Mannen grrrrrrrr

27-06-2009 17:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iets moeilijker om een keuze te maken tussen gevoel en verstand ?. Hou zoveel veel van me vriend maar mijn verstand zegt , kappen. Alcohol , gokken , alles ligt maar aan mij , weer een goed gesprek hij geeft zijn fouten toe , maar daarna weer precies het zelfde liedje . Ja uiteraard iedereen heeft zjin fouten , ik ook !!. Maar in hemelsnaam als je afspraken maakt en je loopt tegen de 40 dan kan je er toch wel aan houden !!
Waarom is je titel niet: 'Mijn vriend grrrrrrr'?

Ik ken heel veel leuke mannen die niet liegen, gokken of zuipen. Zet deze aan de kant en zoek zo'n leuke! Echt een aanrader.
Eh Daniek, je hebt dit topic ook al op Gezondheid geplaatst.

Een keer is wel genoeg hoor.

De angels sluiten een van de twee topics of voegen ze samen.
Ah, wacht, de inhoud is een beetje anders.

Maar goed, het gaat om dezelfde man die dus ook nog eens een ernstige hartaandoening heeft.

Lijkt me niet een man om oud mee te worden. Omdat hij waarschijnlijk roofbouw pleegt op zijn lichaam en niet oud wordt op deze manier én omdat hij niet volwassen genoeg is om een relatie mee te hebben. Ik denk dat hij maar het beste weer bij zijn moeder kan gaan wonen als ik jouw twee topics over deze man zo lees.
Oh sorry , maar die andere was meer zo van hebben meer partners van een chronisch zieke ervaring met een ontkenningsfase ivm chronisch ziek zijn. En deze is meer het gevecht tussen gevoel en verstand. Dus eigenlijk 2 onderwerpen in mijn ogen . Maar vind het geen enkel probleem om er één weg te halen als ik weet hoe dat moet !
quote:daniek00 schreef op 27 juni 2009 @ 17:47:

Is er iets moeilijker om een keuze te maken tussen gevoel en verstand ?. Hou zoveel veel van me vriend maar mijn verstand zegt , kappen. Alcohol , gokken , alles ligt maar aan mij , weer een goed gesprek hij geeft zijn fouten toe , maar daarna weer precies het zelfde liedje . Ja uiteraard iedereen heeft zjin fouten , ik ook !!. Maar in hemelsnaam als je afspraken maakt en je loopt tegen de 40 dan kan je er toch wel aan houden !!

Volgens mij ben je inmiddels al bekend met het patroon.

Vind je het geen enorme afknapper?

Ik zou eens naar je verstand gaan luisteren... over een tijdje zegt je gevoel namelijk heel wat anders over de man. En ook wat over jou dat je er zo lang in blijft zitten ...
Jij plaatste hem toen ik hem aan het typen was hihi.Maar ook hier heb je gelijk !
Het zijn op zich ook twee verschillende dingen hoor, ik moet me er helemaal niet mee bemoeien en beter lezen.

Maar ik denk wel dat het een heel erg met het ander te maken heeft. In beide topics wil je weten hoe je om moet gaan met het onverantwoordelijke gedrag van je vriend toch?
Zo'n exemplaar had ik jaren geleden ook. Dronk zeer regelmatig teveel en gooide nog vaker veel geld in de gokkast. Ik heb hem uiteindelijk voor de keus gesteld, of je gaat in therapie voor je drank/gokprobleem of je kan vertrekken. Hij wilde niet kiezen, dat heb ik toen maar voor hem gedaan.
Daniek, welke aspecten van jouw vriend maken dat je van hem houdt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven