love of a lifetime maar het werkt niet!
zondag 22 november 2009 om 22:34
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
maandag 23 november 2009 om 14:14
maandag 23 november 2009 om 14:22
hoe komt het toch dat je denkt dat dit ware liefde is??
volgens mij heb je sinds je hem kent vaker eenzaam af gewacht tot hij weer naar je toekwam.
nachtenlang je kussen natgehuild om dat hij er niet was voor je...dan dat hij samen met jou was...
En waarom wou hij een kind? hij kijkt er niet echt naar om...
Hij heeft je kindje vast ook niet erkend, dus hij zorgt vast niet frinancieel voor zijn bloedeigen zoontje.
nou ja...alleen een aai over je wang is genoeg om jou tevreden te houden zeg je...
Wat ga je doen als hij voor je neus staat?
Nee...deze man is jullie( jij en zoontje) écht niet waard....
volgens mij heb je sinds je hem kent vaker eenzaam af gewacht tot hij weer naar je toekwam.
nachtenlang je kussen natgehuild om dat hij er niet was voor je...dan dat hij samen met jou was...
En waarom wou hij een kind? hij kijkt er niet echt naar om...
Hij heeft je kindje vast ook niet erkend, dus hij zorgt vast niet frinancieel voor zijn bloedeigen zoontje.
nou ja...alleen een aai over je wang is genoeg om jou tevreden te houden zeg je...
Wat ga je doen als hij voor je neus staat?
Nee...deze man is jullie( jij en zoontje) écht niet waard....
maandag 23 november 2009 om 14:26
je mag best een kerel in een louche seksclub oppikken maar
ga geen levensbesluiten maken op basis van een kerel uit een louche seksclub. Laat staan welke eikel dan ook. Passie of niet, laat het dan bij de passie.
maar goed het is allemaal zoals het nu is, en ze vraagt raad.
Het is overduidelijk dat ze telkens over haar grenzen heen laat gaan, want mij maakt ze niet wijs dat ze het leuk vind dat hij hun kind negeert, dat het haar geen pijn doet. Daarom moet ze die man (dat is mijn raad) zo hard de zak geven dat hij voelt wat haar en haar kind aangedaan wordt.
Voor mijn part gaat ze voor zijn deur staan. Ik ben niet iemand die zegt ga andermans huwelijk verstoren, maar in dit geval vraagt hij erom. Als je alleen bent als minnares heb je je wonden maar zelf te likken, maar elk kind heeft recht op een vader. Eikel of niet.
Daar zou ze voor moeten vechten, en niet voor die klote passie.
ga geen levensbesluiten maken op basis van een kerel uit een louche seksclub. Laat staan welke eikel dan ook. Passie of niet, laat het dan bij de passie.
maar goed het is allemaal zoals het nu is, en ze vraagt raad.
Het is overduidelijk dat ze telkens over haar grenzen heen laat gaan, want mij maakt ze niet wijs dat ze het leuk vind dat hij hun kind negeert, dat het haar geen pijn doet. Daarom moet ze die man (dat is mijn raad) zo hard de zak geven dat hij voelt wat haar en haar kind aangedaan wordt.
Voor mijn part gaat ze voor zijn deur staan. Ik ben niet iemand die zegt ga andermans huwelijk verstoren, maar in dit geval vraagt hij erom. Als je alleen bent als minnares heb je je wonden maar zelf te likken, maar elk kind heeft recht op een vader. Eikel of niet.
Daar zou ze voor moeten vechten, en niet voor die klote passie.
maandag 23 november 2009 om 14:35
Mooi topic weer dit. Wel voorspelbaar trouwens: 'lul met mee mee of hou anders je muil, want je bent niet respectvol & jullie hebben allemaal geen leven hihi haha zielige wijven hier'.
Goh, die hebben we nog niet eerder gehoord ...
Jammer TO, er lopen hier veel van die 'dissende wijven (én kerels) zonder leven' rond met veel verstand van zaken en een hoop wijsheid, maar je wenst je daarvoor af te sluiten. Geen punt, jouw keus.
Overigens hoop ik dat de 'kloterige grindtegel' van Oriane zijn eigen smiley mag krijgen!
Goh, die hebben we nog niet eerder gehoord ...
Jammer TO, er lopen hier veel van die 'dissende wijven (én kerels) zonder leven' rond met veel verstand van zaken en een hoop wijsheid, maar je wenst je daarvoor af te sluiten. Geen punt, jouw keus.
Overigens hoop ik dat de 'kloterige grindtegel' van Oriane zijn eigen smiley mag krijgen!

maandag 23 november 2009 om 15:12
quote:minny schreef op 23 november 2009 @ 14:53:
Even los van alles, het feit alleen al dat hij 0,0 interesse toont naar jullie kind, zou genoeg moeten zijn om er mee te kappen. Voordat hij opgroeit met het idee er niet toe te doen, voor beide ouders.Maakt allemaal niet uit, want zij heeft PASSIE! Daar hebben wij als ingeslapen ouwe vellen helemaal geen verstand van.
Even los van alles, het feit alleen al dat hij 0,0 interesse toont naar jullie kind, zou genoeg moeten zijn om er mee te kappen. Voordat hij opgroeit met het idee er niet toe te doen, voor beide ouders.Maakt allemaal niet uit, want zij heeft PASSIE! Daar hebben wij als ingeslapen ouwe vellen helemaal geen verstand van.
maandag 23 november 2009 om 15:13
quote:1001Gedachten schreef op 23 november 2009 @ 13:51:
[...]
Van een mooie tafel kun je niet eten! Mijn ervaring: ik heb ook bij een eerdere relatie gedacht dat het de ware was. Dat bleek niet zo te zijn. Ik ga binnenkort trouwen met mijn echte ware. Als het namelijk daadwerkelijk the love of your life is, dan is het voorbestemd en dan zijn er geen twijfels.
Precies, voorla niet als die mooie tafel al gedekt is voor een ANDER
Serap hij zou nooit zijn vrouw voor jou verlaten.
[...]
Van een mooie tafel kun je niet eten! Mijn ervaring: ik heb ook bij een eerdere relatie gedacht dat het de ware was. Dat bleek niet zo te zijn. Ik ga binnenkort trouwen met mijn echte ware. Als het namelijk daadwerkelijk the love of your life is, dan is het voorbestemd en dan zijn er geen twijfels.
Serap hij zou nooit zijn vrouw voor jou verlaten.
maandag 23 november 2009 om 15:14
maandag 23 november 2009 om 15:16
Ik zit even een paar blz. terug te lezen en dan met namen de postings van Serap. Meisje jij leeft in een droom die nooit en te nimmer uit komt!! Wordt toch wakker!!
Weetje wat er gebeurd als hij tóch voor jou en je kind zou kiezen en zijn zoon en huidige vrouw verlaat? Dan mag jij je mooi gaan bekeren tot het moslim geloof en fijn in het buitenland achter de ramen gaan staan, maar dat vind jij heel niet erg want hé je hebt al eerder min of meer als h**r gewerkt!
Weetje wat er gebeurd als hij tóch voor jou en je kind zou kiezen en zijn zoon en huidige vrouw verlaat? Dan mag jij je mooi gaan bekeren tot het moslim geloof en fijn in het buitenland achter de ramen gaan staan, maar dat vind jij heel niet erg want hé je hebt al eerder min of meer als h**r gewerkt!
maandag 23 november 2009 om 15:18
quote:luna2006 schreef op 23 november 2009 @ 15:13:
[...]
Serap hij zou nooit zijn vrouw voor jou verlaten.Dames, hij hoeft zijn vrouw ook niet voor haar te verlaten, daar gaat het niet om. Soms kunnen mannen dat niet maar houden echt wel van hun tweede. Alleen hier dus niet!! Die man doet geen moer voor dr! Behalve passie geven. Poepoe.
[...]
Serap hij zou nooit zijn vrouw voor jou verlaten.Dames, hij hoeft zijn vrouw ook niet voor haar te verlaten, daar gaat het niet om. Soms kunnen mannen dat niet maar houden echt wel van hun tweede. Alleen hier dus niet!! Die man doet geen moer voor dr! Behalve passie geven. Poepoe.
maandag 23 november 2009 om 15:20
quote:luna2006 schreef op 23 november 2009 @ 15:16:
Ik zit even een paar blz. terug te lezen en dan met namen de postings van Serap. Meisje jij leeft in een droom die nooit en te nimmer uit komt!! Wordt toch wakker!!
Nou ja dit is dus echt een reactie voortkomend om het feit dat hij een moslim is, en die dus echt nergens op slaat. Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor. Dit is gewoon een viezerik.
En ik vind je laatste zin vanaf de 'maar' gewoon kwetsend en totaal waardeloos in deze hele discussie.
Nou ja dit is dus echt een reactie voortkomend om het feit dat hij een moslim is, en die dus echt nergens op slaat. Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor. Dit is gewoon een viezerik.
En ik vind je laatste zin vanaf de 'maar' gewoon kwetsend en totaal waardeloos in deze hele discussie.
maandag 23 november 2009 om 15:22
maandag 23 november 2009 om 15:33
quote:Noa_73 schreef op 23 november 2009 @ 15:20:
[...]
Nou ja dit is dus echt een reactie voortkomend om het feit dat hij een moslim is, en die dus echt nergens op slaat. Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor dat hoor je mij ook niet zeggen. Dit is gewoon een viezerik.ach wel een viezerik waar serap passie bij vind, das het allerbelangrijkste voor een kind, dat mama passie heeft.
[...]
Nou ja dit is dus echt een reactie voortkomend om het feit dat hij een moslim is, en die dus echt nergens op slaat. Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor dat hoor je mij ook niet zeggen. Dit is gewoon een viezerik.ach wel een viezerik waar serap passie bij vind, das het allerbelangrijkste voor een kind, dat mama passie heeft.
maandag 23 november 2009 om 15:35
quote:Noa_73 schreef op 23 november 2009 @ 15:20:
[...]
En ik vind je laatste zin vanaf de 'maar' gewoon kwetsend en totaal waardeloos in deze hele discussie. jij weet heel niet wat ik met die zin bedoel....ieuw wel eng dat jij mijn gedachtes scheint te kunnen lezen van afstand..
[...]
En ik vind je laatste zin vanaf de 'maar' gewoon kwetsend en totaal waardeloos in deze hele discussie. jij weet heel niet wat ik met die zin bedoel....ieuw wel eng dat jij mijn gedachtes scheint te kunnen lezen van afstand..
maandag 23 november 2009 om 16:05
ik lees jou gedachtes niet, lees alleen wat hier staat, jij zegt gewoon over iemand die ECHT een probleem heeft (en misschien wel labiel is) dat ze het wel gewend is om de h..r te zijn dus het niet erg vind om het nog een keer te gaan doen als werk.
ik vind dat gewoon onnodig kwetsend en totaal geen bijdrage aan de discusie.
nee hoor, ga maar lekker weer de hoer spelen dan want dat vind je toch niet erg. bah.
hoe goed bedoelde jij het anders dan?
en schijnen is met een lange ij.
ik vind dat gewoon onnodig kwetsend en totaal geen bijdrage aan de discusie.
nee hoor, ga maar lekker weer de hoer spelen dan want dat vind je toch niet erg. bah.
hoe goed bedoelde jij het anders dan?
en schijnen is met een lange ij.
maandag 23 november 2009 om 16:08
dikgedrukt is wat Luna2006 zegt
Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor dat hoor je mij ook niet zeggen. Dit is gewoon een viezerik.ach wel een viezerik waar serap passie bij vind, das het allerbelangrijkste voor een kind, dat mama passie heeft.
volgens mij heb je niet door wat je schrijft, want als jij zegt dat deze man haar wel in het buitenland achter het raam zal plaatsen als hij voor haar kiest dan zeg je met een omweg toch echt wel dat hij een soort van loverboy is.
en ik vind je bijdrages nogmaals waardeloos in deze discussie.
Niet elke moslim die buiten de pot pist is een loverboy hoor dat hoor je mij ook niet zeggen. Dit is gewoon een viezerik.ach wel een viezerik waar serap passie bij vind, das het allerbelangrijkste voor een kind, dat mama passie heeft.
volgens mij heb je niet door wat je schrijft, want als jij zegt dat deze man haar wel in het buitenland achter het raam zal plaatsen als hij voor haar kiest dan zeg je met een omweg toch echt wel dat hij een soort van loverboy is.
en ik vind je bijdrages nogmaals waardeloos in deze discussie.
maandag 23 november 2009 om 16:26
Van een mooie tafel kun je wel degelijk eten, zelfs als die gedekt is voor een ander. Krijg je alleen wel de restjes. Of je jat een ander het eten uit de mond. Maar hey, als jij daar genoegen mee neemt, dan is dat aan jou. Beetje vervelend voor jullie kind alleen dat hij niet echt een zwaarwegende factor schijnt te zijn in jullie "relatie".