Mijn man blijkt online vreemd te gaan...

15-02-2021 13:33 253 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren (leuk, valentijnsdag) ben ik er achter gekomen dat mijn man online vreemdgaat via een datingsite. Hij heeft heel suggestieve en expliciete gesprekken met dames. Ik kan er niet uit opmaken dat deze gesprekken in de praktijk zijn gebracht.
Ik heb hem geconfronteerd door middel van vragen te stellen waarmee ik duidelijk liet blijken dat ik het wist en hem de kans liet het zelf op te biechten. Ook wilde ik polsen hoeveel hij zou vertellen. Dit ging heel moeizaam: na geveinste verbazing, verontwaardiging, ontkenning, halve waarheden en verdraaiingen heb ik de bekentenis uit hem moeten trekken. Hij had niets met hen gedaan, dus het was niet fout, volgens hem. Dat hij grenzen over is gegaan kon hij nog net erkennen.
Een jaar of 10 geleden heeft heb ik hem ook op hetzelfde uitnodigend flirterige appgedrag betrapt. Dit heb ik hem kunnen vergeven.
We zijn 18 jaar samen en hebben 2 kinderen. Onze relatie leek zo goed en de liefde zo groot.

Ik voel me lamgeslagen. Mijn rotsvaste en blinde vertrouwen is wég. Hij loog glashard toen ik hem confronteerde. Hoe weet ik of er niet tóch iets fysieks is gebeurd? Hoe kan ik zijn woord ooit weer vertrouwen?

Ik wil er niet met iemand in mijn omgeving over praten, daarom hoop ik inzicht te krijgen door jullie reacties... Ik hou nog heel veel van hem, maar hou ik mijzelf voor de gek?
kizil wijzigde dit bericht op 15-02-2021 15:42
0.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf 4 jaar in een relatie gezeten die niet fijn was. Broer/zus idee.

Ik heb in deze tijd ook contacten gelegd met dames, zelfs via sexjobs bijvoorbeeld. Puur voor de kick, spanning, dat de mogelijkheid er is en om aan m'n trekken te komen.

Het is nooit bij me opgekomen om het daadwerkelijk te doen.



Maar wellicht dat jouw man ook iets mist kwa spanning etc op dat gebied of vind hij je niet meer écht aantrekkelijk en opwindend.

Hoe eerlijk zijn jullie in het verleden naar elkaar geweest? Ik kan zeggen dat ik goudeerlijk ben en als het me gevraagd was had ik ook gezegd en laten zien wat ik gedaan had of wat voor gesprekken en zijn geweest.

In mijn geval is er nooit fysieke aantrekkingskracht geweest naar m'n ex partner, dus er viel ook niets te verbeteren, daardoor had een gesprek ook geen zin. Maar vraag hem wat hij mist.

Hij zal dat niet precies kunnen zeggen maar doe eens iets. Lingerie setje, neem de leiding in bed, anaal, whatever. Doe iets anders dan anders. Pijp hem op de bank etc. Breng leven in het seksuele gebied.

Dit alleen als je hem vertrouwd en door wil met hem.
Alle reacties Link kopieren
Hè ja, trek een lekker setje aan en gedraag je lekker geil, dan doet hij het vast niet meer. :roll:
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren
hp_1989 schreef:
30-05-2021 22:55
Ik heb zelf 4 jaar in een relatie gezeten die niet fijn was. Broer/zus idee.

Ik heb in deze tijd ook contacten gelegd met dames, zelfs via sexjobs bijvoorbeeld. Puur voor de kick, spanning, dat de mogelijkheid er is en om aan m'n trekken te komen.

Het is nooit bij me opgekomen om het daadwerkelijk te doen.

Maar wellicht dat jouw man ook iets mist kwa spanning etc op dat gebied of vind hij je niet meer écht aantrekkelijk en opwindend.

Hoe eerlijk zijn jullie in het verleden naar elkaar geweest? Ik kan zeggen dat ik goudeerlijk ben en als het me gevraagd was had ik ook gezegd en laten zien wat ik gedaan had of wat voor gesprekken en zijn geweest.

In mijn geval is er nooit fysieke aantrekkingskracht geweest naar m'n ex partner, dus er viel ook niets te verbeteren, daardoor had een gesprek ook geen zin. Maar vraag hem wat hij mist.

Hij zal dat niet precies kunnen zeggen maar doe eens iets. Lingerie setje, neem de leiding in bed, anaal, whatever. Doe iets anders dan anders. Pijp hem op de bank etc. Breng leven in het seksuele gebied.

Dit alleen als je hem vertrouwd en door wil met hem.
Het punt is dat wij al 5 jaar gescheiden wonen in andere landen terwijl we (ik) ons huwelijk in stand proberen te houden. Hij heeft dus nooit de intentie gehad om mij trouw te blijven blijkt nu.
Wanneer we bij elkaar waren was het (dacht ik) altijd fantastisch, quality time, zowel in de slaapkamer als daar buiten. Het punt is dat hij wanneer hij in Turkije is een playboy-leven leeft vol drank en hoeren, terwijl hij ook zijn status als getrouwde family-man hoog houdt. Jeckyll&Hyde.
Ik ben er klaar mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven