met men gevoelens in de war :S
maandag 5 oktober 2009 om 22:14
Ik moet echt heel erg lachen, sorry.. om dat Twents. Ik heb een vriend die Twents is en hoor hem in gedachten al dit verhaal houden.
Sorry voor deze bijdrage, ik ga het nu GOED lezen en dan reageer ik zo 'voor het echie'.
Stoer dat je het hier neergezet hebt Jan.
Sorry voor deze bijdrage, ik ga het nu GOED lezen en dan reageer ik zo 'voor het echie'.
Stoer dat je het hier neergezet hebt Jan.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 5 oktober 2009 om 22:15
maandag 5 oktober 2009 om 22:16
quote:kadushi schreef op 05 oktober 2009 @ 22:14:
Iemand die dyslectisch is kan best hoofdletters en punten gebruiken, hoor. Je maakt geen typische dyslexiefouten, dus ik geloof je niet.
whaha dan geloof je het toch niet zit ik niet mee
het geeft alleens soms wat probleemtjes zo what 
moonlight : jah als je niet uit twente komt en je hoort het zal het best grappig klinken heb ik ook altijd met de mensen uit het westen
:P
Iemand die dyslectisch is kan best hoofdletters en punten gebruiken, hoor. Je maakt geen typische dyslexiefouten, dus ik geloof je niet.
whaha dan geloof je het toch niet zit ik niet mee

moonlight : jah als je niet uit twente komt en je hoort het zal het best grappig klinken heb ik ook altijd met de mensen uit het westen

maandag 5 oktober 2009 om 22:25
quote:Moonlight82 schreef op 05 oktober 2009 @ 22:15:
Ik denk dat je een beetje teveel nadenkt. Het gaat toch eigenlijk hartstikke goed?
Je bent bang dat je gevoelens voor haar niet echt zijn, bedoel je dat?
jah ik denk heel veel na over die dingen maar kom er zelf gewoon niet uit het zijn allemaal ook dingen die ik nog nooit eerder heb gevoeld
en jah ik denk dat dat de kern is van alles , hoe kan ik er achter komen of mijn gevoelens voor haar echt zijn of niet ??? is het trouwens een goed idee om het hier met mijn vriendin over te hebben ??
jan
Ik denk dat je een beetje teveel nadenkt. Het gaat toch eigenlijk hartstikke goed?
Je bent bang dat je gevoelens voor haar niet echt zijn, bedoel je dat?
jah ik denk heel veel na over die dingen maar kom er zelf gewoon niet uit het zijn allemaal ook dingen die ik nog nooit eerder heb gevoeld

en jah ik denk dat dat de kern is van alles , hoe kan ik er achter komen of mijn gevoelens voor haar echt zijn of niet ??? is het trouwens een goed idee om het hier met mijn vriendin over te hebben ??
jan
maandag 5 oktober 2009 om 22:33
In plaats van hier met een stel onbekende mutsen na te denken over je gevoelens, had je haar al tien keer kunnen doppen uitwo coïteren. Dat is wat we willen, anno 2009, vriend, wij vrouwen zijn al dat zogenaamd gevoelige, diepzinnige, zelfreflecterende geouweteringhoer meer dan zat zo onderhand.
En dat heeft niks met Twente of dyslexie te maken verder
En dat heeft niks met Twente of dyslexie te maken verder
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 5 oktober 2009 om 22:46
quote:janjan schreef op 05 oktober 2009 @ 22:25:
[...]
jan
Nou ja... als jij weet te formuleren wat er aan de hand is...
Anders kan ze er misschien niet zoveel mee. Maar je kunt het aankaarten inderdaad.
[...]

jan
Nou ja... als jij weet te formuleren wat er aan de hand is...
Anders kan ze er misschien niet zoveel mee. Maar je kunt het aankaarten inderdaad.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain

maandag 5 oktober 2009 om 23:21
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2009 @ 22:59:
Man je bent 18 jaar, dus dit is zeer waarschijnlijk niet voor eeuwig. Dus wees lief voor haar, geniet ervan en laat het piekeren/denken los!
hey zal proberen het los te laten dat piekeren
makkelijker gezegd dan gedaan . mare hoezo zou het hnie voor eeuwig zijn dan ?
allen bedankt voor de antwoorden hier kan ik denk ik wel wat mee
Man je bent 18 jaar, dus dit is zeer waarschijnlijk niet voor eeuwig. Dus wees lief voor haar, geniet ervan en laat het piekeren/denken los!
hey zal proberen het los te laten dat piekeren

allen bedankt voor de antwoorden hier kan ik denk ik wel wat mee
dinsdag 6 oktober 2009 om 07:44
quote:janjan schreef op 05 oktober 2009 @ 23:21:
[...]
mare hoezo zou het hnie voor eeuwig zijn dan ?
Luister naar deze wijze oude vrouwen: je eerste liefde die je hebt als je 18 bent, is meestal niet de vrouw met wie je in het bejaardentehuis nog zit te scrabbelen. Maar dat maakt allemaal niet uit, daarom kan je er nog wel van genieten.
[...]
mare hoezo zou het hnie voor eeuwig zijn dan ?
Luister naar deze wijze oude vrouwen: je eerste liefde die je hebt als je 18 bent, is meestal niet de vrouw met wie je in het bejaardentehuis nog zit te scrabbelen. Maar dat maakt allemaal niet uit, daarom kan je er nog wel van genieten.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
dinsdag 6 oktober 2009 om 20:45
Zo hé , wat kom jij over als een gigantische lul janjan. Je mag hier niet posten als het niet zinnig is, het is onleesbaar en mensen die je daar op aanspreken blaf je af.
Normaal wil ik nog wel eens wat zinnigs zeggen, maar daar heb ik nu dus echt geen zin meer in. Behalve bovenstaande natuurlijk. Dat is opbouwende kritiek en daar kun je hopelijk ook iets mee.
Normaal wil ik nog wel eens wat zinnigs zeggen, maar daar heb ik nu dus echt geen zin meer in. Behalve bovenstaande natuurlijk. Dat is opbouwende kritiek en daar kun je hopelijk ook iets mee.