Mijn EX terug winnen.

24-07-2019 23:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Allemaal,

Na ruim een jaar is mijn relatie verbroken. We hadden het altijd gezellig samen en konden met elkaar lachen. Omdat we beiden veel dingen gemeen hebben voelden we ons op ons gemak bij elkaar. En we hadden nooit geen fikse ruzies. Tot een aantal maanden geleden. ( het is nu 2 maanden geleden dat het is over gegaan) Ik raakte verslaafd aan ^gamen^. Ikzelf zag niet in dat ik verslaafd was. En ik werd er wel op aangesproken. Maar het was net alsof ik het niet wilde horen. Het drong niet tot mij door. Maar ik werd langzamerhand ongelukkiger. Ik deed geen leuke dingen meer mijn vriendin. Het sociale contact met mijn vriendin en ouders werd steeds minder. Daardoor kon ik de jongen niet meer voor haar zijn die ik werkelijk ben. En dat deed haar veel verdriet.

Ik was niet meer gelukkig omdat ik verslaafd was. Daardoor begon ik met drinken. En niet 1 of 2 glaasjes. (wat het eerst was) Maar meerdere. Tot ik dronken was. Ik werd zomaar boos op haar als ze bij me was. Zei domme dingen die ik normaal nooit zou zeggen. Met als gevolg dat ze 3 of 4 weekenden huilend naar huis is gegaan. En nu 2 maanden geleden heeft ze het over gemaakt. Omdat het haar te veel werd en hier geen zin meer in had.

Toen gingen mijn ogen open. Toen besefte ik pas dat ik verslaafd was aan gamen en daardoor ook meer dronk dan normaal. Toen heb ik actie ondernomen, heb alles het huis uit gedaan. En mijn drankgebruik aangepast.

Heb daarna nog 3 keer met haar afgesproken om het nog te redden. Maar het mocht niet baten. Haar gevoel voor mij is weg. Terwijl alles wat ons uit elkaar heeft doen groeien aan de kant is gezet.

Ik ben er kapot van. Niet alleen omdat het nu voorbij is, maar om wat ik haar heb aangedaan in die dronken buien. Ik weet niet wat ik moet doen. Ook omdat dit mijn 1e echte relatie was. We hebben vorige week voor het laatst afgesproken en zijn als vrienden uit elkaar. Terwijl ik nog ontzettend veel van haar hou. En haar graag terug wil. En diep van binnen weet ik dat ze nog wel om me geeft. Maar ze durft het denk ik niet meer aan omdat ze denkt dat het opnieuw gebeurd. En ook haar familie heeft een beetje een afkeer tegen me gekregen door deze gebeurtenissen.

Nu zijn mijn vragen;

Moet ik haar af en toe nog contacteren? Hierover hebben we niets afgesproken.

Heeft het misschien tijd nodig voordat ze in gaat zien dat ik werkelijk veranderd ben?

Of hebben jullie misschien tips en ervaringen?

Ik hoor het graag.
Neem het mee voor je volgende relatie, deze is stuk.
Pas nadat ze het heeft overgemaakt uitgemaakt gingen je ogen open.

Da’s te laat.
himalaya wijzigde dit bericht op 25-07-2019 00:25
12.20% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Laat haar met rust het is al kapot en ze heeft gelijk dat ze geen verslaafde wil. Werk aan jezelf zodat je in een toekomstige relatie een leuke partner bent zonder verslavingen. Heel veel sterkte.

En niemand is binnen 2 maanden van al zijn verslavingen af je hebt ze ook niet voor niets opgelopen.
Jammer dat ze eerst weg moest gaan voordat je je verslaving inzag. Goed van je dat je stappen hebt ondernomen.

Maar als ze zegt dat haar gevoel weg is, zie ik weinig hoop voor de toekomst.
Zijn jullie nog vrienden? Hoe is het contact nu?
Het is je eerste geweest en dat lijkt altijd de ware, maar is het meestal niet.

Ik zeg altijd maar zo, de vrouw die voor jou bestemd is loopt al rond, is al lang geleden geboren, je hoeft haar alleen nog maar tegen te komen, dus laat deze mislukte relatie achter je, je hebt er van geleerd, je weet nu waarmee en hoe je het stuk kunt maken en dat is een goede leer voor de volgende keer.

In de tussentijd kan je aan jezelf blijven werken om weer de goede oude ik te worden, die goed is voor zichzelf en voor zijn vrouw.

Laat het dus los en gaan.

Het ga je goed.
oh, overigens, noem haar niet MIJN EX, want met die uitspraak maak je het iets bezittelijks en dat geeft je het idee en gevoel dat je er nog iets mee moet. Zij is dus de vrouw waar je ooit iets mee hebt gehad, meer niet.
Voorlopig geen contact met haar opnemen. Pas op het moment dat je, je gevoel voor haar een plek hebt gegeven en je echt helemaal realiseert dat het over is tussen jullie en daar vrede mee hebt, zou je kunnen overwegen om weer een keer oppervlakkig contact met haar te zoeken.

Het is voorbij tussen jullie, ga daar maar gewoon vanuit en koester geen hoop dat het nog goed komt.

Laat het los, laat haar los en neem deze ervaring mee als les voor je volgende relatie.
Het woordje 'ik' gebruik je vaak, beetje té vaak. Het gaat niet om wat jij wil, het gaat om wat zij wil, respecteer dat. En nee, neem geen contact op.
Gun haar een leuke, nieuwe relatie zonder zorgen en laat haar met rust.
Heeft het misschien tijd nodig voordat ze in gaat zien dat ik werkelijk veranderd ben?
Als ze wijs is ziet ze in dat verslavingen niet even 1, 2, 3 weg zijn en blijft ze weg.

You blew it yourself mister.
Misschien vind je iemand die jou wél leuk vindt zoals je bent.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Eenmanmetvragen schreef:
24-07-2019 23:19

Nu zijn mijn vragen;

1. Moet ik haar af en toe nog contacteren? Hierover hebben we niets afgesproken.

2. Heeft het misschien tijd nodig voordat ze in gaat zien dat ik werkelijk veranderd ben?

3. Of hebben jullie misschien tips en ervaringen?

1. Nee; het is niet voor niets je ex. Laat haar met rust; temeer omdat ze al heeft aangegeven dat haar gevoel voor jou weg is. Het lijkt me voor jullie niet erg handig/wenselijk om contact als vrienden te houden.
2. Dat verwacht ik niet. Er is denk ik teveel gebeurd, waardoor ze voor zichzelf heeft gekozen.
3. Ga door deze teleurstelling je niet weer verliezen in je verslaving. Blijf volhouden om niet te drinken en gamen. Want twee maanden is slechts een heel klein beginnetje van stoppen met verslaving. Lukt dit zelfstandig niet, zoek er dan professionele hulp bij.
Abundance-of-Freedom schreef:
25-07-2019 00:25
Jammer dat ze eerst weg moest gaan voordat je je verslaving inzag. Goed van je dat je stappen hebt ondernomen.

Maar als ze zegt dat haar gevoel weg is, zie ik weinig hoop voor de toekomst.
Zijn jullie nog vrienden? Hoe is het contact nu?
We hebben zondag elkaar voor het laatst agesproken omdat ik nog wat dingen kwijt wilde.

Sinds toen geen contact meer gezocht en zij ook niet. We hebben besloten om als vrienden verder te gaan. Dus als ik haar tegenkom zullen we elkaar normaal aanspreken.
Ze zal gerust nog om jou geven, maar ze komt niet meer bij jou terug.

Door jouw gedrag is niet alleen jullie relatie over en haar gevoel verdwenen, maar het heeft ook haar vertrouwen in jou om zeep geholpen. Dat betekent dus dat elke basis voor een eventuele nieuwe relatie nu echt weg is. En gezien wat je schrijft, zal dat ook nooit meer terug komen.

Focus op jezelf en beter worden, zodat je in een volgende relatie weer voldoende aandacht voor jouw nieuwe partner kunt hebben.
Om je ex terug te winnen moet je bij dat ene level waar je een PlayStation of een bos rozen kan winnen voor de bos rozen kiezen en bij dat andere level waar je kan kiezen voor haar dronken een ram voor haar kop te geven of een romantische massage, kiezen voor dat laatste.
Nummer*Zoveel schreef:
25-07-2019 07:35
Ze zal gerust nog om jou geven, maar ze komt niet meer bij jou terug.

Door jouw gedrag is niet alleen jullie relatie over en haar gevoel verdwenen, maar het heeft ook haar vertrouwen in jou om zeep geholpen. Dat betekent dus dat elke basis voor een eventuele nieuwe relatie nu echt weg is. En gezien wat je schrijft, zal dat ook nooit meer terug komen.

Focus op jezelf en beter worden, zodat je in een volgende relatie weer voldoende aandacht voor jouw nieuwe partner kunt hebben.
Hoe weet je dit zo zeker?
Misschien springt ze wel dolgelukkig in zijn armen.
Ben het overigens wel met je eens.
Keukenprins schreef:
25-07-2019 07:37
Om je ex terug te winnen moet je bij dat ene level waar je een PlayStation of een bos rozen kan winnen voor de bos rozen kiezen en bij dat andere level waar je kan kiezen voor haar dronken een ram voor haar kop te geven of een romantische massage, kiezen voor dat laatste.
Sorry, je prinses zit in een ander kasteel :biggrin:
1. laat haar los! Jij hebt je echt misdragen en zij verdient beter!

2. En zeg": "dankjewel dat je mijn ogen geopend hebt en dus dankjewel dat jij het uitgemaakt hebt".
Heldens schreef:
25-07-2019 06:22
Het woordje 'ik' gebruik je vaak, beetje té vaak. Het gaat niet om wat jij wil, het gaat om wat zij wil, respecteer dat. En nee, neem geen contact op.
Het gaat in dit topic toch over hem.

Wie weet komen jullie weer bij elkaar. Daar is door ons niks over te zeggen, wij zijn niet haar vriendinnen die haar door en door kennen.
Kan zo maar zijn dat als je ooit een ander tegenkomt dat zij er ineens achterkomt jou toch nog meer dan leuk te vinden.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat kan gebeuren hoor.

Hou vol om het glas te laten staan, verdrink je niet in verdriet.
Aangezien ze nog vrienden met je wil blijven kan je dus heus nog wel contact met haar zoeken. Ga alleen niet dagelijks bellen en/of appen.
Over een week of 2 kan je echt wel vragen hoe het met haar gaat. En wacht daarna af of zij contact zoekt met jou.
Kan zijn dat ze de leuke momenten gaat missen en eraan denkt hoe jij ook bent geweest voor je gameverslaafd werd en nare dingen zei met drank op.

Na een maand of 5 weet je wel of het echt over is.

Sterkte!
goed van je ex
Wat heb je gedaan aan je eigen problemen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
25-07-2019 10:16
Wat dacht je van o.a. gestopt met drinken?
viva-amber schreef:
25-07-2019 10:16
Dat heb ik aangegeven. Gestopt met drinken en de spelcomputer de deur uit gedaan ;)
Niq schreef:
25-07-2019 10:12
Het gaat in dit topic toch over hem.

Wie weet komen jullie weer bij elkaar. Daar is door ons niks over te zeggen, wij zijn niet haar vriendinnen die haar door en door kennen.
Kan zo maar zijn dat als je ooit een ander tegenkomt dat zij er ineens achterkomt jou toch nog meer dan leuk te vinden.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat kan gebeuren hoor.

Hou vol om het glas te laten staan, verdrink je niet in verdriet.
Aangezien ze nog vrienden met je wil blijven kan je dus heus nog wel contact met haar zoeken. Ga alleen niet dagelijks bellen en/of appen.
Over een week of 2 kan je echt wel vragen hoe het met haar gaat. En wacht daarna af of zij contact zoekt met jou.
Kan zijn dat ze de leuke momenten gaat missen en eraan denkt hoe jij ook bent geweest voor je gameverslaafd werd en nare dingen zei met drank op.

Na een maand of 5 weet je wel of het echt over is.

Sterkte!
Nee ik ga me niet opdringen bij haar. Dat werkt alleen maar negatief. Ik laat haar nu een aantal weken met rust. Ze gaat op vakantie dus ik wil haar niet storen. En ondertussen blijf ik gewoon aan mezelf werken. En net wat je zei, ik kan haar gerust vragen hoe het met haar gaat.

Bedankt voor je reactie ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven