Meiden.. Ik heb jullie hulp nodig!

16-07-2009 00:28 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jongen ontmoet. Ik vond hem altijd stom en kut en gewoon niet mijn type.

Ik ben best dun en 1 keer noemde hij mij; Anorexia kind.

Vanaf die dag heb ik nooit meer tot hem gesproken.

Maar een tijdje terug begon hij veel met me te flirten. En ik hou ervan als jongens met me flirten.

Dit gaat misschien gek klinken maar als ik ze lelijk vind reageer ik leuk terug en als ze mooi zijn reageer ik stom en bot.

Deze jongen is best lekker en ik reageerde dus stom.

Telkens ging hij maar flirten.

Ik vond het zoo leuk... Maar automatish deed ik stom.

Toen ik hem leuk vond na een tijdje dacht ik.. Hey..

Nu moet ik anders gaan reageren anders kan ik nooit zien wie de ware hij is en als hij met mij verder wilt..

Maar toen ik dat wou doen ging hij weer naar andere meisjes en liet hij mij met rust.

Dit vond ik raar. Ik heb gevraagt aan mensen als ze er achter konden komen wat er aan de hand was.

Ze zijn er achter gekomen dat hij wou kijken als ik hem leuk vond.. Maar doordat ik steeds zo stom reageerde dacht hij natuurlijk dat ik hem een loser vond en hem vervelend en stom vond. EN DAT IS NIET ZO!!

Dat vond ik eerst. Toen gingen we niet zoveel met elkaar om. Nu ook niet zoveel maar meer dan in het begin.

Nu ben ik tot over me oren verliefd op de jongen en hij flirt steeds met andere meisjes.. WAT MOET IK DOEN!!! Pleaaase!! Kan iemand me helpen.

Verzin een plan voor me zodat hij me toch leuk gaat vinden

of geef me hele goeie tips.

Alvast hartstikke bedankt!

xx
Weet je wat ik nou niet zo goed snap?

Iemand die hier zo van leer trekt, op de achterpoten gaat staan omdat direct gedacht wordt dat iemand in de aanval gaat (kritisch denken over jezelf is niet makkelijk, maar wel een aanrader om jezelf in te trainen, want daar heb je meer aan in het leven dan het 'kan niet tegen grote bek op het Internet'-gezwam) en bijdehante op- en aanmerkingen geeft en het niet van belang vindt als gevraagd wordt wat je leeftijd is.......

.....daarvan verwacht ik niet dat er nog tijd gestoken wordt in een eikel die overduidelijk geen oprechte interesse heeft.

En waar Tijgermeisje het over heeft: je hebt een attitude waar je UUUUU tegen zegt, en waarom......? Beats me, want eigenlijk ben je nog zo jong en zo onervaren.

Als ik geen zin zou hebben om te tiepen zou ik alleen maar hebben gepost:

Poehpoeh... wat een toon, wat een agressie, wat een thaalvauhten. Ik ruik VMBO en een kort jasje met capuchon en bontkraag.

Jij noemt een hele hoop reacties suf. Al 's bedacht dat als 90% van de reacties in jouw ogen 'suf' zijn, dat jouw werkelijkheid misschien verdraait is?
Lizzl het is jammer dat er geen bewegende smilie is met een staande ovatie, want dan had ik hem hier voor je geplakt
Dat is lief, Meds. Dankjewel
Staat hier ergens dat dat verboden is ofzow?

Ik bedoel als je een paar andere onderwerpen klikt zieje dat ik gewoon PROBEER om mensen te helpen.

En die mensen geven hun mening en zo gaat het verder.

Ookal is iemand het niet met me eens ik ga niet stom lopen doen.

Maar dit is heel anders.

Staat er ergens een leeftijd nee?

Staat er hoelaat je naar bed moet ofzow nee?

En als je die andere berichten van mij op andere onderwerpen hebt gelezen kan je ook wel zien dat ik gewoon probeer te helpen.

Maar reacties die hier worden gegeven zijn belachelijk.

IK heb er geen ander woord voor.

En als ik dan nu reageer van jezus waar slaat het op?

En mensen gaan door.

Ik bedoel ik ben niet iemand die zomaar over me heen gaat laten lopen. Of alles pikt.

En ja internet ruzzie's zijn heel laag.

Maar het is iets persoonlijks van mij dat als iemand wat tegen mij zegt dat ik niet pik ofzo dan zeg ik er wat van.

Misschien op een foute manier.

Maar ik zeg er wat van.

En jij wilt dus met jou berichten ermee bereiken dat ik onbeschoft en kinderachtig ben? Oké jou mening, harstikke bedankt.

Je hebt dus ook mijn berichten door gelezen.

Als je een paar heel goed had doorgelezen heb ik zelf wel ene keer gezegt dat dat iets persoonlijks van mij is.
alsof mij het wat boeit met die spelfouten.. -.-

Lizzl
*oma denkt terug aan haar eigen puberteit. Toen je de wijsheid nog uit de Fancy en van het schoolplein moest halen. Toen er nog geen forum, hell! geen publiek toegankelijk internet, was om dit soort vragen op te stellen. (ja deze oma was puber van 1990 - ong 1995 en ik kreeg internet toen ik op mezelf ging wonen in 1997. Via een te-le-foon-lijn...dat waren nog eensch tijden...Maar ik dwaal af).

Anyway, midden in die pubertij/eid/t vond ik een jongeman leuk en ik wist niet zeker of hij mij ook leuk vond. Natuurlijk was ik veel te bleu om het op de man af te vragen. Toen verzon ik een list........................

..........................

......................

ik vroeg een vriend om hulp..of hij wilde uitvissen bij het object van mijn verlangen of en wat hij voor mij voelde. Zo geschiedde en nu, een eeuwigheid later, zijn we al 12 jaar samen, getrouwd met kindjes en al.

Moraal? Vraag het hem op de man af of span een vriend(in) voor je karretje om het te vragen.
wat wil je nou zeggen? Geen wonder dat het allemaal zo stroef loopt met die jongen als je zo moeilijk duidelijk kan maken wat je precies bedoelt.
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 02:31:

alsof mij het wat boeit met die spelfouten.. -.-

Lizzl

lekkah puh..... duh

Kijk oma kan het ook wel
ik wil zeggen dat ik sommige reacties belachelijk vind

snapje het nu?

Hhahah

Dit is toch belachelijk?

quote:

thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 00:28:

xx

want anders zwaait er wat voor ons? Het klinkt nogal dreigerig en onsympathiek als je het zo vraagt. Ik heb zat 100% fool proof tips om de man van je dromen aan je te binden maar nou hou ik ze lekker voor mezelf, hoor, of ik geef ze nog eens aan iemand die wél leuk is

Ik heb ff een reactie uitgezocht en van allemaal vond ik deze het stomst. Zeg eerlijk.. haha
quote:meds schreef op 16 juli 2009 @ 02:35:

[...]

lekkah puh..... duh

Kijk oma kan het ook wel

Volgens mijn zijn die Breezahs bij iemand in d'r harses geslagen, ja toch, niet dan?
Ja ik snap dat je die reactie stom vindt, want in die reactie staat duidelijk te lezen dat de schrijfster niet zo gecharmeerd was van jouw gebiedende schrijfstijl.

Zij vond deze zin stom:

Dus.... hahah..... weet je wel? Ganz toll
ja maar netzoals die zaten er meer van die reacties tussen waarvan ik dacht pfoe...

niet dat ik zit te huilen achter me computer xD

ik vond het lachwekkend

maar later werd het vervelend
Thatsme: je reageert erg aanvallend op mensen die je echt wel een serieuze tip geven, maar die dat verpakken in een grapje. Daarom krijg je zoveel "suffe" reacties.

Mensen proberen jou vervolgens je eigen gedrag te laten zien. En ik weet dat het heel erg moeilijk is om kritisch naar jezelf te kijken, maar probeer het eens?

Wij weten natuurlijk niet of je wat je hier typt met een glimlach bedoelt: wij zien alleen maar letters, en die komen op een bepaalde manier over. Dat is het moeilijke van internet: je ziet de persoon er niet bij!

