Meer mannen die vreemd gaan

25-01-2023 11:20 154 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermoed dat dat een feit is. Ik lees dan wel eens de reacties in de trend van, maar voor elke man die vreemd gaan, is er toch ook een vrouw. Maar hij kan toch ook naar de dames van plezier gaan, of naar een sauna club. Dat laatste zit vol met getrouwde mannen.

Nu vraag ik mij af, is vreemd gaan op deze manier ook echt wel echt vreemd gaan? Hij heeft er geen relatie mee, is in feite gewoon om zijn lusten te bevredigen.

Ik stel de vraag gewoon uit nieuwsgierigheid.
Bartdepauw schreef:
06-02-2023 10:37
Oei, dan zit ik toch wel heel anders in elkaar. Reacties als bij mannen komt het zo nauw niet, gelden niet voor mij. Ik zou absoluut geen seks kunnen hebben met een dikkere vrouw. Dan komt hij gewoon niet recht, hij weigert dienst lol.
Dat heeft meer met je voorkeuren te maken. Maar als je dan neemt waar jij op valt, de groep slanke vrouwen, kijkt het misschien echt niet zo nauw. Dan maakt het niet zoveel uit of het een slanke vrouw van 25 of van 50 is, of dat ze bruin haar heeft of blond, of lelijk is of mooi, rookt of niet rokend, goed opgeleid of niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
vaniteifear schreef:
06-02-2023 17:02
Dat heeft meer met je voorkeuren te maken. Maar als je dan neemt waar jij op valt, de groep slanke vrouwen, kijkt het misschien echt niet zo nauw. Dan maakt het niet zoveel uit of het een slanke vrouw van 25 of van 50 is, of dat ze bruin haar heeft of blond, of lelijk is of mooi, rookt of niet rokend, goed opgeleid of niet.
Dan noem je het voorkeuren. Maar dan is het toch nog steeds niet "als er maar een gat in zit"?

Overigens zijn er ook vrouwen die, zeker op bepaalde momenten, niet de lat al te hoog leggen. :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bartdepauw schreef:
02-02-2023 16:28
Er moet toch altijd een reden zijn dat men vreemdgaat niet? Er moet iets zijn. Als alles thuis perfect is, dan gaat men niet vreemd. In mijn vrijgezellen bestaan, toen ik dus vaak naar zo een saunaclub ging, vroeg ik altijd aan die getrouwde mannen, wat hun naar hier deed komen. Heb vaak het antwoord gekregen dat hun vrouw toch wel te dik was, maar ze durfde het hun niet te vertellen. Er is altijd een reden anders ga je niet vreemd, wil ik maar zeggen.
Maar een huwelijk - of relatie - is nooit perfect. Dus dan is er ALTiJD een reden. Mensen steken alleen graag hun kop in het zand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, internet maakt het laag-drempeliger om vrouwen lastig te vallen te benaderen via messenger ed.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven