Meiden.. Ik heb jullie hulp nodig!
donderdag 16 juli 2009 om 00:28
Ik heb een jongen ontmoet. Ik vond hem altijd stom en kut en gewoon niet mijn type.
Ik ben best dun en 1 keer noemde hij mij; Anorexia kind.
Vanaf die dag heb ik nooit meer tot hem gesproken.
Maar een tijdje terug begon hij veel met me te flirten. En ik hou ervan als jongens met me flirten.
Dit gaat misschien gek klinken maar als ik ze lelijk vind reageer ik leuk terug en als ze mooi zijn reageer ik stom en bot.
Deze jongen is best lekker en ik reageerde dus stom.
Telkens ging hij maar flirten.
Ik vond het zoo leuk... Maar automatish deed ik stom.
Toen ik hem leuk vond na een tijdje dacht ik.. Hey..
Nu moet ik anders gaan reageren anders kan ik nooit zien wie de ware hij is en als hij met mij verder wilt..
Maar toen ik dat wou doen ging hij weer naar andere meisjes en liet hij mij met rust.
Dit vond ik raar. Ik heb gevraagt aan mensen als ze er achter konden komen wat er aan de hand was.
Ze zijn er achter gekomen dat hij wou kijken als ik hem leuk vond.. Maar doordat ik steeds zo stom reageerde dacht hij natuurlijk dat ik hem een loser vond en hem vervelend en stom vond. EN DAT IS NIET ZO!!
Dat vond ik eerst. Toen gingen we niet zoveel met elkaar om. Nu ook niet zoveel maar meer dan in het begin.
Nu ben ik tot over me oren verliefd op de jongen en hij flirt steeds met andere meisjes.. WAT MOET IK DOEN!!! Pleaaase!! Kan iemand me helpen.
Verzin een plan voor me zodat hij me toch leuk gaat vinden
of geef me hele goeie tips.
Alvast hartstikke bedankt!
xx
Ik ben best dun en 1 keer noemde hij mij; Anorexia kind.
Vanaf die dag heb ik nooit meer tot hem gesproken.
Maar een tijdje terug begon hij veel met me te flirten. En ik hou ervan als jongens met me flirten.
Dit gaat misschien gek klinken maar als ik ze lelijk vind reageer ik leuk terug en als ze mooi zijn reageer ik stom en bot.
Deze jongen is best lekker en ik reageerde dus stom.
Telkens ging hij maar flirten.
Ik vond het zoo leuk... Maar automatish deed ik stom.
Toen ik hem leuk vond na een tijdje dacht ik.. Hey..
Nu moet ik anders gaan reageren anders kan ik nooit zien wie de ware hij is en als hij met mij verder wilt..
Maar toen ik dat wou doen ging hij weer naar andere meisjes en liet hij mij met rust.
Dit vond ik raar. Ik heb gevraagt aan mensen als ze er achter konden komen wat er aan de hand was.
Ze zijn er achter gekomen dat hij wou kijken als ik hem leuk vond.. Maar doordat ik steeds zo stom reageerde dacht hij natuurlijk dat ik hem een loser vond en hem vervelend en stom vond. EN DAT IS NIET ZO!!
Dat vond ik eerst. Toen gingen we niet zoveel met elkaar om. Nu ook niet zoveel maar meer dan in het begin.
Nu ben ik tot over me oren verliefd op de jongen en hij flirt steeds met andere meisjes.. WAT MOET IK DOEN!!! Pleaaase!! Kan iemand me helpen.
Verzin een plan voor me zodat hij me toch leuk gaat vinden
of geef me hele goeie tips.
Alvast hartstikke bedankt!
xx
donderdag 16 juli 2009 om 10:23
donderdag 16 juli 2009 om 10:36
donderdag 16 juli 2009 om 12:35
misschicken schreef op 16 juli 2009 @ 10:23:
Ach ja, als al je ''matties'' op vakantie zijn en je dus niet meer kan blowen achter het fietsenhok heb je tijd over..
Waar slaat dat blowen nou op?
En ik moet het schoolplein vertellen dat ik word gepest hahahahahaha
Mijn god vrouw. Jij hebt echt geen leven.
En wat maakt het uit dat ik op Viva zit?
Niks toch
Je maakt je druk om niks.
Geniet van je leven b****
Ach ja, als al je ''matties'' op vakantie zijn en je dus niet meer kan blowen achter het fietsenhok heb je tijd over..

Niks toch
Geniet van je leven b****

donderdag 16 juli 2009 om 13:12
quote:thatsme schreef op 16 juli 2009 @ 12:35:
Niks toch
Geniet van je leven b****Moet je wel even goed kwooten, dit heb ik niet gezegd.

Niks toch
Geniet van je leven b****Moet je wel even goed kwooten, dit heb ik niet gezegd.
donderdag 16 juli 2009 om 13:19
Waarom dacht je dat de viva het geschikte forum was? Denk je nou echt dat volwassen vrouwen er zin in hebben om pubers te voorzien van advies over hun scharrels?
Daar heb je moeders voor, of het Tinaforum.
En eerlijk, ik hoop voor die jongen dat hij je nooit meer aankijkt, brr.... het zal maar op je vallen, zo'n gefrustreerde scheldende puber...
Daar heb je moeders voor, of het Tinaforum.
En eerlijk, ik hoop voor die jongen dat hij je nooit meer aankijkt, brr.... het zal maar op je vallen, zo'n gefrustreerde scheldende puber...

donderdag 16 juli 2009 om 13:45
quote:Sopsie schreef op 16 juli 2009 @ 12:49:
Whahahahaa, alle gekheid op een stokje
Was jouw moeder toevallig pas jarig? En was haar nickname mutsie? In dat geval kan ik jouw gedrag nog enigszins verwijten aan je opvoeding, zo geschiedde in het topic ' jarig en teleurgesteld'Volgens mij heb je gelijk Sopsie
Whahahahaa, alle gekheid op een stokje
Was jouw moeder toevallig pas jarig? En was haar nickname mutsie? In dat geval kan ik jouw gedrag nog enigszins verwijten aan je opvoeding, zo geschiedde in het topic ' jarig en teleurgesteld'Volgens mij heb je gelijk Sopsie