Meiden ik ben erin getuind he

31-07-2009 20:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even wat kwijt. Een aantal maanden geleden was ik met vriendinnen op vakantie en ben ik iemand tegengekomen. Een nederlandse man die op het terras werkte. We hebben elkaar iedere avond gezien. Ik dacht gewoon, leuk voor de vakantie meer niet. Maar hij vertelde dat ie echt verliefd was geworden. Ik dacht nog..."yeah right". Maar toch heeft ie iedere dag contact met me gehouden door bellen, sms'en en chatten. Hij bleef ook aan me vragen of ik ajb weer zou terugkomen. Nu is het geval dat mijn familie daar heengaat dus ik ga lekker mee. In de eerste instantie toch wel voor mezelf maar ook wel een beetje om te zien hoe het tussen ons zal zijn. En wat denk je??? Meneer weet nu dat ik kom en ik heb voor het eerst al 3 dagen niets meer gehoord.....jeeeemig, ik voel me toch wel een beetje aan het lijntje gehouden...of ben ik te voorbarig?? Wat denken jullie meiden?
Als het voor hem puur een vakantieflirt was zou hij je toch niet bellen ? ( of heb jij hém steeds gebeld ? )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wacht het nog even af... misschien heeft ie een goede reden? Ik bedoel; hij heeft je nu waar hij je hebben wil... dan zou ik het heel vreemd vinden als hij dan nu opeens niets van zich zou laten horen en het laat doodbloeden... Heb nog wat geduld dus.
Tja vakantieliefdes....

Kan wel in algemeenheden praten zoals jij bent vertrokken en de volgende staat alweer voor de deur wat in 95% van de gevallen zo is.

Helaas kan ik niet in een glazen bol voor je kijken. Maar heel eerlijk denk ik je was leuk voor even hoe hard dat ook mag klinken.
Oei...

Ik heb gewerkt in Spanje.... ik zal je mijn idee niet geven, dat is niet eerlijk.
DTEEZ!
Niets van verwachten, dan valt het altijd mee.

Je weet niet waarom hij ineens niets laat horen, al zou ik er zelf wel vanuit gaan dat het niets meer is dan dat hij wilde weten hoever hij je kon laten gaan (helemaal naar vakantiebestemming dus).

Toch, je weet het niet. Wacht het af.
Ja dat lijkt mij ook dus maar de laatste tijd werd wel het sms'en wat minder, kost me ook handen vol geld! Maar hij bleef wel vragen of ik kon komen enzo....

en dat ie me heeft waar ie me hebben wil, ja dat dacht ik dus ook al, nu hoeft ie niet meer zon moeite te doen.

Ik wacht het wel even af

Wat een snelle reactie meiden!!
Lijkt erop dat je er bent ingetuind ja.

Maar dan is het wel vreemd dat hij je heeft gebeld al die tijd.
Bij mij is 'no news, àltijd, good news'...

Behalve bij...

mannen!!!......
Aaargh voel me ook echt heel stom zeg, weet het gerust wel maar ja...ik ga het evengoed wel leuk hebben daar niet van....
Maareh...is dat nou een kick ofzo, kijken waar je iemand kan krijgen? Zegt meer iets over die persoon zelf lijkt mij...Streelt het je ego ofoz? Naja, dat zal ik ook wel nooit aan mannen begrijpen. Blij dat ik meestal gewoon duidelijk ben. Ik voel niets voor je is duidelijk genoeg en scheelt je een hoop gedoe haha
quote:Quinty schreef op 31 juli 2009 @ 21:01:

Bij mij is 'no news, àltijd, good news'...

Behalve bij...

mannen!!!...... Ook mijn ervaring.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik zou lekker weer gaan voor de vakantie maar hem niet opzoeken of iets dergelijks. Vakantieflirt is vakantieflirt.
quote:zenn schreef op 31 juli 2009 @ 21:05:

Maareh...is dat nou een kick ofzo, kijken waar je iemand kan krijgen? Zegt meer iets over die persoon zelf lijkt mij...Streelt het je ego ofoz? Naja, dat zal ik ook wel nooit aan mannen begrijpen. Blij dat ik meestal gewoon duidelijk ben. Ik voel niets voor je is duidelijk genoeg en scheelt je een hoop gedoe haha

Ehm ja, dat is een kick. En het zegt zeker wat over de persoon zelf. Het streelt inderdaad ook het ego.

Ik weet alleen niet of dat alleen aan mannen ligt. Ik heb had daar zelf ook een handje van, vooral als ik me verveelde. Mijn zelfvertrouwen is verder groot genoeg, het was die kick inderdaad die het hem deed.
@ Duchi74: Nee dat was ik ook niet van plan om hem op te zoeken, vond het heen gaan eigenlijk al niks voor mij. Maar ja, aan de andere kant: thuis zitten als je 2 weken vakantie hebt of op vakantie gaan tja...die keuze was toch wel makkelijk gemaakt natuurlijk
3 dagen niks horen is toch niet zo dramatisch?

Zou even afwachten. En je moet op vakantie gaan omdat je het leuk vindt om op vakantie te gaan. Niet om hem.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
3 hele dagen??? Ja, je wordt echt vréselijk aan het lijntje gehouden. Het kan zo zijn, het hoeft niet zo te zijn. Vroeguh moesten we nog brieven sturen en die deden er wel eens langer over dan 3 hele dagen. En dan moest je ook nog rekenen met 3 hele dagen terug.

Tis erg meid. En joh, geen enkele man is te vertrouwen. Elke man wil alleen maar neuken. Geen een man heeft gevoel en het zijn allemaal hufters. Zucht.
quote:zenn schreef op 31 juli 2009 @ 21:14:

@ DuShi74: Nee dat was ik ook niet van plan om hem op te zoeken, vond het heen gaan eigenlijk al niks voor mij. Maar ja, aan de andere kant: thuis zitten als je 2 weken vakantie hebt of op vakantie gaan tja...die keuze was toch wel makkelijk gemaakt natuurlijk Thuis zitten is geen optie. Als je de mogenlijkheid hebt om op vakantie te gaan moet je lekker gaan! Alleen ik zou hem als ik jou was niet opzoeken als je toch in zijn buurt bent. Vakantieflirts vind ik nu niet echt de meest betrouwbare mensen (mannen of vrouwen) die vinden het flirten veelste leuk en zijn over het algemeen -uitzonderingen heb je altijd- gewoon meer voor de flirts/ sex/ fun dan dat ze op zoek zijn naar een echte relatie.
oke oke oke, ik weet genoeg, hihi. Bedankt voor alle reacties meiden!!! Ik voel me evengoed opgelucht. Ik ga lekker verder en genieten van mijn vakantie en .... MOVING ON

THANKS!!!
quote:CL2 schreef op 31 juli 2009 @ 21:15:

3 hele dagen??? Ja, je wordt echt vréselijk aan het lijntje gehouden. Het kan zo zijn, het hoeft niet zo te zijn. Vroeguh moesten we nog brieven sturen en die deden er wel eens langer over dan 3 hele dagen. En dan moest je ook nog rekenen met 3 hele dagen terug.

Tis erg meid. En joh, geen enkele man is te vertrouwen. Elke man wil alleen maar neuken. Geen een man heeft gevoel en het zijn allemaal hufters. Zucht.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...

Stomme kerel, the hell with him!
ik zou gaan flirten met Dimitrios (of Juan, of Philippe) op het terras ernaast, met een grote zonnebril en zonnehoed op......
DTEEZ!
even een tegenhanger, ik op vakantie met 2 vriendinnen,leuke jongen, 3 maanden later (en 4 bezoeken) getrouwd.(ja je leest t goed) en nu 5 jaar later gelukkig samen en een mooie dochter van 1 jaar!!!

uitraad gaat t 10000000000000000 om ongein maar de ware kan er toch echt tussen zitten

groeten fener
quote:[message=3644054,noline]CL2 schreef op 31 juli 2009

Tis erg meid. En joh, geen enkele man is te vertrouwen. Elke man wil alleen maar neuken. Geen een man heeft gevoel en het zijn allemaal hufters. Zucht.Beetje kortzichtig? En totaal niet mee eens dus... eerder andersom!
Ik zou hem sms sturen dat je de vakantie gecancelled hebt. Vervolgens gewoon toch lekker op vakantie gaan, 1 keer stiekem om het hoekje gluren wat ie uitvreet, je omdraaien, onwijs van je vakantie genieten en enorm trots op jezelf zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven