Met rust laten
zaterdag 2 mei 2020 om 20:38
Dag!
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Hij zei dat het niet goed zou komen en dat hij heel boos op mij is.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Wat betekend in dit geval even met rust laten. Ik snap die EVEN niet..
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
Het is nu al 2 weken uit. Tussendoor hebben we nog contact gehad. We hebben een ruzie gehad waarna hij het woedend heeft uitgemaakt en zei dat ik hem heb gekwetst.
Nu heb ik hem dus als laatst een sms gestuurd. En hij stuurde terug dat ik hem even met rust moet laten.
Ik weet niet of ik de hoop moet opgeven of dat hij gewoon tijd nodig heeft om bij te draaien..
zaterdag 2 mei 2020 om 21:36
Jup, dit denk ik ook.lindaatje1900 schreef: ↑02-05-2020 20:58Het leek mij dat ze ruzie kregen, zij iets verkeerds zei, hij gekwetst was, hij boos werd, hij het uitmaakt, hij zegt dat het nooit meer goed komt maar dat ze hem even met rust moet laten en zij toen hoop kreeg over het woordje even…![]()
TO, hij heeft het uitgemaakt, lijkt me een duidelijke zaak. Loslaten en verder gaan, na de bak ijs en berg chocolade waarmee je jezelf eerst gaat troosten.
zaterdag 2 mei 2020 om 21:39
Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een man die vaak niet voor reden vatbaar was, als het om communicatie ging. Na een terechte opmerking van mij gooide hij de handdoek in de ring en heb hem nooit meer gesproken (bijna 1 jaar geleden).
Dat doet vreselijk pijn en soms denk ik nog weleens waarom? Maar het is beter zo!
Zo ga je niet met elkaar om.
Dat doet vreselijk pijn en soms denk ik nog weleens waarom? Maar het is beter zo!
zaterdag 2 mei 2020 om 21:46
De drank om hem nu weer iets te sturen is zo groot. Ik dacht dat het wel goed ging al een aantal dagen maar merk nu weer dat ik instort. Ik weet het ook allemaal niet meer. Waarom zou hij even rust nodig hebben ik kan me daar niets bij voorstellen omdat ik zelf altijd ben van het gelijk oplossenMagentaa schreef: ↑02-05-2020 21:39Ik heb 2 jaar een relatie gehad met een man die vaak niet voor reden vatbaar was, als het om communicatie ging. Na een terechte opmerking van mij gooide hij de handdoek in de ring en heb hem nooit meer gesproken (bijna 1 jaar geleden).
zaterdag 2 mei 2020 om 21:48
Je hangt te veel aan het woordje even. Is mens eigen want geeft hoop.Cagla schreef: ↑02-05-2020 21:46De drank om hem nu weer iets te sturen is zo groot. Ik dacht dat het wel goed ging al een aantal dagen maar merk nu weer dat ik instort. Ik weet het ook allemaal niet meer. Waarom zou hij even rust nodig hebben ik kan me daar niets bij voorstellen omdat ik zelf altijd ben van het gelijk oplossen
Maar ga er maar vanuit dat het uit is en blijft en hij gewoon met rust gelaten wil worden. Verwijder anders zijn nummer zodat je niet in de verleiding komt.
zaterdag 2 mei 2020 om 21:51
nee dat kan dus nu niet he;)
zaterdag 2 mei 2020 om 22:40
zaterdag 2 mei 2020 om 22:43
Ja ik zou het wel nu vragen. Dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben namelijk net zo als je vriend, ik heb ook af en toe dat ik moet aangeven dat ik rust nodig heb maar ik geef dan altijd wel duidelijk mijn grenzen aan (en duurt niet langer dan een dag ofzo).
Ik vind wel dat je kan vragen via sms: oke is goed, ik respecteer je wens en laat je met rust. Voor hoelang wil je geen contact? Of neem jij contact met mij op wanneer je er aan toe bent?
zaterdag 2 mei 2020 om 22:43
Mijn voorstelling: tijd om zelf boos te zijn, te gamen, opnieuw boos te zijn, gedachten te collecteren - en daar opnieuw boos om worden, dronken worden en klagen tegen vrienden, wakker worden met een kater, daarover boos zijn...Cagla schreef: ↑02-05-2020 21:46De drank om hem nu weer iets te sturen is zo groot. Ik dacht dat het wel goed ging al een aantal dagen maar merk nu weer dat ik instort. Ik weet het ook allemaal niet meer. Waarom zou hij even rust nodig hebben ik kan me daar niets bij voorstellen omdat ik zelf altijd ben van het gelijk oplossen
Waar in die string zou een berichtje van jou goed landen, denk je?
zaterdag 2 mei 2020 om 22:50
Letsgetlosttonight schreef: ↑02-05-2020 22:43Ja ik zou het wel nu vragen. Dan weet je waar je aan toe bent. Ik ben namelijk net zo als je vriend, ik heb ook af en toe dat ik moet aangeven dat ik rust nodig heb maar ik geef dan altijd wel duidelijk mijn grenzen aan (en duurt niet langer dan een dag ofzo).
Ik vind wel dat je kan vragen via sms: oke is goed, ik respecteer je wens en laat je met rust. Voor hoelang wil je geen contact? Of neem jij contact met mij op wanneer je er aan toe bent?
Ja het is gebeurd. Ik had de heledag door de drang om dit te doen en nu heb ik het gedaan. Heb er eigenlijk gelijk spijt van maar aan de andere kant ook een opluchting. Nu afwachten op antwoord die misschien helemaal niet gaat komen..
zaterdag 2 mei 2020 om 23:08
Ik wil je sowieso sterkte wensen. Het verdriet en de onzekerheid is niet makkelijk.
Wel is het belangrijk je te realiseren dat je niet met jouw pijn en verdriet nu bij hem terecht kan voor steun, aangezien hij/de relatie die is verbroken, de oorzaak hiervan is.
Daarnaast; je laat nu alles afhangen van hem, wat ik snap want je wilt hem niet kwijt. Maar echt, het is zo belangrijk om onafhankelijk van hem bij jezelf te raden te gaan waar jij staat en wat je nodig hebt. Als dat betekent dat je hen terug wilt, hoop ik dat je inziet dat je het verdient om iemand te hebben die ook bij jou wil zijn.
Wel is het belangrijk je te realiseren dat je niet met jouw pijn en verdriet nu bij hem terecht kan voor steun, aangezien hij/de relatie die is verbroken, de oorzaak hiervan is.
Daarnaast; je laat nu alles afhangen van hem, wat ik snap want je wilt hem niet kwijt. Maar echt, het is zo belangrijk om onafhankelijk van hem bij jezelf te raden te gaan waar jij staat en wat je nodig hebt. Als dat betekent dat je hen terug wilt, hoop ik dat je inziet dat je het verdient om iemand te hebben die ook bij jou wil zijn.
zaterdag 2 mei 2020 om 23:28
Wat een rotsituatie zeg! Ik had op je vorige post ook gereageerd dus ik weet waarom jullie ruzie hadden.
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ben erg ongeduldig en wil duidelijkheid en het lukt mij dan ook niet om anderen op zo’n moment met rust te laten. Daardoor escaleert de boel altijd nog verder en pakt het altijd nadelig voor mij uit( moet ik er eerlijk bij vermelden).
“Even” is voor de ene persoon anders dan de andere. Ik hoop dat je een antwoord krijgt waardoor je wat meer tot rust kunt komen . Ik zou vanaf nu wel echt stoppen met achter hem aan blijven kruipen... als jij echt van jou houd, komt hij vanzelf terug. Je hebt nu gedaan wat je kon doen!
Ik heb precies hetzelfde als jij. Ik ben erg ongeduldig en wil duidelijkheid en het lukt mij dan ook niet om anderen op zo’n moment met rust te laten. Daardoor escaleert de boel altijd nog verder en pakt het altijd nadelig voor mij uit( moet ik er eerlijk bij vermelden).
“Even” is voor de ene persoon anders dan de andere. Ik hoop dat je een antwoord krijgt waardoor je wat meer tot rust kunt komen . Ik zou vanaf nu wel echt stoppen met achter hem aan blijven kruipen... als jij echt van jou houd, komt hij vanzelf terug. Je hebt nu gedaan wat je kon doen!
zaterdag 2 mei 2020 om 23:43
Ik zou eerst ervoor zorgen dat je zelf gekalmeerd bent, voordat je hem überhaupt iets gaat vragen via whatsapp. Eerst zorgen dat je het gesprek, en het (wellicht pijnlijke) antwoord zelf aankunt.
Hij wil "even" met rust worden gelaten, en jij weet zelf ook wel dat de hele relatie niet van dat ene woordje afhangt. Hoe lang "even" is, weet hij ws zelf ook niet, maar ga er vanuit dat het eerder 2 weken is dan 2 dagen.
Hij wil "even" met rust worden gelaten, en jij weet zelf ook wel dat de hele relatie niet van dat ene woordje afhangt. Hoe lang "even" is, weet hij ws zelf ook niet, maar ga er vanuit dat het eerder 2 weken is dan 2 dagen.
zondag 3 mei 2020 om 00:17
Je kan wel gaan zitten wachten wat hij wil.........maar wat wil jij? Daar zeg je niets over. Wil jij nog wel een relatie met hem? Geeft hij jou wel wat je nodig hebt in een relatie? En wat heb jij gedaan dat hij zo boos is? Of wat heeft hij gedaan dat jij boos was?Cagla schreef: ↑02-05-2020 20:38Dag!
Als je daar eerlijk naar gaat kijken dan kan je daarmee helderheid scheppen en een keuze maken.
Laat niet je geluk afhangen van een ander!
*Eigenwaarde & zelfrespect
zondag 3 mei 2020 om 00:40
Crazy74 schreef: ↑02-05-2020 23:28Wat een rotsituatie zeg! Ik had op je vorige post ook gereageerd dus ik weet waarom jullie ruzie hadden.
“Even” is voor de ene persoon anders dan de andere. Ik hoop dat je een antwoord krijgt waardoor je wat meer tot rust kunt komen . Ik zou vanaf nu wel echt stoppen met achter hem aan blijven kruipen... als jij echt van jou houd, komt hij vanzelf terug. Je hebt nu gedaan wat je kon doen!![]()
zo lief dankjewel!
Ja ik word er zo moe van. Ook van mezelf.
Jep het is nu gewoon over met berichten sturen naar hem.
Ik ben veel meer waard dan dit!
Het is harteloos. Hij zal zich zelf wel tegen komen. En nee niet omdat hij mij dumpt maar omdat hij er zo mee omgaat.
toch wens ik hem het beste want ik ben niet iemand die haat koesterd voor iemand.
Het blijft pijnlijk. Hij was zo lief en goed voor me wanneer het goed ging.. en dat maakt het allemaal lastig om het te begrijpen. Hoe boos kun je zijn op iemand. Volgens mij gaat dit verder dan alleen boosheid. Ik heb mijn toekomstplannen moeten weggooien. Samen die we hadden.. ze verdienen het niet..
zondag 3 mei 2020 om 00:46
Wat ik wil is denk ik wel heel duidelijk. Ik wil dat het goed komt.Ahna3010 schreef: ↑03-05-2020 00:17Je kan wel gaan zitten wachten wat hij wil.........maar wat wil jij? Daar zeg je niets over. Wil jij nog wel een relatie met hem? Geeft hij jou wel wat je nodig hebt in een relatie? En wat heb jij gedaan dat hij zo boos is? Of wat heeft hij gedaan dat jij boos was?
Als je daar eerlijk naar gaat kijken dan kan je daarmee helderheid scheppen en een keuze maken.
Laat niet je geluk afhangen van een ander!
*Eigenwaarde & zelfrespect
Het is juist niet helder omdat hij juist zo goed met mijn omging en nu zo omslaat. Ik ben echt niet wanhopig of zonder zelfrespect.
Ik heb gewoon pijn en ik accepteer dat het er is. Ik wil niet boos op mijzelf zijn dat ik het zo erg vind en erom moet huilen. Dat heeft niets te maken met mijn zelfrespect. Ik heb gevoelens en ik houd van deze persoon.
Het enige wat ik nu zou moeten doen is hier overheen zetten en dat weet ik dondersgoed. Alleen dat het nu allemaal zo voelt daar kan ik niks aan doen. En dan ik nog hoop heb ook niet. Er zit geen knop in mijn hoofd die ik even kan omdraaien en het is a la minuut weer goed..
Het voelt nu gewoon kut,
zondag 3 mei 2020 om 10:12
In je berichten lees ik alleen maar "Ik, ik, ik, ik, ik," die man vraagt om rust, of je hem even met rust laat. Jij denkt alleen aan jezelf en je eigen gevoelens.
Als je echt zo om hem geeft dan doe je wat hij vraagt en dan laat je hem, voor nu, met rust. Dus geen sms'jes, rooksignalen of liefdesbrieven. Het enige wat hij nu denkt is; J*zus waarom respecteert zij mijn verzoek tot rust niet.
Als je echt zo om hem geeft dan doe je wat hij vraagt en dan laat je hem, voor nu, met rust. Dus geen sms'jes, rooksignalen of liefdesbrieven. Het enige wat hij nu denkt is; J*zus waarom respecteert zij mijn verzoek tot rust niet.