Oh ja, en meer on topic: Heel eng, maar je zou tegen die jongen kunnen vertellen dat je verliefd op hem bent. Misschien vind hij jou wel leuk, maar heeft hij het opgegeven omdat je onaardig reageerde.

Een brief schrijven is misschien minder eng?
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 02:28:

En als je die andere berichten van mij op andere onderwerpen hebt gelezen kan je ook wel zien dat ik gewoon probeer te helpen.

Thatsme, ik heb inmiddels op diverse topics jouw berichten gelezen en het valt mij op dat jouw berichten kinderlijk zijn. Dat is natuurlijk helemaal niet erg, maar misschien moet je je beseffen dat op het viva forum voornamelijk volwassen vrouwen zitten.

Misschien kan je je tips beter geven op een forum met leeftijdsgenoten. Die hebben er vast veel meer aan.
quote:meds schreef op 16 juli 2009 @ 02:23:

Lizzl het is jammer dat er geen bewegende smilie is met een staande ovatie, want dan had ik hem hier voor je geplakt
Gezellig hoor, die schoolvakantie...

Met een beetje mazzel heeft TO een moeder die zo rond dit tijdstip het vlegeltje eens met de pannendeksels het bed uit rammelt voor wat nuttig tijdverdrijf...

http://www.youtube.com/watch?v=ep4C4fI_ ... re=related
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 01:37:

Dat heb ik nergens getypt.

>> Lezen <<

Het is Yasmijn!!!!!!
quote:floor72 schreef op 16 juli 2009 @ 00:30:

www.tina.nl

*proest*

Ik wilde ze al naar yes sturen.

TO, succes enzo !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:eleonora schreef op 16 juli 2009 @ 09:49:

[...]

Het is Yasmijn!!!!!!

Dat ik daaaaaaaaaaaaaaaaar niet zelf op ben gekomen
Ja, dat vind ik echt.
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 01:57:

Sprak ik agressief tegen jou?

Volgens mij niet.

Ik zei dat die reacties belachelijk zijn slimbo.

Als je die zin agressief vind of 1 van die andere 3 zinnen.

Ben ik behoorlijk agressief als je het mij vraagt haha XD

Of gewoon behoorlijk onvolwassen.

Om terug te komen op je vraag, waarmee dit topic begon:

Zeg het gewoon tegen hem. Als je hem zo leuk vind en je wilt wat met hem beginnen, moet je met hem praten.

Andere tips en truukjes zijn er niet, of die zijn te vaag. Waardoor hij nog steeds niets van je snapt. Gewoon duidelijk tegen hem zijn.
quote:meds schreef op 16 juli 2009 @ 01:14:

Trouwens very cherry is ook behoorlijk raarWat jammer dat ik mijn Temazepammetje al achter de kiezen had vannacht Meds. Anders had ik je de wind van voren gegeven en gezegd dat ik jou ook heel raar vind.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 00:28:

Dit gaat misschien gek klinken maar als ik ze lelijk vind reageer ik leuk terug en als ze mooi zijn reageer ik stom en bot.

Deze jongen is best lekker en ik reageerde dus stom.

Telkens ging hij maar flirten.

Ik vond het zoo leuk... Maar automatish deed ik stom.

xx

Op basis van bovenstaande denk ik dat thatsme de viva-dames gewoon heel erg leuk vindt...

Wat betreft ruzie op internet (en alvast excuses voor de niet zo politiek correcte factor):

'Arguing on the Internet is like competing in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.... '

Wat betreft die jongen: ik kan 'm niet echt ongelijk geven. Hij wou weten of je 'm leuk vond, jij deed stom, hij trok een logische conclusie en ging verder met z'n leven. Boem, auw, en jij had weer een les geleerd. Bij de volgende leuke jongen niet meer zo raar doen hoor.
quote:'Arguing on the Internet is like competing in the special olympics. Even if you win, you're still a retard.... '
quote:Lizzl schreef op 16 juli 2009 @ 02:21:

Poehpoeh... wat een toon, wat een agressie, wat een thaalvauhten. Ik ruik VMBO en een kort jasje met capuchon en bontkraag. Die houwe we derin Lizzl
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven