Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

@ Nemo:de film van Wilders schijnt 28 maart uit te komen. dan wordt hij getoond voor een klein groepje mensen ergens in het land. (ik weet niet meer voor wie en waar, en waar ik dat nou gehoord heb).

en ik vind dat ook hoor, ik zou het totaal niet erg vinden als Wilders wordt vermoord. eerder zo van: boontje komt om zijn loontje, risico van het vak, als je expres zoveel onrust veroorzaakt. als er hierom doden vallen, moslims of nederlanders, moeten we hem hier ook verantwoordelijk voor houden vind ik.

Fijn in ieder geval dat jouw werk wel met je mee zal denken als het niet lekker gaat lopen in Marokko. ik ben waarschijnlijk zelf hier pessimistisch in omdat mij vader en moeder allebei in 1 jaar tijd ontslagen zijn. "30 jaar voor ons gewerkt, heel fijn! maar we hebben je niet meer nodig, doeiii." en die hebben toch een hele tijd gedesillusioneerd op de bank gezeten thuis.

ik wens je in ieder geval heel veel succes met het nemen van een beslissing!
[quote]isiss schreef op 07 maart 2008 @ 13:39:

Die Wildersfilm, ik weet 't niet. Vind die kerel echt 'n eikel eerste klas (ik verdenk hem ervan dat ie hier op 't forum schrijft als Antonio ;-)quote]

inderdaad ja!
28 maart? Ik hou het nieuws in de gaten. Er is ook ergens zo'n topic over Wilders, dat kan ik ook wel in de gaten houden. Erg hoor, dat zo'n man zoveel aandacht krijgt maar ja,

Dat is nogal wat van je ouders, jeetje! Nou ja, ze hebben dit jaar een vreselijk tekort aan reisleiding overal ter wereld, dus mocht er echt iets gebeuren dan kom ik mijn ervaring in het toerisme ook nog wel midden in het seizoen aan de bak!

Bedankt voor het meedenken in elk geval! Misschien kunnen we er nog even over discusseren op 4 april met een bak koffie Oh nee.. het is dan midden in de nacht, mijn vriendin wil dan vast ook naar bed! Jammer dat het geen normale tijd is!
dan gaan we lekker midden in de nacht ons volstoppen bij de Burger King daar!

er zit toch geen varkensvlees in die hamburgers?
Nee.. maar wil die geen halal?

Ik weet nog dat ik dat Isiss vroeg en dat ze daar niet bij stil had gestaan. En dat ze het toen aan R. vroeg en dat hij ook zoiets had, Halal? huh? Je ne sais pas

Habibi eet namelijk alleen Halal. En dat viel pas op toen we in Spanje gingen werken (daarvoor Turkije, Egypte, Marokko). Toen werd het opeens "onhandig".
Fille, ik weet niet of er veel werk is, daar probeer ik nu een beetje achter te komen. Hier in Madrid zit natuurlijk wel 't meeste, en in Barcelona. Maar als ik nadenk over wat ik wil, wil ik ook echt graag bij hem in de buurt wonen, en er wat van maken. We zijn nu zo lang uit elkaar geweest, dat 't allemaal veel minder vanzelfsprekend is geworden en ik soms 't idee heb dat we helemaal opnieuw moeten beginnen. Niet qua liefde ofzo. Ik weet wel dat dat opnieuw beginnen niet lukt als je een stuk uit elkaar woont. Al die tijd is het een beetje warmhouden geweest, pappen en nathouden, en dat is ook wel goed gegaan want we houden nog steeds van elkaar, maar een echte relatie, zoals ik dat dan voor me zie, is 't niet. En dat zou ik toch wel graag willen.

Een droombaan vind ik wel belangrijk, heb niet voor Piet Snot vijf jaar gestuderd natuurlijk. Daarnaast heb ik een behoorlijke schuld (niet zo heel groot maar okee) en wil ik daarom graag een baan met een behoorlijk salaris. Wat er precies mogelijk is in vriends zone weet ik nog niet, daar probeer ik nu achter te komen.

Als 't daar niet lukt, tja, dan weet ik niet of ik hier in Madrid blijf. Want als ik niet bij vriend in de buurt kan zijn, waarom zou ik dan in Madrid blijven wonen? Dan kan ik net zo goed naar Londen gaan, of Singapore of New York of Johannesburg.

Laatst toen ik een weekendje bij vriend was, en we in een danstent waren met vrienden, voelde ik me echt gelukkig. Ik wil graag dáár wonen, dáár deel van uit maken. Ik wil graag een 'normale' relatie, ein-de-lijk, een huis vol vrienden, een tafel vol eten, dagelijkse dingen delen. Maar ik wil ook weer niet dat dat mijn enige raison d'etre is, want dat gaat niet werken denk ik. Daarnaast wil ik niet alles daar aan ophangen, want zoals ik al zei, van een 'echte relatie' is weinig over, dus we moeten maar zien hoe dat zal gaan (ik hoop goed). Daarnaast wil ik zelf héél graag werken, en leuk werk doen, waar ik blij mee ben, anders word ik niet echt gelukkig denk ik.

Vriend wil niet dat ik beslissingen maak gebaseerd op hem, wat ik wel snap want ik wil ook niet dat hij dat doet (dat hij bv. alles opgeeft om bij mij te zijn). Als ik doe wat het beste is voor mij, en als hij doet wat het beste is voor hem, is dat ook het beste voor ons, denk ik. (behalve als die twee besten niet compatible zijn natuurlijk).

Zo ga ik even al jullie stukjes doorlezen en er op reageren, sorry voor de ego post
@Nemo:

Hoi hoi, wat een toestand allemaal! Maar Nemo je moet gewoon doen wat voor jouw goed voelt! Je mag al super trots op jezelf voor wat je hebt bereikt. Jij woont gewoon in Marokko. En je durft je vriendje te laten gaan en zelf daar te blijven. Daar heb ik echt respect voor! Ik ga zelf nu wel voor een half jaar naar Munchen om toch ook wat geld te verdienen maar wil misschien daarna toch naar Marokko. Ik wil het gewoon echt graag proberen. Jij doet het gewoon. En wat de anderen zeggen het maar voor 9 maanden of zelfs misschien korter. En natuurlijk voor een goed doel. Dat denk ik natuurlijk ook. Wij zijn ook weer uit elkaar, maar ik doe het ook voor de toekomst hoe moeilijk ik dit ook vind.

Ik was afgelopen weekend in Madrid met appie en het was leuk, hoewel ik soms ook aan het zeuren was hihi. Ik ken het wel ben je bij elkaar ga je nog lopen zeuren en toen ik weer weg moest ging ik met veel tranen naar huis!

Ik hoop echt voor je dat je jezelf goed blijft voelen en ik weet zeker dat het goed gaat komen!!

Sterkte!!

Groetjes Alinde
Ik kan me niet voorstellen dat de film van ons aller Geert ervoor zorgt dat het aantal Nederlandse toeristen in Marokko blijvend daalt. Eerstens is er helemaal nog geen film vertoond. Dat zou ik eerst afwachten (wieweet eet de hond de filmrol nog op ofzo). Daarnaast zijn er ook vrij weinig Denen gelynched (?) en net bij de Leugen regeert bleek nog dat, bijvoorbeeld in Egypte, vrijwel niemand weet wie Geert is.
Misschien dat de hond Wilders wel op filmt.

Misschien dat de film de hond op Wilderst.

Ach...

Zolang we tegenwoordig ons geenzins aan het fatsoen horen te houden, en gewoon in het park mogen neuken, waar maken we ons druk om.

Als kinderen op kleuterleeftijd vanaf de schommel al kijkende kunnen worden voorgelicht in de shockerende cursus, Anaal neuken en Aids oplopen doe je zó.

Dan is de grens naar het recht in eigen hand nemen zo overschreden. Mocht je Coupe la Troep met Filthy Mouth tegen komen, dan gooi je die gewoon van een flat 13 hoog het grasveldje op.

Wie zegt me dan dat ik niét gewoon een uit de hand gelopen potje SM aan het uitvogelen was?

Lang leve de normen en waarden.

Lang leve de vooruitgang.

Lang leve de vrijheid.

Hoezee, hoezee!
Aaaaaaaaaaaaah!

Net op de herhalingstv:

"Er is voor de heteroman een verscheidenheid aan mogelijkheden zoals die van clubs. Maar voor de homoseksuelen zíjn die er gewoon niet. Tja, dus dan is het niet meer dan logisch dat er gebruik gemaakt wordt van openbare ruimtes als parken"

~wáár is de kotssmiley?!~
quote:kjong schreef op 08 maart 2008 @ 02:04:

~wáár is de kotssmiley?!~

Hier

[Bewerkt door moderator, op verzoek]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh mèn! Ik heb nog niet ontbeten!

Ook goeiemorgen.
Ik kan dit niet. Echt niet

Echt niet!

Iedereen kan wel zeggen dat ik "stoer" ben en wat nog meer. Maar er is niks stoers aan. Ik heb niks in Nederland. Waar moet ik heen? Ik ben hier gekomen voor hem. Hij is nu weg.

Als ik hem volg dan ben ik weer degene die alles opgeeft. Dus ben ik dan stoer dat ik blijf? VInd er niks aan.

Hij belde me om 9.22. Ik was net wakker, ik zei: ik ga wel even snel naar het internetcafe, geef me 15 min kunnen we skypen. SNel aangekleed. Ik was er om 9.35. Hij kwam om 10.22. Ziek zei hij, sorry. Zat ik daar... te wachten. Is dit dan wat er van gaat komen? Wachten achter een comp tot iemand online komt. Wachten op een telefoontje, een smsje? Ik heb er geen zin meer in!

Tegen die tijd dat hij online kwam was ik al over mijn toeren Dit is gewoon niet wat ik wil.

DIt is echt niet wat ik wil.

Maar ik wil het ook niet uitmaken. Maar dit wil ik ook niet.

KUTTERDEKUT!
Och lieve lieve Nemo... ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Zo verloren, zo tussen twee werelden. Meis, ik weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik je een hele dikke wil geven.
@Nemo:

Maar je hoeft hem toch niet te volgen. Je kunt daar toch ook gewoon blijven en je eigen dingetje opbouwen. Verder gaan met jullie huisje, verder gaan de reizen en misschien een beetje gaan netwerken daar zodat het misschien nog iets moois kan opbrengen!

Het is niet leuk van hem dat hij je zolang laat wachten.... maar het is zo herkenbaar, die van mij zegt altijd ik bel je vanavond en 2 dagen later heeft hij nog niet gebeld. Het is een beetje typisch allemaal en natuurlijk word je dan boos. Hij moet je ook niet laten wachten. Maar ik zou zeggen geef hem een kans dit te doen want hij doet het ook voor jullie om een betere toekomst te creeeren. Het is super moeilijk en dat blijft het ook. Maar ik kan me ook voorstellen dat je het niet wilt opgeven.

Ik wens je veel sterkte, maar ik zou zeggen probeer het nog even vol te houden tot het moment komt waarop je denkt NU kan het echt niet meer en misschien moet je dan toch voor jezelf gaan kiezen..

En er is altijd een weg terug, dus als je naar Nederland wil zijn er genoeg mensen die daar echt blij mee zijn.

Gr Aly
Aaaaaaaaaaaaah Nemo, ik heb echt met je te doen. Weet verder ook niet wat ik moet zeggen, behalve: wat kut allemaal!!!
Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet zo in FN. In 'ik volg niemand, doe mijn eigen ding', want met iemand willen zijn speelt in een relatie áltijd mee. En dat mag ook en moet zelfs, want anders heb je geen relatie. Dan heb je alleen wat gezellige momenten in een halfzachte verkering en wat sekstoerisme.

Het 'ik volg niemand, doe mijn eigen ding' werkt eigenlijk alleen als je beiden in de toekomst hetzelfde doel op dezelfde tijd voor ogen hebben. Dus is het eigenlijk 'tot die tijd die we samen willen, probeer ik het maximale van mijn eigen streven te halen'. En je hebt ijkpunten van erkenning nodig in een relatie. Bijv door een verlovingsring of iets heerlijk knulligs. Maar die heb je wel nodig. Elke keer een teken dat de relatie wat verder gaat, wat dieper gaat dan daarvoor. Samen een vastere toekomst hebben.

Voor jou was het doel er eerder, naar Maroc vertrekken. Voor hem, ja natuurlijk voor hem. Wat dus niet en nooit zei dat jij je dan maar als afhankelijke zou opstellen. Jij bleef die zelfstandige leuke griet. Heel goed. Maar je ging wel voor hem. En zo hoort het ook.

Voor hem is het gezamelijk doel (ineens/weer) over 9 maanden geworden.

Blijven bij mij de vragen: wat was zijn laatste punt van relatie-erkenning?

Als hij nu zijn schulden heeft afgelost, en jullie hebben die ene reis gemaakt, wat dan?

Hebben jullie voor daarna nog wel hetzelfde doel voor ogen?

Happy International Women's Day!
FN, lieverd, ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Eigenlijk kan niemand jouw advies geven. Toen ik van de week voor het eerst van de plannen 9 maanden Thailand las, wilde ik eerst hetzelvde reageren als Fille deed (laat hem gaan). Maar toen ik dat wilde zeggen, stond er al Kjongs posting. En zij heeft ook gelijk. Het maakt niet uit hoe je er komt, als het uiteindelijke doel van beiden maar wel hetzelvde is. Of dat doel, wat het dan ook is, haalbaar is, is een tweede, maar de neuzen moeten dezelvde kant op staan, zeg maar.

Misschien helpt het te denken dan geen enkele beslissing defintief is. Als jij het nu uit wilt maken omdat jij het niet trekt, zijn wispelturigheid, dan kunnen jullie alsnog nog weer bij elkaar komen, later. En omgedraaid.

Of van het worst-case scenario uitgaan. Als jij nu zeker zou weten dat dit nooit verandert, dat jij nooit garanties van Habibi krijgt, dat het altijd bjde dag leven wordt, met veel verassingen, avontuur, hoge pieken, diepe dalen, waarschijnlijk geen kinderen of trouwen en als wel, dat jij het dan voor een groot deel alleen moet doen, omdat hij zijn vrijheid niet op kan geven. Ook al zal hij een liefhebbende vader zijn als hij er is. Zou jij dan blijven? Of denk jij dat dit een fase is en dat het allemaal goed komt en wil jij samen een gesetteld burgerlijk leven hebben. En wil en kan hij dit ook? Maar die vragen zul jij je vast ook al gesteld hebben.

Het enige wat jij denk ik moet doen is bewust een keuze maken en ook niet bang zij deze eventueel weer te veranderen. Niet blijven of weggaan bij hem omdat je bang bent, maar omdat je er bewust voor kiest, dan heb je achteraf ook minder spijt. Tenminste zo denk ik erover.
O, thanks!

FN, ik weet niet weet niet wat te zeggen. Ik zat ook zolang tussen 2 werelden, ik weet hoe erg dat voelt. Ik had mijn kids dan in NL, daarom terug. Verder had ik hier ook niks, geen werk, en tijdelijk geen huis. En het verwaterde....heel langzaam.

En ik begon open te staan voor anderen, en zie waar ik nu ben. Was ook eerst LDR, maar niet ver LDR, dus we woonden zo samen.

Gewoon huisje boompje beestje met een man in NL. Ik kon toch niet voor altijd aarden in Kenya, want ik mocht daar niet werken en ergens moet toch geld vandaan komen.

Niet dat ik zeg dat je terugmoet naar NL en hem vergeten. Maar ik weet in welk dilemma je zit. En uiteindelijk komt alles goed.

Na de crisis van laatst is het beter dan ooit, gelukkig.

Mijn zusje komt zo. Mijn zusje, kan het nog weirder?

Vet in de veertig en ineens heb je een zus.

En ik ben naar de kapper geweest, er is een heel stuk van mijn lange blonde lokken af, en wat rode plukken er door.

Haar is nog wel lang hoor!

Foto's van zussenreunie volgen uiteraard.
Shit Nemo, wat klote. Wat een (uit ldr-verleden) herkenbaar gevoel, mensen die zeggen dat je stoer bent terwijl je thuis zit te janken van ellende, niks stoers aan.

Ben het alweer eens met Kjong. Wat ik heel cool aan je vind is dat je ondanks het zgn 'volgen' echt je eigen plan hebt getrokken daar, en dat vind ik wel echt stoer.

Iets in mij zegt mij dat Habibi inderdaad wat dingen op een rijtje moet zetten en als ie dat heeft gedaan hij met jou en de toekomst aan de slag gaat. Het lijkt wel of zijn echte besef dat de toekomst al is begonnen nog moet komen, en als dat kwartje valt is dat gedraai en getwijfel voorbij. Punt. Jij bent de vrouw in zijn leven, punt. Jullie gaan 't samen doen, punt.

Maar misschien vergelijk ik het te veel met R. Toen hij zijn vrouw & toekomstbesef kreeg, was ie daar ook niet meer vanaf te brengen. Misschien wil ik ook te veel dat dat bij jullie ook zo werkt. Of misschien is het allemaal gezwam in de ruimte.

Vind 't zo klote voor je!

(moet er vandoor)
(even snel want mn vader zit buiten een kopje koffie te doen)

Bedankt weer lieve allemaal.

Had vanochtend echt een zwak moment. Een inzinking. En daar was de forum.

Heb mezelf nu weer bij elkaar geraapt. Habibi is ziek. Spreek hem waarschijnlijk morgen.

Sowieso morgen meer.

(nu weer terug naar mijn papa)
Lieve FN, ik moet toch nog even reageren (want ik huppel graag achter de feiten aan). Ik kan je niet echt verder helpen in je keuze. Wat ik eerder schreef is wel waar, maar als je twijfelt aan iemands gevoel, intentie of ideeën over de toekomst (als die er überhaupt zijn) maakt het een heel ander verhaal. En ik weet erg goed dat elke minuuut te laat bellen dan kan zorgen voor een stormvloed aan twijfels, paniek en tranen. Twijfels, paniek en tranen die soms achteraf overdreven leken, maar toch altijd ergens aanwezig zijn. Juist daarom komen ze te voorschijn bij allerlei dingen. Wij kunnen je allerlei adviezen geven, maar jij kan Habibi alleen voor negen maanden laten gaan al je zeker bent van zijn gevoelens voor jou en zijn toekomstplannen. Of die zekerheid in een verlovingsring zit weet ik niet. Weinig hulp van mij dus, maar ik begrijp je helemaal. Ik hoop dat Habibi je snel kan overtuigen van zijn gevoel. Ik ben geneigd om te denken dat Isiss gelijk heeft, maar ik weet opeens ook hoe dat komt. Maar dat komt later en elders. Veel plezier met je vader!

Ohja, en je plannen op iemand afstemmen (klinkt beter dan 'volgen') maakt iemand niet minder stoer. Toen het vorig jaar uitging met Berliner zei mijn moeder dat ik trots moest zijn dat ik iemand liefde kon geven (ofzo, ik heb het niet heel goed onthouden want ik huilde heel hard). Ik denk dat dit net zoiets is. Wat er ook gebeurt, niet denken dat jij je als een volgzaam schaap gedragen hebt. Jij hebt iets stoers gedaan en daar mag je best trots op zijn.
Nemo, ik wil ook nog wel graag iets zeggen, maar al het zinnige is al gezegd door de andere meiden hier. Ik weet niet wat ik je aan moet raden, het is gewoon berefuckingmoeilijk. Weet in ieder geval dat wij je allemaal begrijpen en met je mee kunnen voelen, voor wat het waard is. En ik vind het wel een heel erg fijn idee dat je papa bij je is nu, dat je niet helemaal alleen bent.

Weer een hele dikke voor jou meis! Ik weet zeker dat er een oplossing komt waar je weer gelukkig van gaat zijn!
En Very Cherry, waarom heb je in godsnaam hier dit vreselijke plaatje geplakt? Ik hoop steeds dat we al door zijn naar de volgende pagina maar dan moet ik er weer langs scrollen. Wát een vieze meneer zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven