bone
makes me hear your voice
makes me see all the emotions in your face
makes me happy and smile
makes me want to touch you
makes me cry the saltest tears
makes me see you are naughty
makes me always miss you.
This picture of you
is you to me.
makes butterflies in my stomach
makes me sad to the bone
makes me hear your voice
makes me see all the emotions in your face
makes me happy and smile
makes me want to touch you
makes me cry the saltest tears
makes me see you are naughty
makes me always miss you.
This picture of you
is you to me.
zaterdag 16 februari 2008 om 01:15
quote:kjong schreef op 16 februari 2008 @ 01:07:
Ik dacht dat de 7 magere jaren ondertussen wel op zouden zijn.
Je weet toch...Daar moet je alles met 7 vermenigvuldigen Kjong
En dan nog een keer verdubbelen, voor de zekerheid.
Sterkte..
Ik dacht dat de 7 magere jaren ondertussen wel op zouden zijn.
Je weet toch...Daar moet je alles met 7 vermenigvuldigen Kjong
En dan nog een keer verdubbelen, voor de zekerheid.
Sterkte..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 16 februari 2008 om 11:07
Kjong, ongelooflijk!
(typ net allerlei vrolijkheid in de achterkamer en had hier nog niet gelezen)
Mèn, wat moet dat 'n kutgevoel zijn zeg. Voor Kman daar, en jou hier. Heb je de mogelijkheid om even op en neer te gaan en bij hem te zijn?
Weet je wat er is gebeurd? En weet je waarom jullie dit nu pas weten?
& heel veel sterkte, voor jullie allebei.
(typ net allerlei vrolijkheid in de achterkamer en had hier nog niet gelezen)
Mèn, wat moet dat 'n kutgevoel zijn zeg. Voor Kman daar, en jou hier. Heb je de mogelijkheid om even op en neer te gaan en bij hem te zijn?
Weet je wat er is gebeurd? En weet je waarom jullie dit nu pas weten?
& heel veel sterkte, voor jullie allebei.
zaterdag 16 februari 2008 om 11:57
La Moon, wat leuk, eten aan het strand! En al dat bureaucratische gedoe, tja, daar moet je doorheen denk ik... zal wel loslopen!
Etosha, wat heerlijk, Texel! Zal zeker heerlijk zijn!
Ik heb gisteren ook een weekendje weg geboekt, naar Barcelona. Ga van 8 tot 11 maart (Spees, misschien kom ik je nog wel tegen ) een oudcollega opzoeken die daar nu woont. En voor eind mei is ook vakantie geboekt: weekje Sicilie met een vriendin. Toch maar geen single vakantie Dus weer het eea om naar uit te kijken, lekker!
Etosha, wat heerlijk, Texel! Zal zeker heerlijk zijn!
Ik heb gisteren ook een weekendje weg geboekt, naar Barcelona. Ga van 8 tot 11 maart (Spees, misschien kom ik je nog wel tegen ) een oudcollega opzoeken die daar nu woont. En voor eind mei is ook vakantie geboekt: weekje Sicilie met een vriendin. Toch maar geen single vakantie Dus weer het eea om naar uit te kijken, lekker!
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 16-02-2008 12:14
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 16 februari 2008 om 14:34
quote:kjong schreef op 16 februari 2008 @ 11:43:
Hoe heb je hem gisteren in naar bed gekregen?
Goed. Oké, omdat je er om vraagt.
Stiekem paar knoopjes van m'n bloesje los, adje whisky, hand via arm op strategische plek laten belanden en knipoog richting slaapkamer. Kwestie van paar tellen.
(en daar tegen elkaar aan kruipen, m'n hoofd in z'n heerlijke nek, zijn armen allebei om mij heen. En als een blok in slaap vallen. )
Hoe heb je hem gisteren in naar bed gekregen?
Goed. Oké, omdat je er om vraagt.
Stiekem paar knoopjes van m'n bloesje los, adje whisky, hand via arm op strategische plek laten belanden en knipoog richting slaapkamer. Kwestie van paar tellen.
(en daar tegen elkaar aan kruipen, m'n hoofd in z'n heerlijke nek, zijn armen allebei om mij heen. En als een blok in slaap vallen. )
zaterdag 16 februari 2008 om 23:58
Tis dat ik niks om tv kijken geef, anders zou 'n scheiding echt onvermijdelijk zijn.
Wat 'n ontzettende waardeloze smaak van films heeft die kerel. Samen film kijken die we samen (of alleen ik) uitzoeken is prima, maar anders zijn z'n favoriete films westerns. En iets met Steven Seagal. Of Jean-Claude van Damme of Sylvester Stalone. Brad Pitt ook (wie hoort hier niet in 't rijtje thuis?). Dus 'n western met iedereen gecombineerd zou helemaal geweldig zijn.
Nu Chuck Norris op tv. Wie? Chuck Norris. 'n Steven Seagal-achtige stijl maar dan C-keuze en compleet hersenloos geknok. Gezellig. (Gelukkig heb ik nog 'n hele stapel boeken te lezen, fijn dat ik daar tegenwoordig ook aan toe kom)
Wat 'n ontzettende waardeloze smaak van films heeft die kerel. Samen film kijken die we samen (of alleen ik) uitzoeken is prima, maar anders zijn z'n favoriete films westerns. En iets met Steven Seagal. Of Jean-Claude van Damme of Sylvester Stalone. Brad Pitt ook (wie hoort hier niet in 't rijtje thuis?). Dus 'n western met iedereen gecombineerd zou helemaal geweldig zijn.
Nu Chuck Norris op tv. Wie? Chuck Norris. 'n Steven Seagal-achtige stijl maar dan C-keuze en compleet hersenloos geknok. Gezellig. (Gelukkig heb ik nog 'n hele stapel boeken te lezen, fijn dat ik daar tegenwoordig ook aan toe kom)