Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
quote:kabouterpuntmuts schreef op 18 december 2012 @ 10:55:

Ja fijn he, Elena? Is echt onze hobby. We hebben er ook een vlechtboek bij gekocht. We leren nu invlechten en de vissengraat! Dat zit goed vast joh, moet je ook eens proberen. Over verstrengeld gesproken

Oja, ik heb Vlechgenoten deel 86 net aangeschaft bij bol.cum.

Ik heb me nooit zo innig verbonden gevoeld met m'n partner.
quote:Tia.Dalma schreef op 18 december 2012 @ 10:55:

[...]

Iets met mand en er door vallen...

*gaat kind uit bed plukken, gelukkig heeft die nog geen schaamhaar. Maar wel uitvallend nesthaar op zijn hoofd, telt dat ook als gadverdamme? En ja, het is een jongetje...*nee, ik bedoelde dat ouders met kinderen geen seks horen te hebben....het idee alleen al je kindje zal het maar zien of wakker worden van het geluid.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:53:

[...]

Goed jullie verschonen het bed niet, maar jullie verwijderen die haren dus ook niet?Dat zegt niemand, maar niemand doet zo hysterisch over een haartje. Overdrijven is ook een vak.
@Sanafoufi.....ja maar sex is om voort te planten toch? Of mogen we je nu feliciteren
Sanasoufi, iedereen op dit forum mag maximaal 100 smiley's gebruiken per 24 uur. Kom je daar overheen kun je 48 uur niet inloggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 11:00:

[...]

nee, ik bedoelde dat ouders met kinderen geen seks horen te hebben....het idee alleen al je kindje zal het maar zien of wakker worden van het geluid.Dus in jouw optiek kunnen/mogen er alleen maar gezinnen zijn met 1 kind ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 december 2012 @ 11:01:

Sanasoufi, iedereen op dit forum mag maximaal 100 smiley's gebruiken per 24 uur. Kom je daar overheen kun je 48 uur niet inloggen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Sanasoufi, iedereen op dit forum mag maximaal 100 smiley's gebruiken per 24 uur. Kom je daar overheen kun je 48 uur niet inloggen.boeiend, ik heb grotere zorgen zoals dat smerige haartje op mijn bed. wie weet ligt het ook op mijn vloer....gatver of op mijn kussen
Zo'n scharrel zijn jongeheer hang je ook eerst in de dettol toch, voor het extra effect ook. Kan je ook gewoon met je vingers doen hoor!
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:58:

[...]

ik heb behoeftes en zelf mastruberen vind ik vies nu gaan we het volgende krijgen: masturberen dus dat is echt helemaal uit den boze bij jou? :O
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 11:02:

[...]

boeiend, ik heb grotere zorgen zoals dat smerige haartje op mijn bed. wie weet ligt het ook op mijn vloer....gatver of op mijn kussen

Mij lijkt het een grotere zorg hoe je de volgende keer een topic start wat wel iedereen gelooft.

We komen hier tenslotte niet allemaal uit een ei.
-

Sanasoufi, iedereen op dit forum mag maximaal 100 smiley's gebruiken per 24 uur. Kom je daar overheen kun je 48 uur niet inloggen.daaaaaaaaaaaaar ging mijn koffie
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 11:04:

STOP!!!

Ik ga NOOIT geloven dat Angelina met zijn schaamharen slaapt:

[img]http://i.imgur.com/JOR3t.jpg[/img]

100% dat hij kaal is of (ze zijn rijk) ze dagelijks een nieuw bed kopen.ja waarschijnlijk dagelijks ook de wastafel douche en de rest van het interieur word er dagelijks nieuw gekocht geloof je het zelf?
Weet je het zeker dat het een man was en niet een Weerwolf ??? ;)
quote:alexatje schreef op 18 december 2012 @ 11:06:

Weet je het zeker dat het een man was en niet een Weerwolf ??? ;)Jaa, het was Dolfje!
genoeg! kan deze topic weg! wat een gore verhalen allemaal zeg. doe normaal! kan niemand dan serieus antwoord geven en niet sarcastisch zijn?
quote:alexatje schreef op 18 december 2012 @ 11:06:

Weet je het zeker dat het een man was en niet een Weerwolf ??? ;)Dan eerder een Schaamwolf...
Nee, dat kan niet nee
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 10:58:

[...]

ik heb behoeftes en zelf mastruberen vind ik vies

Het is dat trollhunten niet mag, maar...

"If it looks like a duck, and quacks like a duck, we have at least to consider the possibility that we have a small aquatic bird of the family anatidae on our hands."
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 11:08:

genoeg! kan deze topic weg! wat een gore verhalen allemaal zeg. doe normaal! kan niemand dan serieus antwoord geven en niet sarcastisch zijn?Aaah! Ik zie dat je gestopt bent met de smiley's! Héél slim.
quote:elena78 schreef op 18 december 2012 @ 10:59:

[...]

Oja, ik heb Vlechgenoten deel 86 net aangeschaft bij bol.cum.

Ik heb me nooit zo innig verbonden gevoeld met m'n partner.

Oh ja wij zijn pas bij deeltje 23 :(

vlechtgenoten! Geniaal
quote:Anthonius schreef op 18 december 2012 @ 09:34:

WTF

Jij bent echt een heel sneu meisje...

Ik hoop dat je volgende scharrel je hele bed vol schijt!!

En dan zo:

quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 11:08:

genoeg! kan deze topic weg! wat een gore verhalen allemaal zeg. doe normaal! kan niemand dan serieus antwoord geven en niet sarcastisch zijn?...want jij bent het wel? Pas op voor je beeldscherm, straks knalt die hardgroeiende neus van je er dwars doorheen, liefje...
quote:GreetBilspleet schreef op 18 december 2012 @ 11:10:

[...]

En dan zo:

[img]http://1.bp.blogspot.com/-ItjlIOtxETU/T ... poepen.jpg[/img]Hè Greet, moet dat zo visueel? Arme TO ligt nu in een coma waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven