mannen die opeens niets meer laten horen?!

09-07-2009 11:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Even zomaar een open vraagje....Hebben jullie wel eens meegemaakt dat jongens/mannen opeens van het een op het andere moment niets meer van zich laten horen? Ik heb het zelf gehad met een man waarmee ik een tijdje mailde. Op een gegeven moment vroeg hij mij in een mail om keertje af te spreken. Dus ik reageerde dat mij dat wel leuk leek..En vervolgens hoor ik niets meer van hem....snappen jullie dat nou? Een vriendin van mij heeft hetzelfde gehad, maar zij was al in een iets 'verder stadium', want had al een keer met deze jongen gezoend...Nou, ja, ik snap het niet zo....Wat 'winnen' deze mannen hier mee?

Soortgelijke ervaringen????
Waarschijnlijk hebben ze gewoon een lekkerder kippetje zien lopen en zijn die gaan vangen. Niet druk om maken; hoort erbij
Hee Monroe .

Niet uit eigen ervaring,maar van vriendinnen en dochter wel .Er is hier een soort gelijk topic over en die verhalen zijn duidelijk .Gebeurt best wel vaak ,zo lomp .Dus aan mijn posting heb je niet veel ,maar wilde je laten weten dat dit dus erg vaak om diverse redenen gebeurt .Vaag!
Hey....nou maak me er ook niet druk om...meer een zoveelste poging om het mannelijk brein te begrijpen...haha, misschien moet ik daarmee ophouden :-)

Plompiedom, weet je nog naam van dat topic? Ga ik dat maar eens lezen....
Dates die ineens niets meer van zich laten horen ,zo laf

Denk dat je daar even moet kijken,vol verbazing gelezen

succes met daten hahah en laat je niet ontmoedigen
thanx...
Hoi Monroe,

Zo is mijn relatie eigenlijk geeindigd! Na een intense tijd van drie maanden waarin we elke dag zeker 10x sms-te, leuke weekenden hebben gehad werd dat ineens teruggeschroeft naar nihil. Kreeg geen antwoord op sms...voelde de bui al hangen. Zo zwak eigenlijk, ben zelf in de telefoon geklommen en heb de reden er uit moeten trekken. Kwam er op neer dat hij liever vrienden wilde blijven ZEG DAT DAN GEWOON!! Mannen zijn echt af en toe niet te volgen.

liefs x
Ja dat is ook inderdaad de conclusie die ik nu trek na de eerste paar maanden van mijn 'volwassen vrijgezelle leven' (mijn vorige relatie van 7 jaar begon op mijn 17e)...MANNEN ZIJN NIET TE VOLGEN!

Lijkt alsof dat inderdaad 3 hele intense maanden voor je zijn geweest...Dan snap je ook gewoon niet dat je dan toch wel zo'n vertrouwensband hebt opgebouwd dat je het gewoon eerlijk kunt zeggen als er niets meer in zit.....Mannen zijn gewoon echt laf denk ik....Sterkte meis!
Ik denk niet dat alleen mannen dat doen. Het is volgens mij iets dat bij internetdaten hoort. Gelijktijdig meerdere hengeltjes uit hebben. En dan kan het zijn dat je overal tegelijk beet hebt en kom je in tijdsnood.... Tja dan moet je er wel een keer eentje laten voor wat het is. Het getuigt niet echt van respect voor de ander vind ik maar het is dagelijkse kost als ik het zo om me heen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven