Meiden ik ben erin getuind he

31-07-2009 20:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even wat kwijt. Een aantal maanden geleden was ik met vriendinnen op vakantie en ben ik iemand tegengekomen. Een nederlandse man die op het terras werkte. We hebben elkaar iedere avond gezien. Ik dacht gewoon, leuk voor de vakantie meer niet. Maar hij vertelde dat ie echt verliefd was geworden. Ik dacht nog..."yeah right". Maar toch heeft ie iedere dag contact met me gehouden door bellen, sms'en en chatten. Hij bleef ook aan me vragen of ik ajb weer zou terugkomen. Nu is het geval dat mijn familie daar heengaat dus ik ga lekker mee. In de eerste instantie toch wel voor mezelf maar ook wel een beetje om te zien hoe het tussen ons zal zijn. En wat denk je??? Meneer weet nu dat ik kom en ik heb voor het eerst al 3 dagen niets meer gehoord.....jeeeemig, ik voel me toch wel een beetje aan het lijntje gehouden...of ben ik te voorbarig?? Wat denken jullie meiden?
quote:Bianca40 schreef op 01 augustus 2009 @ 10:04:

[...]

Beetje kortzichtig? En totaal niet mee eens dus... eerder andersom!Ik geloof dat de toon van het berichtje je een beetje ontgaat.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 01 augustus 2009 @ 10:32:

[...]

Ik geloof dat de toon van het berichtje je een beetje ontgaat.Is dat zo? Ik heb hem nu nog een keer gelezen maar dan denk ik dat ik de toon niet begrijp.
Geloof me, het is zo.
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 01 augustus 2009 @ 10:41:

Geloof me, het is zo.Ik geloof je.. want ik vind mannen wel lief.
Het verlossende antwoord...Rosalita begrijpt mij goed!
gewoon lekker gaan en genieten van je vakantie met een andere lekkere man, jammie.. elke dag friet wordt je toch ook niet vrolijk van? Op die vakantie ga je gewoon voor pizza, of rijst, of spageti, of lasagne, of allemaal, woehoeee!! Enjoy
Als jij hem leuk genoeg vindt en hij jou, waarom al die spelletjes? Jij hebt nu extra vakantie en de gelegenheid om je vakantieflirt nog iets verder uit te diepen. Waarom zou je dat niet doen en gewoon nog een weekje genieten van deze meneer? Waarom zou je niet met m afspreken en om een hoekje gluren om te zien wat ie doet?

Ik zou er niet vanuit gaan dat deze meneer de liefde van je leven is, of dat vakantieflirt na komende vakantie nog meer vervolg krijgt. maar op zich kan een leuke vent je vakatie toch best een etra dimesie geven, waar je best van mag genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven