Mannen zijn vies

18-12-2012 09:33 298 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke scharrel net vertrokken, er ligt zwart dik krullend schaamhaar in mijn bed . Ik heb kotsneigingen en durf het niet weg te halen . Het is 100% niet van mij, want ik ben altijd kaal of stoppelig bovendien heb ik nergens zwart haar.

Getver, wat moet ik nu? Beddengoed verwijderen dus = weggooien.

Alleen ben ik nu benieuwd naar het volgende: Hoe doen dames hier dat die een relatie hebben of getrouwd zijn? Verschonen jullie dagelijks het bed? Of gaan jullie gewoon op die smerige haren van je man/vriend liggen? IK HEB NOG STEEDS KOTSNEIGINGEN

Wat zijn mannen vies zeg ben ik even blij dat ik geen vaste relatie heb
quote:joop_2000 schreef op 18 december 2012 @ 11:32:

[...]

HOLY F*CKING SH!T

OK, jij wint

Ik heb een hoop ranzigs gezien op internet maar deze komt beslist in de top 3.

Oh we doen een wedstrijd? Wacht.. ik ga nog even verder zoeken

Edit: Laat maar... uit eigen ban-bescherming.
quote:del_speciaal schreef op 18 december 2012 @ 11:30:

[...]

Kun je alsjeblieft niet reageren op zulks ranzigheid? Door jou heeft mijn nieuwsgierigheid het gewonnen van de nonchalance om niet te kijken.

+1

Deze zat geloof ik ook in mijn gynaecologiecolleges. Tot dat moment vond ik het best een leuk vak.
Ik maak me eigenlijk nog het meest zorgen over de hersenloze humor van TO. Die waarschijnlijk in de veronderstelling verkeert dat ze heel erg grappig en vermakelijk is. Je zal zo'n blinde vlek hebben.
Waar zit de any-key?
quote:del_speciaal schreef op 18 december 2012 @ 11:23:

Mijn schaamhaarplaatje is verwijderd. Maar die schijterd mag wel?Dat schaamhaarplaatje mag ook gewoon. Lijkt me zeer relevant in dit topic. Al was het maar als shocktherapie voor TO.
quote:Houston77007 schreef op 18 december 2012 @ 11:34:

Ik maak me eigenlijk nog het meest zorgen over de hersenloze humor van TO. Die waarschijnlijk in de veronderstelling verkeert dat ze heel erg grappig en vermakelijk is. Je zal zo'n blinde vlek hebben.Gelukkig zijn wij allemaal wel erg grappig en vermakelijk
Zo, die op de foto heeft een blauwe doos zeg.

Met haar erop.

Even kaalscheren dus en TO doet het ervoor, want mannen zijn vies enzo.
Oh wat een heerlijk topic!!!

TO, zoek alsjeblieft hulp. Al is het maar voor je aanstaande partner en je nageslacht, want die gaan een onleefbaar leven tegemoet in die cleanroom die jouw huis gaat worden.

Oh ja, stop ook maar met studeren, want je gaat het veel te druk hebben met de boel ontsmetten iedere dag drie maal daags vijf keer per dag als je kind geboren is.

Maar in de tussentijd: hou ons vooral op de hoogte!! Ik vermaak me kostelijk!!
quote:vivaflamenco schreef op 18 december 2012 @ 09:37:

Dit zijn de opties:

a) vragen of scharrel zijn schaamhaar bij wil werken

b) vragen of scharrel het bed verschoont

c) op vrouwen overstappen

d) niet zo dramatisch doenwant die hebben geen schaamhaar?
Later is nu
Heb begint nu een beetje gooi-met-smerigheid-wedstrijd te worden, jammer. Terug naar TO en haar schaamhaarprobleem?
Sorry aan de mensen die bijna een hartaanval hadden was niet mijn bedoeling de bedoeling was om de TO terug te trollen niet jullie
quote:Houston77007 schreef op 18 december 2012 @ 11:34:

Ik maak me eigenlijk nog het meest zorgen over de hersenloze humor van TO. Die waarschijnlijk in de veronderstelling verkeert dat ze heel erg grappig en vermakelijk is. Je zal zo'n blinde vlek hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 11:37:

Sorry aan de mensen die bijna een hartaanval hadden was niet mijn bedoeling de bedoeling was om de TO terug te trollen niet jullie

Ik vond het wel een leuk plaatje ..een beetje ranzigheid moet kunnen toch?

Al zou ik me wél een paar seconden bedenken als de eigenaresse om een befbeurt zou vragen....
Ik ga douchen. Even bijscherenkomen van al de hilariteit hier.
Je wilt wel met hem neuken maar schaamhaar in je bed vind je vies? Misschien had ik hem zelf eerder de deur gewezen als ie zoveel haar had.
quote:sanasoufi schreef op 18 december 2012 @ 09:43:

[...]

WAT en daarna 5 uur lang mijn vingers reinigen met dettol

Open mond er vlak boven, flink lucht inzuigen en dan goed slikken ... is 'ie ook weg :D

Om dit topic lig ik echt 5dubbel van het lachen :D
Ik dacht dat ik infantiel was met mijn voorliefde voor de puke, maar zelfs daarin word ik overtroffen.

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Tjee zeg, wat een probleem maak jij van een haar.

Lesje: alle haren vallen uit, dus ook schaamhaar.

Als je al een probleem hebt met één enkele haar, begin dan maar nooit aan een langdurige relatie.

Stél je voor zeg, dat je partner ooit ernstig ziek wordt en je zijn kots, poep of pies moet opruimen of wonden moet verbinden.

Begin om diezelfde reden maar nooit aan kinderen.

En neem een hulp in de huishouding. Je weet maar nooit wat je in hoekjes en gaatjes in huis tegenkomt.
Ik lig in een deuk om dit topic, dat moet ik TO nageven...

Maar ik betwijfel écht of dit serieus is! Dat gaat er bij mij niet in zoveel hysterie en aanstellerij om 1 schaamhaar :S
Volgens mij is de TO een dikke trol, maar ik heb ooit wel een buurvrouw gehad die vertelde dat ze haar scharrel altijd dwong om te douchen voor ze met hem naar bed ging. Raar neurotisch mens.
IMHO
quote:iloveyouthemost schreef op 18 december 2012 @ 11:21:

Ik hoop niet dat je toekomstige vrouw lijd aan een ziekte als dit:

[img]http://www.documentingreality.com/forum ... oss-bw.jpg[/img]

http://www.documentingreality.com/forum ... jpgVolgens mij is Claudio weer terug ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Nooit bij biologie geleerd dat ALLE lichaamsharen NUT hebben ?
En de haren in je doucheputje dan?

En niet zeggen dat je een bad hebt ipv een douche... die hebben ook putjes
Hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven