Man voor jaar naar buitenland. Ervaringen?
vrijdag 30 mei 2008 om 09:32
Zoals ik al aangaf in mijn eerdere posting, hebben wij veel te bepraten. Ik ben tot rust gekomen in mijn emoties, maar dat betekent niet dat ik tevreden ben, integendeel. En uitspattingen en wilde ideeen zijn tot nu toe nog niet voorgekomen. Wij hebben de komende tijd veel te bepraten en om over na te denken.
vrijdag 30 mei 2008 om 13:03
ik snap wat je bedoeld mamavince maar mijn ervaring is dat onze kinderen ( toen 9 en 12) het helemaal niet moeilijk hebben gehad hoor toen wij voor een jaar weggingen. De oudste was in het begin ff ontregeld maar langer als een schoolweek heeft dit niet geduurd. binnen een week hadden ze nieuwe vriendjes en ook daar hebben ze nu nog contact mee. het heeft hun leven echt verrijkt.
Nooit gedacht dat dit uit mijn mond zou komen en ik snap het dus ook heel goed als iemand daar anders over denkt hoor.
mijn kinderen willen overigens wel weer terug ..tevens misschien een nadeel want als ze dan meerderjarig zijn blijven ze misschien wel achter daar?... hellupp
fijn iching dat jullie er toch uitgekomen zijn nu en tja ...ervaring met weekjes alleen zitten had ik dus ook he ☺ ( ik neem aan dat curacao , luxemburg, duitsland,engeland en amerika hiervoor ook gelden en niet alleen bonaire ahhaha )
fijn he mannen met zo'n baan...kunnen wij alles oplossen en regelen hier.
Af en toe heb ik er wel de balen van hoor maar aan de andere kant houd het wel in dat onze relatie nooit saai is.
Maar ik meen in je andere postings gelezen te hebben dat jij wel met een andere achtergrond achterblijft dan ik.
groetjes!
Nooit gedacht dat dit uit mijn mond zou komen en ik snap het dus ook heel goed als iemand daar anders over denkt hoor.
mijn kinderen willen overigens wel weer terug ..tevens misschien een nadeel want als ze dan meerderjarig zijn blijven ze misschien wel achter daar?... hellupp
fijn iching dat jullie er toch uitgekomen zijn nu en tja ...ervaring met weekjes alleen zitten had ik dus ook he ☺ ( ik neem aan dat curacao , luxemburg, duitsland,engeland en amerika hiervoor ook gelden en niet alleen bonaire ahhaha )
fijn he mannen met zo'n baan...kunnen wij alles oplossen en regelen hier.
Af en toe heb ik er wel de balen van hoor maar aan de andere kant houd het wel in dat onze relatie nooit saai is.
Maar ik meen in je andere postings gelezen te hebben dat jij wel met een andere achtergrond achterblijft dan ik.
groetjes!
vrijdag 30 mei 2008 om 14:01