Mannen ... oh help!

25-05-2012 10:57 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een tijdje een sms/telefoon/computer relatie met een hele lieve man. We hebben mekaar als eens ontmoet. En daarna ging het mis.

Na heel wat heen en weer gesms, ... heeft hij voorgesteld om elkaar eens te ontmoeten. Hij stelde eerst een hotelletje voor, want ik ben getrouwd en hij heeft een relatie. Zodoende konden we niet gezien worden.

Na enkele dagen belt hij mij met de mededeling dat hij mij toch liever bij hem thuis ontmoet. We praten er wat over, maar uiteindelijk ga ik akkoord.

Dus we ontmoeten elkaar en hebben een heerlijke tijd samen. we praten ook heeel veel, en spontaan vertelt hij mij heel zijn levensgeschiedenis, de problemen die hij heeft gehad (ook met politie), over zijn overleden vrouw, over zijn dochter, ...; kortom alles. Hij toont me zijn huis en kookt voor me. Ik ben in de zevende hemel.

Die week hoor ik hem nog 1 keer, heel kort. En sindsdien niets meer. Ik heb hem nog enkele smsjes gestuurd en 1x iets ingesproken op zijn antwoordapparaat, maar geen reactie. Dit is nu enkele weken geleden...

Ik begrijp er niets van....

Als je iemand enkel in je bed wilt krijgen, moet je toch niet heel je levensverhaal vertellen, haar bij je thuis uitnodigen, ....

Wie begrijpt hier iets van mannen en kan mij helpen met begrijpen, want hij blijft in mijn hoofd rondlopen en maakt mij kapot.

:cry:

--katje--
Ik zeg snol
Je hebt enkele weken geleden zijn voicemail ingesproken en geen reactie gekregen van hem? Hij is waarschijnlijk gewoon op vakantie. Er zijn wel meer mannen die lang op vakantie gaan.
Tro(e)l(a)

Tr(sn)ol

W.E.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
cherryoncream schreef op 25 mei 2012 @ 12:07:

Je hebt enkele weken geleden zijn voicemail ingesproken en geen reactie gekregen van hem? Hij is waarschijnlijk gewoon op vakantie. Er zijn wel meer mannen die lang op vakantie gaan.
JAAAAA!! Dat is het! :rofl:
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wie ben jij om zo te oordelen over een ander???

Moest ik een goed huwelijk hebben, zou dit niet gebeuren ....
Je kiest er zelf voor om in n niet goed huwelijk te blijven.
Katje, het is wel een zielig voor je hoor. Echt niet. Ga je druk maken om je man, je bent getrouwd en je steekt dus meer energie in je zogenaamde vriendje, dan je man. Oooooh natuurlijk heb je een excuus, je relatie is niet goed, hij toont zijn gevoelens niet, je wordt niet begrepen etc etc.

Maar wat heb jij er dan aangedaan om je huwelijk fantastisch te houden?

1 antwoord weet ik al, vreemdgaan. Je bent voor mij een zeer domme vrouw(nog zachtjes uitgedrukt).
Het is benen sluiten en niet spreiden indien er sprake is van een partner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan die titel:-)
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam

:worship:

Alsof ik hier ook schuldig aan ben.
De titel moest zijn: "Ik ga vreemd maar wil evengoed medelijden, oh help!"
TO

Heeft t toch niet over haar huidige relatie, ze vraagt advies over de man die ze ontmoet heeft...

Wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen??
Ik ben het eens met Leo. Het is een lieve man, anders vertel je je levens verhaal niet. EN hij zette zijn relatie op het spel voor HAAR. Bijzonderder is er niet toch?

TO, ik denk dat deze man even in de war is en echt wel weer contact met je opneemt. Het kan niet anders. Zoveel liefde na jarenlang van liefdeloosheid is ook heftig!

Heel erg veel liefdes geluk gewenst met deze meneer. En maak je over je man geen zorgen, hij komt er wel overheen!!!!
rozenstruikje schreef op 25 mei 2012 @ 14:33:

Ik ben het eens met Leo. Het is een lieve man, anders vertel je je levens verhaal niet. EN hij zette zijn relatie op het spel voor HAAR. Bijzonderder is er niet toch?

TO, ik denk dat deze man even in de war is en echt wel weer contact met je opneemt. Het kan niet anders. Zoveel liefde na jarenlang van liefdeloosheid is ook heftig!

Heel erg veel liefdes geluk gewenst met deze meneer. En maak je over je man geen zorgen, hij komt er wel overheen!!!!

:applause: :rofl:

Nu maar hopen dat ze je begrijpt, maar denk het niet O_o
@--katje-

je begrijpt waarschijnlijke de reacties hier, velen waren zelf bedrogen en zien een kans om een minnares aan te pakken.

Maar denk even aan wat jij wil.

Het is begrijpelijk dat wij altijd manieren gaan vinden om de behoefte voor genegenheid en contact te vervullen.

Soms doen wij dat op constructief manier en andere keer op minder constructief.

Maar stel jezelf deze paar vragen:

Als jij deze man zo graag wil, waarom ga je niet bij je man weg?

Echte liefde kent geen grenzen. Voor echte liefde wordt alles achter gelaten.

Met echte liefde twijfel je niet of je samen wil zijn of niet.

En met echte liefde kijk je niet na de obstakels maar na oplossingen.

Als jij zeker van deze man bent, wat doe je dan nog bij je man?

Of ben je in contact met deze man gekomen om behoeften voor (wellicht genegenheid en contact ) te vervullen en verder heb je deze man niet nodig?

Als dat zo is, dan de vraag die opkomt is - wie heeft wie gebruikt?

Want als je definitief niks meer met je man wil, waarom ben je nog bij hem?

Hoe makkelijk maak je het leven voor jezelf waar alle je behoeften bij verschillende mannen worden vervuld?

Zou het makkelijker zijn om eerst te kiezen wat je precies wil, welke relatie jij wil, en dan naar de manieren gaan zoeken die je de gewenste relatie zouden kunnen geven?
Hij heeft een relatie. Dit betekend dat een andere vrouw hem de moeite waard vind. Dus hij moet wel een top-exemplaar zijn, want met die singles weet je het maar nooit, hè.

Verder ga je alleen maar vreemd als de relatie slecht is, want in een goede relatie gaat niet één van de partners vreemd. Gevolg en oorzaak in één.
idd vreemdgaan is niet goed. Hij had bij jou eerlijker moeten zijn dat de sex eenmalig was. Je bent idd gebruikt voor de sex.
Wat vindt je man er van?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO, ik denk dat je lover geschrokken is van zijn eigen openhartigheid en zijn ontluikende gevoelens voor jou en dat hij daarom nu afstand houdt. Of je ooit nog iets van hem zult horen, geen idee. Sommige mannen zijn bang voor hun eigen gevoelens, hij wilde idd waarschijnlijk alleen een seksuele relatie en nu hij meer voor je voelt, kapt hij het af. Hij is immers getrouwd.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
sybreed schreef op 25 mei 2012 @ 17:08:

Hij heeft een relatie. Dit betekend dat een andere vrouw hem de moeite waard vind. Dus hij moet wel een top-exemplaar zijn, want met die singles weet je het maar nooit, hè.

Verder ga je alleen maar vreemd als de relatie slecht is, want in een goede relatie gaat niet één van de partners vreemd. Gevolg en oorzaak in één.

Dit is echt onzin, zo maak je de partner medeverantwoordelijk en praat je het vreemdgaan dus goed.

je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat mensen zijn geprogrammeerd voor levenslange monogamie. Biologisch zitten we gewoon niet zo in elkaar.
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
@shakenandstirred

Mijn opmerking was enigszins sarcastisch bedoeld nav de slecht huwelijk smoes die weer eens van stal gehaald werd.

Ik bedoelde dat wat de kwaliteit van een relatie voor het vreemdgaan niet uitmaakt, na het vreemdgaan is er sowieso sprake van een relatieprobleem.

Mensen zijn ook niet geprogrammeerd voor levenslange monogamie en dat zul je mij nooit horen zeggen.

Bij mijn weten hebben wij mensen nooit een natuurlijk relatiepatroon ingebakken gekregen. Polygame samenlevingen zijn meestal gebaseerd op het verzamelen van vrouwen door de rijke elite en hebben weinig met liefde te maken. Monogame patronen worden in de meeste andere samenlevingen nagestreefd en dat gaat ook vaak mis. De pogingen tot vrije liefde en open relaties leiden ook niet tot bevredigende resultaten voor alle partijen.

Dus mij lijkt het gewoon het beste dat ik iedere relatie zo netjes mogelijk aanpak en diegene met wie ik op dat moment wat heb niet ga kwetsen met vreemdgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven