Man loopt net boos het huis uit

22-07-2009 01:36 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
en heeft zijn lenzen en andere kleding meegenomen.

Waar het om gaat weet ik niet. Toen ik thuis kwam had hij al een paar biertjes gedronken en daar baal ik altijd van. Dan kan ik niet echt meer aardig en normaal doen. De kinderen gingen logeren en die hebben we weggebracht, daarna naar huis gegaan.

Ik ben naar bed gegaan, in het bed van onze zoon omdat die lekker slaapt en ikhad het van de week al gezegd. Hij ging naar bed en ging in ons eigen bed en daarna kwam hij boos bij mij waarom ik daar slaap en ging weer boos weg. Daarna kwam hij weer en ik zei omdat ik hier lekker slaap en hij ging weer weg, zijn spullen pakken en is nu de deur uit.

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier nou mee moet.

Ik moet het ook even kwijt, weet eigenlijk niet wat ik hier mee wil.
Ik geloof niet dat dit het enige is wat er aan de hand is.

Hoeveel biertjes had hij op?

Drinkt hij vaak en veel?

Hoe reageer jij dan op hem?
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ben je 'm nog tegen gekomen vannacht?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
jeetje... das klote zo'n nacht...

waar ging ie nou heen dan zo midden in de nacht?
Waarom slaap jij in het bed van jullie zoon?

Doe je dat veel vaker en is hij daar een beetje zat van?

Je kinderen zijn uit logeren,je kunt eens gezellig een avond met je man alleen zijn en jij kruipt in het bed van jullie zoon..

Had je man gewoon een paar biertjes gedronken of was hij echt ladderzat?

Dan kan ik het mij voorstellen dat je ergens anders gaat liggen,maar als hij gewoon een paar biertjes had gedronken dan vind ik het net zo kinderachtig als het huis uit wandelen.
Het meest linke is dat ie zijn lenzen heeft meegenomen. Deed mijn ex ook altijd en later kwam ik erachter dat ie buiten de deur lag te lezen. Ik bleef wel in mijn eigen bed, heb dan ook geen zoon dus geen extra bed ter beschikking.
Rapid is hij al terug?

Ik dacht precies hetzelfde als Superstar....waarom boos worden na een paar biertjes? Of was hij echt dronken?

En waarom in je zoons bed gaan liggen? Had er samen een leuke avond van gemaakt, desnoods allebei in het bed van je zoon.
Hij is bij mij...
haha, heeft hij inmiddels zijn lenzen in?
Rapid slaapt nog want ze ligt net zo lekker...
Jee, jullie kinderen zijn aan het logeren; lekker papa en mamatijd.

Goede DVD in de recorder, flesje rose erbij, wat lekkere hapjes en tegen elkaar aan nestelen en jij gaat slapen in het bed van je zoon, want dat had je immers als gezegd.

Dit klinkt niet alsof dit het enige probleem is. Hoe is de situatie nu?
*neuriet* Keep on runninggggggggg, keep on hiiiiiiiiiiiiding
Echt tof hoor. Man drinkt een paar biertjes, rapid wordt kwaad, man weet niet waarom, rapid gaat in bed van zoon liggen (echt, dat vind ik al achterlijk omdat het het bed is van je zoon, privacy weetjewel), man wil samen slapen, rapid reageert achteloos, man loopt huis uit. Met z'n lenzen.

Dat intrigeert me wel,die lenzen. Een stiekeme leesclub? Grafstenen lezen? Handlezen voor 3 euro per hand? Goed de nummerplaten kunnen lezen op de homoparkeerplek? Wat gaat 'ie doen?
quote:meds schreef op 22 juli 2009 @ 01:57:

ik vind dat zo kinderachtig, weglopen als je boos bent. En dan ook nog met voorbedachte rade, want wie neemt er nu zijn lenzen mee?
Als ie gelijk door naar z'n werk gaat zijn die lenzen natuurlijk wel handig om al bij te hebben. Anders moet ie eerst nog langs huis en 't zal z'n humeur vast geen goed doen z'n vrouw daar onder ogen te moeten komen.
Gelijk door naar z'n werk mèt lenzen en zonder het 1 en ander te schrobben?

Juk, wat zal ie stinken. Gelukkig kan ie wel alle smetplekjes goed zien.
quote:elninjoo schreef op 22 juli 2009 @ 09:13:

Als ie gelijk door naar z'n werk gaat zijn die lenzen natuurlijk wel handig om al bij te hebben. Anders moet ie eerst nog langs huis en 't zal z'n humeur vast geen goed doen z'n vrouw daar onder ogen te moeten komen. Als ie z'n lenzen niet in heeft dan ziet ie haar toch niet?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Daar zit wat in Elninjoo, dus komt hij ook vandaag nog niet naar huis, en vanavond??? Weer het bed van je zoon?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 juli 2009 @ 09:16:

[...]

Als ie z'n lenzen niet in heeft dan ziet ie haar toch niet?maar hóren wel!
Heb je al rondgebeld om uit te vinden waar hij vannacht heen is gegaan dan? Beste vriend, familie, bibliotheek??
quote:elninjoo schreef op 22 juli 2009 @ 09:17:

[...]

maar hóren wel!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Misschien werkt 'ie wel als vuilnisman, dan valt de stank niet op. Of hij koopt even deo.

Maar wat doe je dan zo de hele nacht? Bij iemand op bezoek? Gewoon lopen? Zitten op een bankje? Zuipen?
Ik blijf de topictitel maar verkeerd lezen:

"man komt net het bos uit".

Denk dat ik ook lenzen nodig heb.
Cum non tum age
Na een uur kwam hij thuis en hij was boos omdat ik inderdaad ergens anders was gaan liggen, hij was ook geirriteerd doordat hij het idee heeft dat er niet naar hem geluisterd wordt. Ja, hij wist dat hij de laatste tijd veel dronk en ja hij weet dat het niet helpt.

Ik heb ook gezegd wat me dwarszat en ook dat ik niet wil dat hij zoveel drinkt.

Het is dus neit zo dat het gister voor een keer gebeurde, nee de afgelopen 2 wkn is het steeds het geval. De ene avond 2 biertjes en de andere avond 10.

We hebben gister alles eruit gegooid.

Het vervelende is vaak dat waanneer we ruzie of een onenigheid hebben het zo gaat.
Enne ik kreeg gister vaak een foutmelding en daarna lag internet eruit, zodoende nu pas een reactie.
Wel grappig dat je een fles wijn als 'plaatje' hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven