mijn man liegt

22-09-2008 14:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 jaar geleden heb ik mijn huidige man leren kennen. 6 weken voordat we gingen trouwen vond ik smsjes in zijn telefoon, met een andere vrouw die ik niet kon.

Het waren smsjes zoals, ik heb zin in je, en het was altijd zo lekker. In de laatste wilden ze afspreken, maar dan wel op een zaterdag, want dan was ik werken.

We hebben hier toen uitgebreid over gepraat en ik had besloten toch met hem te trouwen en om te leren hem weer te vertrouwen.

Het is toen een hele tijd goed gegaan(denk ik)

Toen na ongeveer een jaar, zat ie heel veel op sexsites en keek veel sexfilms. Daar heb ik opzich niet zoon problemen mee, maar als er dan over gelogen word als ik erna vraag. En hem dan uiteindelijk toch betrappen... Ook dit werd weer uitgepraat en weer een belofte.

Toen werd onze zoon geboren, we waren gelukkig en alles ging goed, tot ik vond dat mijn man het wel erg goed kon vinden met een getrouwde vriendin van ons. Ik heb altijd moeite met haar gehad en mijn man wist daar van.

Ik vond een sms met de tekst, zeg maar niks tegen....hierover. Er waren dus meer smsjes geweest dat was duidelijk. Ook hier werd me beloofd dat het niet meer zou gebeuren.

Toch had ik altijd mijn vermoedens en als ik ernaar vroeg werd me gezegd, nee schat, ik weet dat je er moeite mee heb, zoiets zal ik echt niet doen. Ik hou van je, wil je niet kwijt enz enz.

Ik heb vorige week ingelogt om naar zijn telefoon rekening te kijken.

Al miijn vermoedens waren terecht! Smsssen en bellen. Somige maanden wel elke dag.

Ik heb hem opgebeld om te vragen of hij nog contact met haar had.

Nee schat, hoe kom je daar nu bij, was zijn antwoord.

Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo kwaad en gekwetst ben geweest.

Ze hebben geen verhouding maar praten veel met elkaar.

Ik vind dat hij met mij hoort te praten en als ie dan toch de behoefte heeft om met iemand te praten, dan met iemand die ik ook vertrouw en mag en zonder er over te liegen!!!!

Wanneer houdt dit op en zal ik hem nog ooit kunnen vertrouwen?

Wat zouden jullie doen?????
Ik denk ook TROLL (1e en laatste bericht van persoon)
Ik heb het gevoel dat ik precies dit verhaal al eens eerder voorbij heb zien komen op het forum. Of zou ik nou gewoon teveel op het forum hangen?

Echt, precies dezelfde details.

Als het echt je eigen verhaal is C1982, dan hoop ik dat jij en je man eruit komen, want dat jij niet gelukkig bent is wel duidelijke. Sterkte!
Troll of niet, het is een legitieme vraag en ik zou niet weten waarom we het er niet over kunnen hebben.

C, zo te lezen is je man een aartsleugenaar. Dat is niet over na een goed gesprek of zo. Hij ging zeker vreemd als je de SMS-jes bekijkt die hij voor jullie huwelijk al kreeg. Maak je geen illusies, dat liegen houdt nooit op, dat zit er zo te zien helemaal in gebakken.

Wat rot voor je dat je zo voorgelogen wordt, wat zou je zelf graag willen met betrekking tot je huwelijk?
Die telefoonrekening uitprinten en voor zijn neus leggen. (Of had hij al toegegeven dat hij met haar belde?)

Er klopt toch iets niet als hij er stiekem over doet. Hij heeft het je nooit verteld.

Zijn reactie laten bezinken en gaan overdenken hoe en of jij hiermee verder wil. En of je er verder mee kan. Want samenleven met iemand die je niet kan vertrouwen maakt jou op den duur kapot.

Gatsie, wat doet dat een pijn he, om zoiets te ontdekken.... sterkte!
Wat mensen wel niet doen voor een beetje aandacht zeg...
man man maricke kun jij ook normaal doen? je loopt overal zulke vreemde en asociale opmerkingen te maken...
Vraag me af waarom hij nog bij jou is en jij bij hem.

Blijkbaar waren zijn contacten niet bijzonder genoeg om er het huwelijk voor af te blazen, maar helemaal stoppen is ook teveel gevraagd. Deze man loog al voor het huwelijk, en een misstap kan best voorkomen. Maar hij is er al die tijd mee doorgegaan..heftig.
quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 16:11:

Wat mensen wel niet doen voor een beetje aandacht zeg...Praat je nu tegen jezelf?
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
(dr avatar zegt al genoeg, die van Maricke bedoel ik)
quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 16:11:

Wat mensen wel niet doen voor een beetje aandacht zeg...Ja, daar weet je me elke keer toch weer mee te verbazen...
quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 14:23:

[...]

En van de alimentatie een opfriscursus Nederlands volgen. Want JEZUS wat maak jij een taalfouten!quote:wolkenvrouw schreef op 22 september 2008 @ 14:34:

Het heeft er denk ik wel íets mee te maken, al is het niet heel veel. Meneer C1982w gaat natuurlijk niet vreemd vanwege de taalfouten van zijn vrouw, maar misschien zijn die taalfouten wel een weerspiegeling van de mogelijkheden die mevrouw C1982w in haar leven heeft. Daarmee ook een weerspiegeling van de keuzevrijheid die zij heeft om te vertrekken en haar leven op een andere manier in te richten?

Iemand die veel taalfouten kan niets? Bedoel je dat?

Wat een botte opmerkingen weer zeg. Wat een inlevingsvermogen. Iemand kan ook dyslectie hebben hoor?

Mijn man, HBO’er (waarschijnlijk alsnog te laag niveau voor sommigen hier) heeft dyslectie en een goede baan. Huh? Ja hoor het kan echt! Hij maakt af en toe in mijn ogen domme fouten, maar ik weet dat hij er niets aan doen. Hij doet zijn best. Raar, dat iemand dan meteen afgeserveerd wordt als iemand met weinig mogelijkheden. Ben blij dat ik niet zo kortzichtig ben.

En TO, ik zou met de relatie stoppen. Dit wordt niet wat en ik vraag me af of het ooit wat is geweest. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Dit is er bij jou niet geweest, omdat hij gewoon geen reden geeft. Lijkt mij dat je het lang genoeg hebt getolereerd.
Volgens mij is dit ook dodelijk gif voor een relatie... heel verdrietig, maar wel waar denk ik. Pogingen om de relatie te redden blijken meestal de laatste stuiptrekkingen.

Jammer hoor
Hij zal noooooit veranderen en heeft nooit genoeg aan 1 vrouw,zal altijd de spanning opzoeken van andere vrouwen!!Je bent toch wel meer waard....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Maar ja, je houdt van hem hè en je wilt het liefst dat hij er 'gewoon' mee stopt en dat jullie samen lang en gelukkig leven. Heel herkenbaar en heel gezond hoor.

Vraag jezelf wel af of je echt gelooft dat hij ermee kan of wil stoppen. En zo niet, of jij daarmee kunt leven. Echt leven, echt gelukkig zijn.

Sterkte, geen makkelijke beslissing he, wat je hier mee moet doen als je niet echt weet wat er aan de hand is. maar dat hij het stiekem heeft gedaan, zegt niet veel goeds....
Toffifee, mijn man is ook dyslectisch. Daar heb ik het niet over. Ik heb het over TAALfouten, zoals 'me man' ipv mijn man en 'groter als' ipv groter dan etc.

Dergelijke taalfouten zeggen wel degelijk iets over de kansen en kwaliteiten van iemand in de maatschappij.

Let goed op: ik zeg dat ze IETS zeggen, niet dat ze alles zeggen.

En dan de rest van mijn betoog: wanneer iemand minder kansen heeft in de maatschappij betekent dat automatisch dat iemand ook minder keuzevrijheid heeft. Als je bijvoorbeeld geen baan hebt, of een baan waar je erg aan vast zit, dan bepaalt dat mede je keuze om bij je man te blijven, zeker als je ook nog een kind hebt.
quote:jojoma schreef op 22 september 2008 @ 14:52:

meid stap eruit...hij is jou niet waardJa joh, praat iemand meteen even zelfmoord aan...

quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 14:27:

[...]

niet één bord maar een heel servieskast!

Beste Maricke,

Het is : "hele servieskast" Jouw Nederlands kan ook nog wel wat bijschaving gebruiken....jouw arrogantie is wel wat misplaatst.
Jouw man laat keer op keer zien dat hij niet te vertrouwen is. Iets om over na te denken. Iemand die liegt wordt op den duur nooit meer geloofd, wat hij ook zegt. Ook als hij de waarheid spreekt zal je aan hem twijfelen. Dus de vraag is dan of je zo oud wil worden met hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven