luisteren jullie altijd naar je intuitie?

18-07-2008 14:54 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

Ik lees wel eens mee hier maar heb jullie nu zelf nodig,jullie raad dan.

Ik heb nu een dikke 2 jaar een relatie.Eerste jaar alles prima.Toen gebeurde er iets dramatisch in zijn vriendenkring en ik ben een week bij hem gebleven en was er voor hem,logisch dacht ik zo!

Een paar maanden erna ging het slecht tussen ons,veel ruzie,en ik zat erg met mezelf in de knoop.Stress op mijn werk,daardoor veel lichamelijke klachten(maagvliesontsteking,griep,nergens zin in) en toen kreeg ik al wel eens de opmerking,je hebt ook altijd wat!Nou we zagen elkaar toen weinig en hij begreep dat..Zei hij,want in plaats te vechten voor ons was hij met een andere griet bezig!Praten op msn en intieme dingen vertellen.Nou ja,oke ik begreep dat wel al vond ik het niet leuk(hij kent haar niet,voor zover ik weet in real life).

De laatste paar maanden is er weinig sexuele activiteit tussen ons,doen weinig leuke dingen en nog steeds veel ruzies.

Gisteren ook weer..En toen ben ik erachter gekomen dat dat praten met haar veel verder ging..Ze camden en niet zomaar nee jullie snappen wel wat ik bedoel!Er zijn ook handelingen geweest en spannende verhalen verteld.Dat terwijl ik me zo rot voelde..Dat terwijl hij hoorde te vechten en praten over ons...!!

Ik ben zo emotioneel in de war..voor mij staat dit gelijk aan vreemdgaan,je doet zulke dingen niet met een ander terwijl je in een relatie zit!

Mijn gevoel zei toen er is meer maar had de kracht toen niet ervoor door te vragen..Maar goed..

Ik zou graag jullie mening over willen,want ik weet gewoon niet of ik zo verder kan en wil...

liefs
Sorry dubbele plaatsing,kan die weggehaald?bij mij lag internet er uit maar hij heeft hem toch geplaatst!Sorry!
Als je je hier niet goed bij voelt dan moet je er echt mee kappen. Ik lees in je post eigenlijk alleen maar twijfels en negatieve kanten aan de relatie en eigenlijk geen positieve.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven