Mijn ex geeft dure kadootjes
donderdag 2 oktober 2008 om 22:17
Hoi,
Mijn ex en ik hebben nog wel contact met elkaar.
Via msn of sms. Af en toe zie ik hem ook wel.
Ik heb inmiddels een andere relatie. Dit gaat goed.
Hji is op de hoogte van het contact en heeft er geen problemen mee omdat ik hem niet zovaak spreek.ik zie mijn ex wel als een vriend.
Nu was ik jarig gisteren. Ik kreeg een kadootje in mijn bus met een kaartje. In dit kadootje zat: een IPOD touch!!!!!
net toen het uit was, gaf hij me ook een mooi horloge. gewoon zonder bijbedoelingen zei hij.
Hij doet verder normaal als vrienden. Ik merk niet dat hij verliefd is.
Wat vinden jullie van de situatie? Lekker houden of bespreekbaar maken.
Mijn ex en ik hebben nog wel contact met elkaar.
Via msn of sms. Af en toe zie ik hem ook wel.
Ik heb inmiddels een andere relatie. Dit gaat goed.
Hji is op de hoogte van het contact en heeft er geen problemen mee omdat ik hem niet zovaak spreek.ik zie mijn ex wel als een vriend.
Nu was ik jarig gisteren. Ik kreeg een kadootje in mijn bus met een kaartje. In dit kadootje zat: een IPOD touch!!!!!
net toen het uit was, gaf hij me ook een mooi horloge. gewoon zonder bijbedoelingen zei hij.
Hij doet verder normaal als vrienden. Ik merk niet dat hij verliefd is.
Wat vinden jullie van de situatie? Lekker houden of bespreekbaar maken.
donderdag 2 oktober 2008 om 22:26
Als ie geld zat heeft, ok. Is dat niet het geval en is het ook voor hem in verhouding duur dan zou ik wel mijn twijfels hebben. Ik zou het zelf liever niet aannemen. Ik zou mezelf er niet prettig bij voelen. Bovendien voor vriendlief niet leuk als hij in het niet valt als hij iets geeft wat misschien minder waard is. (al zou ik zelf blij zijn met iets wat uit liefde gegeven is en niet per definitie duur)
donderdag 2 oktober 2008 om 22:38
Hij verdient wel netto 300 euro meer als ik.
Hij houdt dus wel wat meer over.
Mijn huidige vriend verdiend ongeveer net zoveel als ik.
Nee, hij kan zulke kadootjes niet snel betalen.
Mijn ex weet ook dat ik deze kadootjes erg mooi vind maar het niet kan betalen door mijn schulden. Dus daarom vind hij het fijn om het mij te geven.
Mijn huidige vriend weet er nog niks van
Hij houdt dus wel wat meer over.
Mijn huidige vriend verdiend ongeveer net zoveel als ik.
Nee, hij kan zulke kadootjes niet snel betalen.
Mijn ex weet ook dat ik deze kadootjes erg mooi vind maar het niet kan betalen door mijn schulden. Dus daarom vind hij het fijn om het mij te geven.
Mijn huidige vriend weet er nog niks van
donderdag 2 oktober 2008 om 22:46
donderdag 2 oktober 2008 om 22:50
vrijdag 3 oktober 2008 om 00:28
kijk, om even op @ donnaatje78 te reageren, dit is een halve "trol" of hoe je zoiets ook noemt, lilian: ik lees ook je blogs op ldvd waar ik zelf onder eefje schrijf en daar heb ik je ook al gemaild: dit is wel een beetje raar allemaal meid, de TO zélf heeft namelijk het kadootje gegeven heb ik daar gelezen. Zij is dus de ex en haar exvriend en zij zijn nog bevriend en hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin.
Kun je niet beter gewoon open kaart spelen Lilian? Dat je wilt weten wat wij vinden van kado's geven aan je ex? De vorige keer wilde ik niet op het topic reageren maar dit is al de tweede.
Mijn mening mag je ook hebben; ik zou het zélf niet doen, maar heb ook geen reden mijn ex meer kado's of kaartjes voor zijn verjaardag te sturen, daar is teveel voor gebeurd. Je moet het zelf weten, als het goed voelt moet je het doen toch?
Eef
Kun je niet beter gewoon open kaart spelen Lilian? Dat je wilt weten wat wij vinden van kado's geven aan je ex? De vorige keer wilde ik niet op het topic reageren maar dit is al de tweede.
Mijn mening mag je ook hebben; ik zou het zélf niet doen, maar heb ook geen reden mijn ex meer kado's of kaartjes voor zijn verjaardag te sturen, daar is teveel voor gebeurd. Je moet het zelf weten, als het goed voelt moet je het doen toch?
Eef
vrijdag 3 oktober 2008 om 00:33
Hij heeft het in in korte tijd beter gedaan dan jou...
Dit schreef je nl. op 30 augustus:
Ik heb ook al hem een blue tooth gegeven ... gewoon zomaar ....
Ik heb ook al een carkit gegeven ..... omdat hij er een nodig had en ik er goedkoop aan kon komen.
én
Nu is het zo dat hij weinig verstand heeft van de gehele administratie en zjin financien. Beetje dom voor iemand van 30 jaar maar goed.
Ik heb dus zijn gehele administratie gedaan en alles in orde gemaakt.
Dat ging enorm ver. Deze jongen kwam nergens meer mee uit dan dat ik hem van eten voorzag, tot kleding..... tot zelfs dingen betaalde en hem geld gaf om te overleven.
Wees blij dat je hem niet meer met zijn administratie moet helpen! Hij heeft het inmiddels beter dan dat jij het hebt... jij hebt (inmiddels) schulden waar hij je weer mee helpt.
En jij vind het erg dat je vriend zijn ex nog 1 keer per weken ziet? (21 augustus)
Wat is waar???
Dit schreef je nl. op 30 augustus:
Ik heb ook al hem een blue tooth gegeven ... gewoon zomaar ....
Ik heb ook al een carkit gegeven ..... omdat hij er een nodig had en ik er goedkoop aan kon komen.
én
Nu is het zo dat hij weinig verstand heeft van de gehele administratie en zjin financien. Beetje dom voor iemand van 30 jaar maar goed.
Ik heb dus zijn gehele administratie gedaan en alles in orde gemaakt.
Dat ging enorm ver. Deze jongen kwam nergens meer mee uit dan dat ik hem van eten voorzag, tot kleding..... tot zelfs dingen betaalde en hem geld gaf om te overleven.
Wees blij dat je hem niet meer met zijn administratie moet helpen! Hij heeft het inmiddels beter dan dat jij het hebt... jij hebt (inmiddels) schulden waar hij je weer mee helpt.
En jij vind het erg dat je vriend zijn ex nog 1 keer per weken ziet? (21 augustus)
Wat is waar???
vrijdag 3 oktober 2008 om 10:40
@poezewoes ik heet eefje, maar reiger is ook leuk hoor 
Dat is op ldvd.nl, een forum voor mensen met ldvd, waar ik ook een tijdje heb geblogd. Ze schrijft daar onder precies dezelfde nick hetzelfde verhaal maar dan uit het oogpunt van de vrouw, vandaar. In het uiterste geval kan dit nog haar ex zijn die haar een streek wil leveren maar heb haar er ook al over gemaild en ze reageert niet dus ik denk dat ze het zelf is.
Eef
Dat is op ldvd.nl, een forum voor mensen met ldvd, waar ik ook een tijdje heb geblogd. Ze schrijft daar onder precies dezelfde nick hetzelfde verhaal maar dan uit het oogpunt van de vrouw, vandaar. In het uiterste geval kan dit nog haar ex zijn die haar een streek wil leveren maar heb haar er ook al over gemaild en ze reageert niet dus ik denk dat ze het zelf is.
Eef