Met welk Sex and the City personage identificeer jij je?

26-08-2008 17:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
@vrouwen: Met welk SATC-personage kun je je het meeste identificeren? En dan doel ik voornamelijk op de manier waarop het betreffende karakter de liefde/relaties/seks benadert.

@Mannen: met welk van de personages zou je het liefste seks hebben en met wie zou je het liefst een relatie hebben?
Oh, laat ik mijn eigen vraag maar beantwoorden:

- Ik zou het liefst seks hebben met Charlotte York. Zij is verreweg de meest aantrekkelijke van de vier.

- Ik zou het liefst een relatie hebben met Charlotte York. Ze is toch ietsje traditioneler dan de andere drie (wat goed bij mij pas), maar ook niet te preuts.
Hoort dit niet bij entertainment?

Antwoord weet ik niet, heb het maar 1 keertje gezien en weet niet meer wie wie is.
Oh, probeer niet alleen een naam te droppen, maar er ook iets bij te vertellen over hoe jij relaties benadert en wat je ambieert in je liefdesleven.

@Korenwolf: nee, dus.... want het gaat expliciet om de link met de eigen relationele beleving. Het is dus geen kletstopic over SATC.
Geen idee ik ken de personages niet ik heb het geloof ik hooguit 1 keertje gezien..

En liefdesleven? Welk liefdesleven..
Gelukkig gaat het weer over seks. Hoef ik me nog geen zorgen te maken.

Ik herken mezelf in alle 4. Das ook de kracht van de serie hè.
Geleerd, zou jij kunnen uitleggen waarom je het ene topic na het andere opent? En waarom je zo onzettend veel wilt weten van andermans liefdes/sexleven? Is er iets met je aan de hand waardoor je iets denkt te moeten compenseren?
Ik identificeer me met geen van vier, maar zou het liefste seks hebben met mr Big.
Een lookalike mag ook.
ik herken mijzelf ook totaal niet in de dames an sich; en om nou alles te gaan combineren vind ik te veel moeite (en de serie ook niet leuk (genoeg) voor)

seks zou ik met helemaal niemand uit de serie willen hebben zowel mannelijk als vrouwelijk niet; te gemaakt als je t mij vraagd (zou helemaal kriegel worden van dat soort mensen )
Geleerd dacht, laat ik eens een topic openen. Maar ja... wat is nou een vrouwenonderwerp? Owja, sex in the city natuurlijk. Beetje oppervlakkig en een ontzettend doorzichtige manier om het weer over sex te laten gaan.
quote:pink11 schreef op 26 augustus 2008 @ 18:36:

Ik identificeer me met geen van vier, maar zou het liefste seks hebben met mr Big.

Geef mij maar Aidan.

Met wie ik me het meest identificeer...

Met Carrie heb ik gemeen dat er ook een (foute) man was waar ik tegen beter weten lang een zwak voor heb gehad.

Met Samantha heb ik gemeen dat ik mijn eigen leventje heel belangrijk vind en het moeilijk vind om dat echt volwaardig met een ander te delen.

Met Miranda heb ik gemeen dat ik soms wat houterig ben in de liefde.

Met Charlotte heb ik gemeen dat ik soms wat onnozel en onhandig ben, en eigenlijk, stiekem ergens ook huisje-boompje-beestje wil.
Kan iemand een lijstje maken van de personages + omschrijving? Ik geloof dat ik niet de enige ben die daar behoefte aan heeft.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Geleerd schreef op 26 augustus 2008 @ 17:32:

@Korenwolf: nee, dus.... want het gaat expliciet om de link met de eigen relationele beleving. Het is dus geen kletstopic over SATC.

Aha, ach, nee, op die manier.

Hoort het dan niet bij Seks? Het heet toch Seks &tc en niet Relations &tc?

Ik vraag maar hoor, ken die serie verder niet.
quote:Carlice schreef op 26 augustus 2008 @ 17:58:

Geleerd, zou jij kunnen uitleggen waarom je het ene topic na het andere opent? En waarom je zo onzettend veel wilt weten van andermans liefdes/sexleven? Is er iets met je aan de hand waardoor je iets denkt te moeten compenseren?quote:Aruba schreef op 26 augustus 2008 @ 19:03:

Geleerd dacht, laat ik eens een topic openen. Maar ja... wat is nou een vrouwenonderwerp? Owja, sex in the city natuurlijk. Beetje oppervlakkig en een ontzettend doorzichtige manier om het weer over sex te laten gaan.Helemaal eens met beide bovenstaande reacties. Het wordt is gewoon zielig, al dat gehengel naar sekservaringen. Zelfs op de relatiepijler nu (terwijl SatC volgens mij ook meer een entertainmentonderwerp is en totaal niets met de relatie van wie dan ook hier te maken heeft).

Geleerd, er is nu al een paar keer de tip gegeven om eerst eens rustig mee te lezen en schrijven, voor je als een kip zonder kop allerlei onzinnige topics gaat lopen openen. Waarom negeer je die? Heb je nou echt zó'n bord voor je kop dat je niet merkt dat mensen zich aan je ergeren?
Gezien haar zeer expliciete (en indrukwekkende) naaktfoto's (een ex vriendje was zo attent om ze online te gooien): die donkerharige natuurlijk!

(Nee is niet meteen zielig: misschien was zij wel vreemd gegaan etc etc)
Och, ongeacht van wie het kwam, ik vond het best een grappige vraag. Misschien beter bij Entertainment idd
Ik heb het haar van Carrie en het karakter van Mr. Big.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lees deze 270 bladzijden dikke scriptie maar over de personages ...... dan kun je in je openingspost de vier personages een beetje beschrijven qua karaktertrekken enzo .

Kom ik daarna wel weer wat posten , ok ?

https://ep.eur.nl/scripti...esisenbijlage_cbrakel.pdf
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
On topic: ik herken in alle vrouwen wel iets. Zo is de serie ook gemaakt; een van de makers zei ooit "samen vormen deze vrouwen één complete vrouw"

Seks: mr Big!!

Off topic: wat heeft het voorwoord van de scriptie die BGB neerzette in hemelsnaam te maken met een wetenschappelijk betoog?? Zo'n persoonlijk blablapraatje had ik echt niet in mijn scriptie hoeven zetten...
anoniem_34122 wijzigde dit bericht op 27-08-2008 07:42
Reden: was niet inleiding maar voorwoord. Maar toch...
% gewijzigd
Samantha. Die neukt en geilt de hele dag door, het liefst op jongemannen. Dat is zo ik. Ik denk er zelfs over na om mijn naam in Samantha te veranderen. Blond ben ik al en ik heb ook al rimpels. We hebben best veel gemeen.

Groet,

Djoels a.k.a. Samantha (Sam voor intimi)
DTEEZ!
Mensen, hou nou eens op over die zogenaamde dubbele agenda van mij (alleen maar over seks willen praten).

Om alleen maar over seks te willen praten heb ik helemaal geen dubbele agenda nodig, daarvoor kan ik gewoon naar de sekspijler en daar is ook niks mis mee. Ik word absoluut niet geil van de posts in mijn topics, en ook als dat wel zo zou zijn, zou ik die geilheid net zo goed kunnen ontlenen aan de 1.000 overige topics.
Jeetje, doet er ook iemand aan mee zonder seksleven. Die alleen hopeloos verliefd wordt

Leuke mannen wegjaagt voor het tot weerzinwekkende seks komt

Met de personage moet ik me dan helaas identificeren
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 09:12:

Mensen, hou nou eens op over die zogenaamde dubbele agenda van mij (alleen maar over seks willen praten).

Om alleen maar over seks te willen praten heb ik helemaal geen dubbele agenda nodig, daarvoor kan ik gewoon naar de sekspijler en daar is ook niks mis mee. Ik word absoluut niet geil van de posts in mijn topics, en ook als dat wel zo zou zijn, zou ik die geilheid net zo goed kunnen ontlenen aan de 1.000 overige topics.Heb jij een drilboor in huis? Kan je wat aan die betonnen plaat doen?
quote:misschicken schreef op 27 augustus 2008 @ 11:52:

[...]

Heb jij een drilboor in huis? Kan je wat aan die betonnen plaat doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven