Mijn ex geeft dure kadootjes

02-10-2008 22:17 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn ex en ik hebben nog wel contact met elkaar.

Via msn of sms. Af en toe zie ik hem ook wel.

Ik heb inmiddels een andere relatie. Dit gaat goed.

Hji is op de hoogte van het contact en heeft er geen problemen mee omdat ik hem niet zovaak spreek.ik zie mijn ex wel als een vriend.

Nu was ik jarig gisteren. Ik kreeg een kadootje in mijn bus met een kaartje. In dit kadootje zat: een IPOD touch!!!!!

net toen het uit was, gaf hij me ook een mooi horloge. gewoon zonder bijbedoelingen zei hij.

Hij doet verder normaal als vrienden. Ik merk niet dat hij verliefd is.

Wat vinden jullie van de situatie? Lekker houden of bespreekbaar maken.
Is geld voor hem geen issue? Heeft ie genoeg? Dan zou ik er geen punt van maken. Moet hij het bij elkaar schrapen om jou deze kadootjes te geven, dan zou ik er mijn vraagtekens bij zetten ja.
Hoe denkt je huidige vriend er over?
Als ie geld zat heeft, ok. Is dat niet het geval en is het ook voor hem in verhouding duur dan zou ik wel mijn twijfels hebben. Ik zou het zelf liever niet aannemen. Ik zou mezelf er niet prettig bij voelen. Bovendien voor vriendlief niet leuk als hij in het niet valt als hij iets geeft wat misschien minder waard is. (al zou ik zelf blij zijn met iets wat uit liefde gegeven is en niet per definitie duur)
Hij verdient wel netto 300 euro meer als ik.

Hij houdt dus wel wat meer over.

Mijn huidige vriend verdiend ongeveer net zoveel als ik.

Nee, hij kan zulke kadootjes niet snel betalen.

Mijn ex weet ook dat ik deze kadootjes erg mooi vind maar het niet kan betalen door mijn schulden. Dus daarom vind hij het fijn om het mij te geven.

Mijn huidige vriend weet er nog niks van
Waarom heb je je huidige vriend nog niets verteld? Zegt dat niet al genoeg?
Lilian, personelijk denk ik dat hij jouw nog heeeel erg leuk vindt.

Alleen durft hij dat niet te zeggen met worden. Heeft hij ook weer en ander? Misschien heeft hij er spijt van ? Of voelt zich schuldig ten opzichte van jouw en jullie "breuk"?
Misschien heeft ie het ergens cadeau bij gekregen? Een ex van mij kreeg namelijk 'n ipod cadeau als hij een pak kocht. Dat kan dus ook...
Ik heb het uitgemaakt.

Nee hij heeft geen nieuwe vriendin.

En hij zegt me niet terug te willen dat vriendschap genoeg is.

Schrijft wel vaker dat hij van me houdt. Maar goed; ik ook van hem als persoon.

Ik wil het wel zeggen tegen me vriend. Maar ik heb hem nog niet gesproken.
Ik zou me hier niet prettig bij voelen. Nog los van je huidige vriend. Het is teveel, te duur.

En ik kan me voorstellen dat je vriend het ook niet leuk zal vinden.
Zeker als hij nog gevoelens voor je heeft is het niet verstandig aan te nemen..
Maar waarom twijfel je over het wel of niet aannemen van het cadeau? Geloof je hem niet als hij zegt niet meer te willen?
Ik twijfel omdat het een heel duur kado is!!!!

Ik geloof hem op zijn woord; omdat we al meerdere gesprekken gehad hebben over vriendschap en relaties.
Je voelt je er duidelijk niet prettig bij. Misschien vertellen? Dat je het heel lief vind, maar je het niet aan kunt nemen. Volgende keer een doosje chocola of iets dergelijks?
Dus het gaat echt alleen maar om de prijs? Verder niets? En waarom is dat eventueel een probleem?
Hoe lang hebben jij en je ex een relatie gehad?

Gaf hij binnen de relatie ook van die dure kado's?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Geeft hij andere goede vrienden ook dure kado's?
Hij gaf me altjid dure kadootjes.

Ook heeft hij een keer een schuld voorme geheel afgelost van 600 euro
Wat wil je nu eigenlijk écht weten Lilian?

Ik heb ook andere verhalen van jou gelezen en je draait nu de zaak om...
kijk, om even op @ donnaatje78 te reageren, dit is een halve "trol" of hoe je zoiets ook noemt, lilian: ik lees ook je blogs op ldvd waar ik zelf onder eefje schrijf en daar heb ik je ook al gemaild: dit is wel een beetje raar allemaal meid, de TO zélf heeft namelijk het kadootje gegeven heb ik daar gelezen. Zij is dus de ex en haar exvriend en zij zijn nog bevriend en hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin.

Kun je niet beter gewoon open kaart spelen Lilian? Dat je wilt weten wat wij vinden van kado's geven aan je ex? De vorige keer wilde ik niet op het topic reageren maar dit is al de tweede.

Mijn mening mag je ook hebben; ik zou het zélf niet doen, maar heb ook geen reden mijn ex meer kado's of kaartjes voor zijn verjaardag te sturen, daar is teveel voor gebeurd. Je moet het zelf weten, als het goed voelt moet je het doen toch?

Eef
Hij heeft het in in korte tijd beter gedaan dan jou...

Dit schreef je nl. op 30 augustus:

Ik heb ook al hem een blue tooth gegeven ... gewoon zomaar ....

Ik heb ook al een carkit gegeven ..... omdat hij er een nodig had en ik er goedkoop aan kon komen.

én

Nu is het zo dat hij weinig verstand heeft van de gehele administratie en zjin financien. Beetje dom voor iemand van 30 jaar maar goed.

Ik heb dus zijn gehele administratie gedaan en alles in orde gemaakt.

Dat ging enorm ver. Deze jongen kwam nergens meer mee uit dan dat ik hem van eten voorzag, tot kleding..... tot zelfs dingen betaalde en hem geld gaf om te overleven.

Wees blij dat je hem niet meer met zijn administratie moet helpen! Hij heeft het inmiddels beter dan dat jij het hebt... jij hebt (inmiddels) schulden waar hij je weer mee helpt.

En jij vind het erg dat je vriend zijn ex nog 1 keer per weken ziet? (21 augustus)

Wat is waar???
Ow, een troll dus.

Succes dan verder, TO!
Vraagje aan Reiger: hoe weet je nu dat ze ook een blog heeft? Waar lees je dan mee?
@poezewoes ik heet eefje, maar reiger is ook leuk hoor ;)

Dat is op ldvd.nl, een forum voor mensen met ldvd, waar ik ook een tijdje heb geblogd. Ze schrijft daar onder precies dezelfde nick hetzelfde verhaal maar dan uit het oogpunt van de vrouw, vandaar. In het uiterste geval kan dit nog haar ex zijn die haar een streek wil leveren maar heb haar er ook al over gemaild en ze reageert niet dus ik denk dat ze het zelf is.

Eef
Ah, vandaarrrrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven